Turknet rezilliğine bakin

kararlılık dediğin olay her modemde yok
Altyapın kötüyse zaten kalitesiz iSS lerin verdiği modemle işin ne ?
Altyapı kontrolü TT'ın sisteminden alınan veriler. Yani sen Turknet'in sitesinden altyapı kontrolü yapıyorsun ama o verileri TT'nin sisteminden çekiyor. TT'nin sistemi ne söylüyorsa Turknet o sonucu veriyor. Turknet'in müşteriye verdiği her bilgi TT'nin onlara verdiği bilgidir arkadaşlar önce bunu anlayın. Burada yanıltma varsa TT'de.. Bu altyapının sağladığı hız teorik olarak 100 ama her bölge, her mahalle, her sokağın kabloların sağlık durumu aynı değil. Bazıları çok iyi durumda iken çoğu korozyon, kablo kopması sonrası tamir, hava koşullarından oluşan sel gibi durumlardan çok iyi değil. Bir de hat yopunluğu var tabi. Port yetersizliği, port arızaları.. O yüzden bazıları bu altypıdan teorik 90 alabilirsiniz diye söyleyebilir Turknet ama altyapının yoğunluğu veya kablo sağlık durumunu bilemediği için alabileceğin hızı net söyleyemez. Arıza bildiriminde gelen ekip TT ekibi zaten başkası müdahale edemez yasak. Gelen ekip sana söyler senin port arızalı, başka port şuan yok ( Varsa da söylemiyor mesela benim başıma geldi. Diğer firmayı iptal edip TT'ye geçince birden o sağlıklı port ortaya çıktı. ) ya da bu hattaki kablolarda arıza var, kablolar iyi değil o yüzden 90 yerine 50 alabilirsin diyebilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Aynen öyle.. Benim işyerimde altyapı yok mesela.. Ama karşı kaldırımda var. Bende karşı kaldırımdaki komşumun dükkanınından kablo çekerek kullanıyorum. TT altyapı konusunda yeni yerleşim yerlerine güncel altyapı götürüyor eski altyapıyı yenileme gibi bir çalışmaları yok.

TT sisteminden çektiği verileri güncellemesi gerek dedim zaten ? Plastik dış koruma olmayan sadece ince plastiklerin içinde olduğu bakır kablolardan alıyorum ben bahsettiğim hızları ve bu kablolar dışarda kalıyor. O kablolar eğer plastik içinde kaldıysa 90 gösterilen altyapıda 20 vermesinin imkanı yok mutlaka daha fazla verecektir. Kablo yamalı olsa zaten bakar kabloların yamalı diye bu hızları alamıyorsun derler adama modem iç altyapı üzerinden konuşmuşlar. Hat yoğunluğu mevzusu TT ile iletişim berbat kardeşim İSS lerin kabul etmek gerekir burda Türknet veya başka bir markayı savunmaya çalışma. Ya TT bunlara baskı yapıyor eksik bilgi veriyor veya bunlar almıyor başka açıklaması yok.
 
Modem arayüzüne giriş yap, oradaki değerlerin ekran görüntüsünü ekle bakalım.
 
