Neler Yeni

Vodafone beni dolandırıyor mu? 😃

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
378
İsim
Yusuf Eroğlu
Öncelikle faturamda olması gereken tutardan fazlası isteniyor. Ve bende bunu merak edip müşteri temsilcisini bir hafta önce arıyorum. Ve bu tutarın yanlış olduğunu ve hatalı gözüktüğünü söylüyorlar bende fatura ödeme gününü bekliyorum ve gün gelince faturamda 100 TL civarı bir fazlalık görüyorum. Sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve bana 117 TL lik mobil ödeme yaptığımı söylüyorlar. Bende onlara yapmadım diyorum. Sonra şu numarayla görüşün diye bana numara veriyorlar numarayı arıyorum ama açan yok 😃 daha sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve sistemin arızalı olduğunu ve mobil ödemenin kaynağının gözükmediğini söylüyorlar. Sorum şu Vodafone beni dolandırıyor mu? Hem de 117 TL için 🙈
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu da faturam
IMG_20240604_174310.jpg
 

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,694
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat

İğrenç bir firma. 6 ay mobil hattımı kapatmakla uğraştım, e devlet başvurusunu dikkate almadılar 5 ay daha fatura kesmeye devam etti, kaç defa müşteri hizmetlerine derdimi anlattım suratıma telefon kapattılar. Bazıları da faturayı öde öyle kapatalım dediler. En son üstteki linkten şikayette bulundum 1 hafta sonra vodafone geri dönüş yapmış aynı site içinde, sorunum çözüldü. Hiç müşteri hizmetleriyle uğraşma direkt buraya yaz fazla olduğundan eminsen.
 

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
378
İsim
Yusuf Eroğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Mobil ödeme yapmışsın diyorlar nereye yapmışım diyorum kaynağını söylemiyorlar. Kafayı yersin
 

Mlfz

80+ Bronze
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
562
Dahası  
Reaksiyon skoru
122
İsim
Mehmet Kayra Suvar
Öncelikle faturamda olması gereken tutardan fazlası isteniyor. Ve bende bunu merak edip müşteri temsilcisini bir hafta önce arıyorum. Ve bu tutarın yanlış olduğunu ve hatalı gözüktüğünü söylüyorlar bende fatura ödeme gününü bekliyorum ve gün gelince faturamda 100 TL civarı bir fazlalık görüyorum. Sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve bana 117 TL lik mobil ödeme yaptığımı söylüyorlar. Bende onlara yapmadım diyorum. Sonra şu numarayla görüşün diye bana numara veriyorlar numarayı arıyorum ama açan yok 😃 daha sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve sistemin arızalı olduğunu ve mobil ödemenin kaynağının gözükmediğini söylüyorlar. Sorum şu Vodafone beni dolandırıyor mu? Hem de 117 TL için 🙈
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu da faturam
Alıntıyı görüntüle
Hocam aynı şeyi 3 ayda 1 bana da yapiyorlar Turkcell'de aynı sorunu yaşıyordum Vodafone geçtim aynisleunu yine yaşıyorum kendi kafalarina göre extra internet paketi ekliyorlar internetim bittiğinde ekstra paket ekliyorlar aradım ve artık extra paket eklememeleri için 150tl extra para verdim hala ekliyorlar müşteri temsilcisi berbat zaten kontürlü mü kullansam diye dusunuyorum
 

Carlo

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2023
Mesajlar
3,137
En İyi Cevap
1
Vodafone bana internet ve mobili bedava versin yine almam. Öyle bir firma işte.
 

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,694
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat
Mobil ödeme yapmışsın diyorlar nereye yapmışım diyorum kaynağını söylemiyorlar. Kafayı yersin
Valla öyle. En rezil müşteri hizmetleri.
Tekrarlıyorum ya suratıma kapattılar, ya faturayı öde kapatalım dediler, ya da üst merciye aktardılar. 38(!) kez aktarıldıktan sonra en son müşteri hizmetleri kayıt açıyorum 7 gün içinde daha da yetkililer döner dedi, dönmediler. evraktalepleri gibi saçma bi mail adresi verdiler, sitelerinde bile zar zor bulunuyor belki yazmıyodur bile 7 gün içinde geri dönerler dediler, oradan da dönen olmadı.
BTK'ya yazmak vodafone'la uğraşmaktan iyidir.

