batuhanklc7
80+
- Katılım
- 26 Haziran 2020
- Mesajlar
- 67
- Reaksiyon skoru
- 17
Arkadaşlar biraz uzun olacak kusura bakmayın akıl verirseniz sevinirim.
Vodafone Net den yeni taşındığım eve nakil başvurusunda bulundum bana 7 ila 10 iş günü içerisinde geleceklerini söylediler neyse ertesi gün Telekom ekibi geldi hattı açtı peşine Teknofix ekibi geldi yanında modem getirmemiş modem kargoyla gelecek dediler bende müşteri hizmetlerini aradım öyle bişey yok bizim kendi kurulum ekibimiz gelecek diye bilgi verdi Vodafone sonra benim nakil işlemi unutuldu gitti. Hattım açık modemim olmadığı için İnterneti kullanamıyorum şuanda herhangi bir fatura da çıkmıyor Vodafone da hat arızası olarak gözüküyormuş Vodafone u hergün düzenli olarak arayıp hatla alakalı sorun olmadığını benim modeme ihtiyacım olduğunu söyledim ama hiç bi destek sunmadılar müşteri hizmetlerinde herkes ayrı kafadan konuşuyor. 14 ü iş günü olmak üzere 20 gündür internetim yok bugün müşteri hizmetlerini tekrar aradım durumu belirtip cayma bedeli ödemeden iptal etmek istediğimi aksi takdirde THH ye başvuracağımı söyledim onlarda bana iptal hakkımın olmadığını söylediler. Akşama doğru Kablonetten yeni bir abonelik alırken de aradılar ki kuruluma gelicez müsait misiniz diye bende istemediğimi belirttim ardından müşteri hizmetleri aradı kurulumu istememişsiniz diye onlara da durumu tekrar izah ettim ve tekrar istemediğimi THH ye başvuracağımı söyledim çok ısrar ettiler indirim uygulayalım felan dediler yine de kabul etmedim ve peşine THH ye başvuru da bulundum. Sizce haklı çıkar mıyım yoksa durduk yere kendi başıma iş mi çıkardım haklı çıkağımı düşünüyorum çünkü müşteri temsilcilerinin her biri yanlış bilgi veriyor ve bana belirtilen süreyi çoktan geçtiler böyle bi durumla karşılaşıp daha önce THH ye başvuran olduysa sonuç ne oldu hangi yolu izlemeye devam etmeliyim fikir verirse sevinirim. Tekrardan vaktinizi aldığım için özür dilerim.
Vodafone Net den yeni taşındığım eve nakil başvurusunda bulundum bana 7 ila 10 iş günü içerisinde geleceklerini söylediler neyse ertesi gün Telekom ekibi geldi hattı açtı peşine Teknofix ekibi geldi yanında modem getirmemiş modem kargoyla gelecek dediler bende müşteri hizmetlerini aradım öyle bişey yok bizim kendi kurulum ekibimiz gelecek diye bilgi verdi Vodafone sonra benim nakil işlemi unutuldu gitti. Hattım açık modemim olmadığı için İnterneti kullanamıyorum şuanda herhangi bir fatura da çıkmıyor Vodafone da hat arızası olarak gözüküyormuş Vodafone u hergün düzenli olarak arayıp hatla alakalı sorun olmadığını benim modeme ihtiyacım olduğunu söyledim ama hiç bi destek sunmadılar müşteri hizmetlerinde herkes ayrı kafadan konuşuyor. 14 ü iş günü olmak üzere 20 gündür internetim yok bugün müşteri hizmetlerini tekrar aradım durumu belirtip cayma bedeli ödemeden iptal etmek istediğimi aksi takdirde THH ye başvuracağımı söyledim onlarda bana iptal hakkımın olmadığını söylediler. Akşama doğru Kablonetten yeni bir abonelik alırken de aradılar ki kuruluma gelicez müsait misiniz diye bende istemediğimi belirttim ardından müşteri hizmetleri aradı kurulumu istememişsiniz diye onlara da durumu tekrar izah ettim ve tekrar istemediğimi THH ye başvuracağımı söyledim çok ısrar ettiler indirim uygulayalım felan dediler yine de kabul etmedim ve peşine THH ye başvuru da bulundum. Sizce haklı çıkar mıyım yoksa durduk yere kendi başıma iş mi çıkardım haklı çıkağımı düşünüyorum çünkü müşteri temsilcilerinin her biri yanlış bilgi veriyor ve bana belirtilen süreyi çoktan geçtiler böyle bi durumla karşılaşıp daha önce THH ye başvuran olduysa sonuç ne oldu hangi yolu izlemeye devam etmeliyim fikir verirse sevinirim. Tekrardan vaktinizi aldığım için özür dilerim.