Altyapı kontrolü TT'ın sisteminden alınan veriler. Yani sen Turknet'in sitesinden altyapı kontrolü yapıyorsun ama o verileri TT'nin sisteminden çekiyor. TT'nin sistemi ne söylüyorsa Turknet o sonucu veriyor. Turknet'in müşteriye verdiği her bilgi TT'nin onlara verdiği bilgidir arkadaşlar önce bunu anlayın. Burada yanıltma varsa TT'de.. Bu altyapının sağladığı hız teorik olarak 100 ama her bölge, her mahalle, her sokağın kabloların sağlık durumu aynı değil. Bazıları çok iyi durumda iken çoğu korozyon, kablo kopması sonrası tamir, hava koşullarından oluşan sel gibi durumlardan çok iyi değil. Bir de hat yopunluğu var tabi. Port yetersizliği, port arızaları.. O yüzden bazıları bu altypıdan teorik 90 alabilirsiniz diye söyleyebilir Turknet ama altyapının yoğunluğu veya kablo sağlık durumunu bilemediği için alabileceğin hızı net söyleyemez. Arıza bildiriminde gelen ekip TT ekibi zaten başkası müdahale edemez yasak. Gelen ekip sana söyler senin port arızalı, başka port şuan yok ( Varsa da söylemiyor mesela benim başıma geldi. Diğer firmayı iptal edip TT'ye geçince birden o sağlıklı port ortaya çıktı. ) ya da bu hattaki kablolarda arıza var, kablolar iyi değil o yüzden 90 yerine 50 alabilirsin diyebilir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Aynen öyle.. Benim işyerimde altyapı yok mesela.. Ama karşı kaldırımda var. Bende karşı kaldırımdaki komşumun dükkanınından kablo çekerek kullanıyorum. TT altyapı konusunda yeni yerleşim yerlerine güncel altyapı götürüyor eski altyapıyı yenileme gibi bir çalışmaları yok.
Turknet calisanimisin, beni kimse ilgilendirmiyor. Ben bu hizmeti turknetten aldım mi aldim, gelen adam Türk Telekom çalışanıysa ben ne yapayım. Turknete ben para verecekmiyim vereceğim, o zaman bu sorunları onlar çözecek, cozemiyorsa yapmayacak bu işi
 
Turknet calisanimisin, beni kimse ilgilendirmiyor. Ben bu hizmeti turknetten aldım mi aldim, gelen adam Türk Telekom çalışanıysa ben ne yapayım. Turknete ben para verecekmiyim vereceğim, o zaman bu sorunları onlar çözecek, cozemiyorsa yapmayacak bu işi
Nato kafa nato mermer olunca bir şey değişmiyor tabi... Sana işleyişin nasıl olduğunu anlatıyorum sen hala ben parayı kime veriyorsam ondan sorarım diyorsun. Hizmeti yapan TT parayı tahsil eden Turknet. Burada mevzu Turknet de değil zaten, Superonline, Millenicom, Netspeed veya diğerleri de olabilirdi. Hepsinde aynı olay. Siz su kesilince gidip faturayı ödediğiniz bankaya mı hesap soruyorsunuz? Olayı anlatınca hemen sen Turknet çalışanı mısın, Turknet'i ne diye savunuyorsun, marka güzellemesi yapma çocuk çocuk konuşmalar.. Zaten VDSL- ADSL altyapı da Turknet'den çok daha avantajlı firmalar var onların tercih edilmesi gerekir bence...
 
Dün akşam sitedeki evimize İnternet bağlattim. Türknet altyapı testinde 97mbit vdsl internet destekledigi yaziyordu. Fiber maalesef yok. Adam eve geldi bağladı, hız testinde 3download veriyor. En son bir şeyler yaptı modem degisti falan şu an download 23 24 çıkıyor. BAHANESİ de bizim binanin internet kablolari çok eskiymis, hangi firmadan internet alirsam alayım aynı sorunları yaşayacakmisim. Ne yapmam lazım, modem verdi bir tane 1350 TL ye, Huawei marka. Acaba modemden kaynaklı olabilir mi bu sorun, dandik modeme benziyor
Ben de kendi Turknet tecrübemi anlatayım. Seninkine benzer biraz.

Daha Turknet'i Türkiye'ye yeni yeni tanıtırlar iken tercih etmeyi düşünmüştüm fiyatından dolayı. Yıl 2020. İşte yayıncılar vs. sürekli Turknet'i övüp 1 aylık bedava kodu veriyorlardı. Daha firmanın esamesi okunmamışken ve temeli oturmamışken hangi kafayla beleş net dağıtıyorlarsa. Neyse işte ben de o referans koduyla telefondan başvurdum. Sonra bana bir belge yolladılar. Islak imza atıp Tekirdağ'a kargoladım(2020 yılında uğraştığım garip bir işti) Sonra birkaç güne birisi geldi evime. Üzerinde nerenin çalışanı olduğuna dair hiçbir ibare yok. Mahalle bilgisayarcısına gibi biriydi :kekw: Modemi telefon hattından kurdu. Modeme de verdim o zamanın parasıyla 300-400 falan. Kurulumdaki şekli şemalini görsen gelen adamın, bir an önce kurayım da elime verdikleri fişe imza atsın gideyim kafasındaydı. Alelacele kurdu ve gitti. Test bile yapmadı. Ben kendim yapınca 75 verdi. Dedim tamam iyi yine. Zaten nette teorik 85 yazıyordu. Ping biraz yüksekti ama çok takmadım.