Bu arada sabit internet için durum nasıl bilmiyorum ama mobil operatör müşteri hizmetlerine bağlanmak için bile aşırı efor gerekiyor. TOBİ diye bir bot yapmışlar, dünyanın en kötü sesli cevap botu. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için canım çıkıyordu.
 

bnebeyazkurt

80+ Bronze
Katılım
4 Eylül 2023
Mesajlar
523
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
Uğurcan Ceylan
Instagram
byzkurtsss
Discord
byzkurtsss
Öncelikle faturamda olması gereken tutardan fazlası isteniyor. Ve bende bunu merak edip müşteri temsilcisini bir hafta önce arıyorum. Ve bu tutarın yanlış olduğunu ve hatalı gözüktüğünü söylüyorlar bende fatura ödeme gününü bekliyorum ve gün gelince faturamda 100 TL civarı bir fazlalık görüyorum. Sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve bana 117 TL lik mobil ödeme yaptığımı söylüyorlar. Bende onlara yapmadım diyorum. Sonra şu numarayla görüşün diye bana numara veriyorlar numarayı arıyorum ama açan yok 😃 daha sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve sistemin arızalı olduğunu ve mobil ödemenin kaynağının gözükmediğini söylüyorlar. Sorum şu Vodafone beni dolandırıyor mu? Hem de 117 TL için 🙈
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu da faturam
Alıntıyı görüntüle
KK benim anneme de öyle oldu hiç uğraşmadılar şikayetvara yazdım aradılar siz oyun içi harcama yapmışsınız kod oluyor onu girmeden hiç bir şey olmaz diyorlar öyle kaldı üstüne babamdan azar işittim ben yapmışım diye oysa hiçbirşey yok ortada
 

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
378
İsim
Yusuf Eroğlu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hocam aynı şeyi 3 ayda 1 bana da yapiyorlar Turkcell'de aynı sorunu yaşıyordum Vodafone geçtim aynisleunu yine yaşıyorum kendi kafalarina göre extra internet paketi ekliyorlar internetim bittiğinde ekstra paket ekliyorlar aradım ve artık extra paket eklememeleri için 150tl extra para verdim hala ekliyorlar müşteri temsilcisi berbat zaten kontürlü mü kullansam diye dusunuyorum
Hocam ekstra paket ekleseler neyse hiç bir şey de vermiyorlar sadece parayı alıyorlar resmen çalıyorlar göz göre göre xD
 

Adem Türk

80+ Bronze
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
1,540
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
İsim
Adem Türk
Öncelikle faturamda olması gereken tutardan fazlası isteniyor. Ve bende bunu merak edip müşteri temsilcisini bir hafta önce arıyorum. Ve bu tutarın yanlış olduğunu ve hatalı gözüktüğünü söylüyorlar bende fatura ödeme gününü bekliyorum ve gün gelince faturamda 100 TL civarı bir fazlalık görüyorum. Sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve bana 117 TL lik mobil ödeme yaptığımı söylüyorlar. Bende onlara yapmadım diyorum. Sonra şu numarayla görüşün diye bana numara veriyorlar numarayı arıyorum ama açan yok 😃 daha sonra tekrar müşteri temsilcisini arıyorum ve sistemin arızalı olduğunu ve mobil ödemenin kaynağının gözükmediğini söylüyorlar. Sorum şu Vodafone beni dolandırıyor mu? Hem de 117 TL için 🙈
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu da faturam
Alıntıyı görüntüle
ben bunları cimere şikayet etmiştim ek paket ücretini 2 aylık aldılar diye hemen faturadan düştüler sonraki ay. önce ara sonra şikayet et
 

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,694
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,237
Dahası  
Reaksiyon skoru
378
İsim
Yusuf Eroğlu
ben bunları cimere şikayet etmiştim ek paket ücretini 2 aylık aldılar diye hemen faturadan düştüler sonraki ay. önce ara sonra şikayet et
Allah bilir her ay kaç kişiden çalıyorlar böyle bunun hiç bir cezası yok mu yazık günah ya biz parayı çöpten mi topluyoruz?
 
Top Bottom