Alıntıyı görüntüle
Dostlar 3 gündür internetim yok ve uygulamasında altyapı çalışması var dediği için herhangi bir şekilde destek kaydı açamıyordum dün modemi değiştirdim ve internet geldi ama adsl bir modemdi ve düşük hız alıyordum aynı şekilde mutfaktan bağlanan yada oturma odasından bağlanan cihazların internet hızı çok ama yavaşdı ve ben de yeni olan modemi takmaya karar verdim taktım ve vdsl bağlantı vardı hızları o zaman kontrol etmedim ama internet sürekli öncekine göre kopup duruyordu ama sürekli artık rahatsız edici hale gelmişti uyumadan bir hız testi yaptım sonuçlar bununla neredeyse eş değerdi sadece 3,5Mbps alıyordum şimdi ise 2.5Mbps alıyorum yükleme hızına bakın pinge bildiğiniz saçmalık ben bunların yaptığı bu saçma şeylerden sıkıldım artık ve artık modemden adsl bağlantı alıyorum anlam veremiyorum niye böyle saçma şeyler yapıyorlar
ne müşteri hizmetlerine bağlatıyor sizi ne de destek kaydı açtırıyor arıyorsun arıza bölümü için 5 e basın diyor basıyoruz altyapı kaynaklı bir arıza deyip kapatıyor telesekreter destek kaydı açalım diyoruz altyapı kaynaklı bir arıza olduğu için destek kaydı açmamıza izin vermiyor