Sonraki birkaç günde nolduysa, hız önce 22-23'lere sonra da 3'lere düşmeye başladı ve düzelmiyordu da. İnternette bırak video yüklemeyi, arama yaparken zorlanıyordu. Turknet'e ulaşmaya çalışıyorum ve o zaman farkettim ki müşteri hizmetleri yok :kekw: Sana anlık cevap verebilecek bir muhatabın yok. Şok etii beni bu durum tabi alışmışız Superonline'dan kolay erişime. Nasıl ulaşırım falan derken baktım ki online işlemlerden talep açma varmış. O da diyor ki 72 saat içinde ulaşırız. La ben 3 gün bu net hızıyla ne yapacam? Ailem de kızacak sözde daha ucuza daha hızlı internet buldum. Sonra bir yöntem buldum. Online işlemlerden telefon numaranı silersen ve aynı telefonla arama yaparsan başvurudaki görevliler seni müşteri temsilcisine yönlendirebiliyor. La madem böyle bir şey vardı, abone müşterini telesekretere niye yönlendirip sorun yaratıyorsun?

Oraya sordum bu sefer aynı sana dedikleri gibi altyapınız eskidir ondan zorlanmıştır, o hızın üstünü başkasından da alamazsınız falan filan dediler. Dedim ilk gün ne hikmetse 75 alıyordum noldu da 3'e kadar indi dedim. Altyapınızla alakalı diyip telefonu yüzüme kapattı. Muhtemelen yanlışlıkla kapandı ama tabi o zaman hızlı zamanlarımız, sinirlendim ben de. Geri de aramayınca bir daha arayıp o gün iptal ettirdim.

İptal süreci de belalı. Bir belgeleri varmış işte iptal için de onu bulup, doldurup Tekirdağ'a fakslayacakmışım. Belge de kendi sitelerinde yok he Donanımhaber forumda birkaç sayfa aşağı inip de buldum. 2020'de işim gücüm yok, tek tıkla iptal edemiyorum, üstüne faks aradım kırtasiyelerde. Faksı yolladım. Arıyorum tarafınıza ulaştı mı diye, aradığım kişi de bilmiyor. Neyse ki 3 gün içinde iptal oldu. Sonra ay sonuna borcunuz var dendi. Halbuki ilk ay bedavaydı + modem parasını elden almışlardı. Şikayet yazdım şikayetvar'a saniyesinde aradılar ve çözüldü.

Gigafiber altyapısı gelmedikçe hayatta yaklaşmayacağım bir firma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Siz su kesilince gidip faturayı ödediğiniz bankaya mı hesap soruyorsunuz?
Çok saçma bir argüman bu. Banka ile Su İşleri aynı hizmeti sunduğunu mu iddia ediyor? Nasıl bir mantıkla bu benzetmeyi yaptınız bilmiyorum ama hizmeti sunduğunu iddia eden Turknet, hizmette sorun olunca muhatabın Turknet, sözleşme imzalayınca sözleşmedeki sorumlu kurum Turknet.

Oldu o zaman Turknet ile yaptığım sözleşme ile Türk Telekom'dan hesap sorayım niye bana bu hizmeti veremiyorsunuz diye.

Burada konu işleyişin nasıl olduğu değil. Sorun çözümleniyor mu çözümlenmiyor mu buna odaklanılması gerek. Turknet zamanında benim de sorunumu çözümleyemedi, iptal ettirdim. Demek ki çözüm konusunda pek başarılı değiller.
 
Son düzenleme:
Ben de kendi Turknet tecrübemi anlatayım. Seninkine benzer biraz.

