Valorantta bot olduğunu düşünüyorum

yaSİNS4

80+
Katılım
10 Kasım 2023
Mesajlar
79
Reaksiyon skoru
18
Evet arkadaşlar bu oyunu zevk almak, eğlenmek, Rank atlamak için oynayan birisiydim ancak ne zaman belirli bir kademeye gelsem hiç mic basmayan ve aimi yere tutan kişiler geliyor bunlara oyun içinde sövdüğümde hiçbir karşılık gelmiyor ne chattan ne de mikrofondan cevap alamıyorum karşısı da öyle hiç chattan ez ya da gg vs yazmıyor hatta hiçbir şey yazmıyor ve belirli bir kademeye geldiğinde kendi takımında hiç mic ya da chat kullanmayan rezil oğlu rezil oynayan karşıda da hiçbir şekilde chatta bir şey yazmayıp kratos gibi oynayan elemanlar denk geliyor bu olabilecek bir şey ancak ne zaman belirli bir kademeye geldiğimde bunun olması canımı çok sıkıyor sizce valorant daha çok skin satmak için ve oyunu oynayanların çok olması için bot kullanıyor olamaz mı ? Çok şüphelenmeye başladım artık.

Son olarak aldığım zaferler ve yenilgiler çok anormal ya büyük bir farkla kazanıyoruz ya da büyük bir farkla kaybediyoruz.
 
rankın ne
 
Evet arkadaşlar bu oyunu zevk almak, eğlenmek, Rank atlamak için oynayan birisiydim ancak ne zaman belirli bir kademeye gelsem hiç mic basmayan ve aimi yere tutan kişiler geliyor bunlara oyun içinde sövdüğümde hiçbir karşılık gelmiyor ne chattan ne de mikrofondan cevap alamıyorum karşısı da öyle hiç chattan ez ya da gg vs yazmıyor hatta hiçbir şey yazmıyor ve belirli bir kademeye geldiğinde kendi takımında hiç mic ya da chat kullanmayan rezil oğlu rezil oynayan karşıda da hiçbir şekilde chatta bir şey yazmayıp kratos gibi oynayan elemanlar denk geliyor bu olabilecek bir şey ancak ne zaman belirli bir kademeye geldiğimde bunun olması canımı çok sıkıyor sizce valorant daha çok skin satmak için ve oyunu oynayanların çok olması için bot kullanıyor olamaz mı ? Çok şüphelenmeye başladım artık.

Son olarak aldığım zaferler ve yenilgiler çok anormal ya büyük bir farkla kazanıyoruz ya da büyük bir farkla kaybediyoruz.
Valorant bozuk oyun . Ruhsal sağlığım için bıraktım.
 
Yok be kardeşim daha neler :D ben hiç ihtimal vermiyorum böyle bir şeye
 
bot olduklarını sanmıyorum
 
buraya yazıyorum bu oyunda çok ciddi oranda bot var o kadar ahmak geliyor ki her seferinde bundan daha kötüsü olamaz diyor insan
 
Geri
Top