ahmetsglk
80+
- Katılım
- 31 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 97
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 24
- İsim
- Ahmet Sağlık
Yaşadığım süreci ve rezilliği sizlerle paylaşıyorum:
1. abonelik süreci: Adres sorgulama yapıp başvuru onayınızı alana kadar mükemmel bir ilgi var fakat geri gelelim onayı verdiğiniz süreçten itibaren ulaşabilene aşk olsun. İnterneti bağlatacağım gün görüşme yaptığım temsilciye fiber ise bağlamalarını istediğimi, fiber yoksa bağlamalarını istemediğimi söyledim. Kendileri bana altyapımın 100 Mbps fiber desteklediğini, bu nedenle de fiber bağlantı yapacaklarını söylediler. Kurulumu takip etmek için uygulamaya girdiğimde paketimin şahsımın haberi olmadan, herhangi bir bilgi dahi verilmeden 75 Mbps VDSL ile değiştirildiğini gördüm. Tekrardan müşteri hizmetlerini aramayı denedim ancak hiçbir şekilde canlı desteğe aktarmadılar. Sürekli satış başvuruya aktarıp etraflarında 4 döndürdüler. 1 saat içerisinde 20 defa aramama rağmen hiçbir müşteri temsilcisi bana 1 kere bile dönüş yapmadı. Tarifem benden habersiz değiştirildi. Onun üstüne ben bilgi almak için Netspeed'i aradım, bana boş port olmadığı için internet veremediklerini söylediler. Garip olan ise TurkNet'te TT altyapısı kullanıyor. O zaman TurkNet'inde bağlantı yapamaması gerekiyordu. Aradığımda görüştüğüm temsilci bana portumun olduğunu, herhangi bir sorun yaşamayacağını söyledi. Onun üstüne ben güvenip 2 gün bekledikten sonra yine Online işlemden kontrol ettiğimde boş port olmadığı gerekçesiyle hata oluştuğu bilgisini verdiler. Bu bilgiyi zaten 2 gün önce size söylediğimde bana yok demiştiniz. İşin garibi, bilgi almak için ararsanız sesli yanıt hoş geldiniz, TurkNet ailesi şöyledir böyledir, uzman kadromuza kolayca ulaşabilirsiniz deyip telefonu suratıma kapatıyor. Herhangi bir tuşlama bile yapmadan telefon suratıma kapanıyor. TT benim için rezil bir firmaydı, ancak şu saatten sonra TT'den daha rezil bir firma varsa o da TurkNet'tir. Fiber bağlayacaklarını söyleyip benden habersiz 75 Mbps VDSL bağlamak dolandırıcılıktır. Hepsini kanıtlarıyla destekleyeceğim, esen kalın.
1. abonelik süreci: Adres sorgulama yapıp başvuru onayınızı alana kadar mükemmel bir ilgi var fakat geri gelelim onayı verdiğiniz süreçten itibaren ulaşabilene aşk olsun. İnterneti bağlatacağım gün görüşme yaptığım temsilciye fiber ise bağlamalarını istediğimi, fiber yoksa bağlamalarını istemediğimi söyledim. Kendileri bana altyapımın 100 Mbps fiber desteklediğini, bu nedenle de fiber bağlantı yapacaklarını söylediler. Kurulumu takip etmek için uygulamaya girdiğimde paketimin şahsımın haberi olmadan, herhangi bir bilgi dahi verilmeden 75 Mbps VDSL ile değiştirildiğini gördüm. Tekrardan müşteri hizmetlerini aramayı denedim ancak hiçbir şekilde canlı desteğe aktarmadılar. Sürekli satış başvuruya aktarıp etraflarında 4 döndürdüler. 1 saat içerisinde 20 defa aramama rağmen hiçbir müşteri temsilcisi bana 1 kere bile dönüş yapmadı. Tarifem benden habersiz değiştirildi. Onun üstüne ben bilgi almak için Netspeed'i aradım, bana boş port olmadığı için internet veremediklerini söylediler. Garip olan ise TurkNet'te TT altyapısı kullanıyor. O zaman TurkNet'inde bağlantı yapamaması gerekiyordu. Aradığımda görüştüğüm temsilci bana portumun olduğunu, herhangi bir sorun yaşamayacağını söyledi. Onun üstüne ben güvenip 2 gün bekledikten sonra yine Online işlemden kontrol ettiğimde boş port olmadığı gerekçesiyle hata oluştuğu bilgisini verdiler. Bu bilgiyi zaten 2 gün önce size söylediğimde bana yok demiştiniz. İşin garibi, bilgi almak için ararsanız sesli yanıt hoş geldiniz, TurkNet ailesi şöyledir böyledir, uzman kadromuza kolayca ulaşabilirsiniz deyip telefonu suratıma kapatıyor. Herhangi bir tuşlama bile yapmadan telefon suratıma kapanıyor. TT benim için rezil bir firmaydı, ancak şu saatten sonra TT'den daha rezil bir firma varsa o da TurkNet'tir. Fiber bağlayacaklarını söyleyip benden habersiz 75 Mbps VDSL bağlamak dolandırıcılıktır. Hepsini kanıtlarıyla destekleyeceğim, esen kalın.