Daha Turknet'i Türkiye'ye yeni yeni tanıtırlar iken tercih etmeyi düşünmüştüm fiyatından dolayı. Yıl 2020. İşte yayıncılar vs. sürekli Turknet'i övüp 1 aylık bedava kodu veriyorlardı. Daha firmanın esamesi okunmamışken ve temeli oturmamışken hangi kafayla beleş net dağıtıyorlarsa. Neyse işte ben de o referans koduyla telefondan başvurdum. Sonra bana bir belge yolladılar. Islak imza atıp Tekirdağ'a kargoladım(2020 yılında uğraştığım garip bir işti) Sonra birkaç güne birisi geldi evime. Üzerinde nerenin çalışanı olduğuna dair hiçbir ibare yok. Mahalle bilgisayarcısına gibi biriydi :kekw: Modemi telefon hattından kurdu. Modeme de verdim o zamanın parasıyla 300-400 falan. Kurulumdaki şekli şemalini görsen gelen adamın, bir an önce kurayım da elime verdikleri fişe imza atsın gideyim kafasındaydı. Alelacele kurdu ve gitti. Test bile yapmadı. Ben kendim yapınca 75 verdi. Dedim tamam iyi yine. Zaten nette teorik 85 yazıyordu. Ping biraz yüksekti ama çok takmadım.

Sonraki birkaç günde nolduysa, hız önce 22-23'lere sonra da 3'lere düşmeye başladı ve düzelmiyordu da. İnternette bırak video yüklemeyi, arama yaparken zorlanıyordu. Turknet'e ulaşmaya çalışıyorum ve o zaman farkettim ki müşteri hizmetleri yok :kekw: Sana anlık cevap verebilecek bir muhatabın yok. Şok etii beni bu durum tabi alışmışız Superonline'dan kolay erişime. Nasıl ulaşırım falan derken baktım ki online işlemlerden talep açma varmış. O da diyor ki 72 saat içinde ulaşırız. La ben 3 gün bu net hızıyla ne yapacam? Ailem de kızacak sözde daha ucuza daha hızlı internet buldum. Sonra bir yöntem buldum. Online işlemlerden telefon numaranı silersen ve aynı telefonla arama yaparsan başvurudaki görevliler seni müşteri temsilcisine yönlendirebiliyor. La madem böyle bir şey vardı, abone müşterini telesekretere niye yönlendirip sorun yaratıyorsun?

Oraya sordum bu sefer aynı sana dedikleri gibi altyapınız eskidir ondan zorlanmıştır, o hızın üstünü başkasından da alamazsınız falan filan dediler. Dedim ilk gün ne hikmetse 75 alıyordum noldu da 3'e kadar indi dedim. Altyapınızla alakalı diyip telefonu yüzüme kapattı. Muhtemelen yanlışlıkla kapandı ama tabi o zaman hızlı zamanlarımız, sinirlendim ben de. Geri de aramayınca bir daha arayıp o gün iptal ettirdim.

İptal süreci de belalı. Bir belgeleri varmış işte iptal için de onu bulup, doldurup Tekirdağ'a fakslayacakmışım. Belge de kendi sitelerinde yok he Donanımhaber forumda birkaç sayfa aşağı inip de buldum. 2020'de işim gücüm yok, tek tıkla iptal edemiyorum, üstüne faks aradım kırtasiyelerde. Faksı yolladım. Arıyorum tarafınıza ulaştı mı diye, aradığım kişi de bilmiyor. Neyse ki 3 gün içinde iptal oldu. Sonra ay sonuna borcunuz var dendi. Halbuki ilk ay bedavaydı + modem parasını elden almışlardı. Şikayet yazdım şikayetvar'a saniyesinde aradılar ve çözüldü.

Gigafiber altyapısı gelmedikçe hayatta yaklaşmayacağım bir firma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Çok saçma bir argüman bu. Banka ile Su İşleri aynı hizmeti sunduğunu mu iddia ediyor? Nasıl bir mantıkla bu benzetmeyi yaptınız bilmiyorum ama hizmeti sunduğunu iddia eden Turknet, hizmette sorun olunca muhatabın Turknet, sözleşme imzalayınca sözleşmedeki sorumlu kurum Turknet.

Oldu o zaman Turknet ile yaptığım sözleşme ile Türk Telekom'dan hesap sorayım niye bana bu hizmeti veremiyorsunuz diye.

Burada konu işleyişin nasıl olduğu değil. Sorun çözümleniyor mu çözümlenmiyor mu buna odaklanılması gerek. Turknet zamanında benim de sorunumu çözümleyemedi, iptal ettirdim. Demek ki çözüm konusunda pek başarılı değiller.
Yok kardeşim ilkokul mezununa anlatır gibi anlattım yine de anlamıyorlar. Hizmeti veren Turknet değil kafanıza sokun bunu artık... Yasak arkadaş yasak altyapıya, arızaya dokunmaları müdahale etmeleri yasak Turknet ve diğer firmaların.. Türk Telekom izin vermiyor bunun neresini anlamıyorsunuz...Türk Telekom bu firmalara parayı tahsil et, arızayı, şikayeti bana bildir diyor bu kadar... Bunun böyle olmadığını iddia mı ediyorsunuz? Öyleyse argümanınızı söyleyin...
 
Modemin tam modeli nedir tahmin ettiğim modem ise max 24 veriyordu
 
Yok kardeşim ilkokul mezununa anlatır gibi anlattım yine de anlamıyorlar. Hizmeti veren Turknet değil kafanıza sokun bunu artık... Yasak arkadaş yasak altyapıya, arızaya dokunmaları müdahale etmeleri yasak Turknet ve diğer firmaların.. Türk Telekom izin vermiyor bunun neresini anlamıyorsunuz...Türk Telekom bu firmalara parayı tahsil et, arızayı, şikayeti bana bildir diyor bu kadar... Bunun böyle olmadığını iddia mı ediyorsunuz? Öyleyse argümanınızı söyleyin...
Sen yine sistemlerini anlatıyorsun. Sana anlatmak istediğimiz şu, isterse Türk Telekom isterse başka altyapı sahibi gelip müdahalede veya destekte bulunsun. Benim muhatabım Turknet oluyor işin sonunda. Ben sorun olunca Turknet'i arıyorum, sorun çözümlendiğinde Turknet'ten bana mesaj geliyor. Parayı Turknet'e ödüyorum. Sözleşmem Turknet ile.

Onların tarafında olayların ne şekilde gerçekleştiği benim niye umrumda olmalı ki? Ben sıradan vatandaşım. Turknet'i görmüşüm. Denemek istemişim. Türk Telekom altyapısını Turknet'e sunmuş.

Bunu şey gibi düşün. Sen Hepsiburada'dan Hepsiburada satıcılı gözüken Samsung bir telefon alıyorsun. Herhangi bir sorun olduğunda senin ilk muhatabın Hepsiburada olur. Onlar da Samsung'a ya kendileri yönlendirir ya da senin ulaşmanı isterler.

Bu arkadaşın sorununda da Turknet bu kısmı kendisi üstleniyor. Ben Turknet'in " Kardeşim Türk Telekom'u arayın, beni uğraştırmayın" dediğini görmedim ki deseydi, emin ol bu kadar abonesi olmazdı çünkü sana ayrıcalık sunmuyor olacaktı müşteri olarak.

Umarım anlatabilmişimdir.
 
Modemin tam modeli nedir tahmin ettiğim modem ise max 24 veriyordu
Huawei hg658 v2 Adama sordum 300e kadar destekliyor dedi ama
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Nato kafa nato mermer olunca bir şey değişmiyor tabi... Sana işleyişin nasıl olduğunu anlatıyorum sen hala ben parayı kime veriyorsam ondan sorarım diyorsun. Hizmeti yapan TT parayı tahsil eden Turknet. Burada mevzu Turknet de değil zaten, Superonline, Millenicom, Netspeed veya diğerleri de olabilirdi. Hepsinde aynı olay. Siz su kesilince gidip faturayı ödediğiniz bankaya mı hesap soruyorsunuz? Olayı anlatınca hemen sen Turknet çalışanı mısın, Turknet'i ne diye savunuyorsun, marka güzellemesi yapma çocuk çocuk konuşmalar.. Zaten VDSL- ADSL altyapı da Turknet'den çok daha avantajlı firmalar var onların tercih edilmesi gerekir bence...
O zaman şuna cikiyor sizin dediğiniz, kalbim göğsüm ağrıyor, ama bu gogsumun suçu değil. Ben bir beyin cerrahisine gideyim. Bu ne saçma bir düşünce bu, ben turknetle yaşadığım sorun için Türk telekomumu arayayım yani, saçma sapan konuşuyorsun, ayrica vdsl için turknetten daha uygun ne var acaba
 
Hocam bu durumun benzerini bende yaşadım. 75 hız alacagım söylendi bana altyapıya bakarak 75 baglandı bana ttnetten geçmiştim türknete fakat internet devamlı kopuyordu bende turkneti arayıp saha elemanına baglandım ve binanın kabloların eski oldugunu 50mb anca alabilecegini 75 istersen böyle sorunların devam edecegini söyledi. Gerçekten de 50ye geçince hicbir sıkıntı olmadı. Sonra fiber başvurusu yaptım ve caddemize hemen fiber geldi ve binadaki kablolar eski oldugundan binaya kutu koydular ve her daire girişine kadar fiber çektiler . Şuan hiçbir sorunum yok. Şuan hızlarım 120/20 civarı hep
fiber başvurusu yaptıkdan ne zaman snra geldi hocam?
 
Sen yine sistemlerini anlatıyorsun. Sana anlatmak istediğimiz şu, isterse Türk Telekom isterse başka altyapı sahibi gelip müdahalede veya destekte bulunsun. Benim muhatabım Turknet oluyor işin sonunda. Ben sorun olunca Turknet'i arıyorum, sorun çözümlendiğinde Turknet'ten bana mesaj geliyor. Parayı Turknet'e ödüyorum. Sözleşmem Turknet ile.

Onların tarafında olayların ne şekilde gerçekleştiği benim niye umrumda olmalı ki? Ben sıradan vatandaşım. Turknet'i görmüşüm. Denemek istemişim. Türk Telekom altyapısını Turknet'e sunmuş.

Bunu şey gibi düşün. Sen Hepsiburada'dan Hepsiburada satıcılı gözüken Samsung bir telefon alıyorsun. Herhangi bir sorun olduğunda senin ilk muhatabın Hepsiburada olur. Onlar da Samsung'a ya kendileri yönlendirir ya da senin ulaşmanı isterler.

Bu arkadaşın sorununda da Turknet bu kısmı kendisi üstleniyor. Ben Turknet'in " Kardeşim Türk Telekom'u arayın, beni uğraştırmayın" dediğini görmedim ki deseydi, emin ol bu kadar abonesi olmazdı çünkü sana ayrıcalık sunmuyor olacaktı müşteri olarak.

Umarım anlatabilmişimdir.
Hepsiburada - Samsung örneğini çok güzel vermişsin helal... Hepsiburada'dan aldığın Samsung telefon arızalandığı zaman ve giderilmediğinde Hepsiburada'nın( Turknet v.b ) yaptığı nedir? Sorunu Samsung'a bildirmek ya da yönlendirmek, sorunu çözecek kim Samsung ( Türk Telekom).. Sorun çözülmediğinde sen- biz ne yapıyorsun-uz? Samsung'a ( Türk Telekom ) burada şikayet başlığı açıyorsun- uz. Hepsiburada en fazla ne yapar? Para iadesi... Yani bu Hepsiburada - Samsung olayında biz Samsung'dan şikayet ederken burada tam tersi Turknet'den şikayet ediliyor. Burada mevzu Turknet değil başka hangi firmaya gitseniz( TT dışında ) bu altyapıda işleyiş bu şekil olacak.
 
Huawei hg658 v2 Adama sordum 300e kadar destekliyor dedi ama
Gördüğüm en berbat modem 2 sene kullandım çektirmediği işkence kalmadı siz denemek için birinden emanet bir modem alın bence
 
Geri
Top