somoncum
80+ Gold
- Katılım
- 1 Nisan 2020
- Mesajlar
- 5,210
- Reaksiyon skoru
- 2,326
kronik sorun yok bu arada ben kullanıyorum 2 ay geçti bileOnlar kronik sorunlu zaten.
kronik sorun yok bu arada ben kullanıyorum 2 ay geçti bileOnlar kronik sorunlu zaten.
baska altarnatifi de yok heralde firma tekellesmis turkiyerde kafasina gore iade almam diyor bu tur mouselar hep yurtdisi satisli malesefŞikayetvar'da bu sorunu yaşayan birçok kişi gördüm zaten. Kronik bir sorun olabileceğini tahmin etmiştim. Sorun, farenin sürekli bağlantısının kopması. Ne yaptıysam, ne driver güncellemesi yaptıysam, hatayı çözemedim. Firma ise böyle bir hatanın olduğunu kesinlikle kabul etmiyor. Fare, kablolu çalışmıyor zaten. Kablolu kullanmayı denediğimde 'USB cihazınız bozuk olduğu için Windows bu cihazı çalıştıramadı' gibi bir hata alıyordum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Görünürde güzel fareler satıyorlar, ben de bu yüzden aldım. Çok hafif ve güzel bir sensörü var ama bozuk çıkma ihtimalinde elinizde kalıyor maalesef hiçbir şey yapmıyorlar.
hayır firma ilk ürünlerini çıkardığında bile bu iade politikasıyla gidiyor.baska altarnatifi de yok heralde firma tekellesmis turkiyerde kafasina gore iade almam diyor bu tur mouselar hep yurtdisi satisli malesef
başka firmalar ne yapıyor resmi garantili mi Corsair K70 de bile led bozulduğu için bunun tamiri olmadığından iade yaptılar.Yurtdışından getirtip satıyorlar garanti süreçlerine pek güven olmaz.
bariz sikintisi olan urunleri bile adamlar ugrasmamak icin iade almiyorlar normalde almak zorundalar kusurlu urunlerihayır firma ilk ürünlerini çıkardığında bile bu iade politikasıyla gidiyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
başka firmalar ne yapıyor resmi garantili mi Corsair K70 de bile led bozulduğu için bunun tamiri olmadığından iade yaptılar.
değiller bu arada adam kullanıcının bozmadığını nereden bilecek servise gidiyor o da hangi servise gidiyor bilmiyoruz.bariz sikintisi olan urunleri bile adamlar ugrasmamak icin iade almiyorlar normalde almak zorundalar kusurlu urunleri
sikayetvara baktim adamlar umursamazmis gibi cevap veriorlar sanki buyuk kumar gibi burdan alisveris yapmak bu kumara girsemmi bilemedimdeğiller bu arada adam kullanıcının bozmadığını nereden bilecek servise gidiyor o da hangi servise gidiyor bilmiyoruz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
TR de doğru düzgün servis yok tüm olayı firmaya yansıtamayız. TR de Türkçe-Q keycaps yokken adamlar ilk getirdi daha öncesinde HyperX ABS olarak Türkçe Q keycaps satıyordu sadece.
alma başka kaliteli ekipman satan site yok yd dan almaya kalkarsan 30€ gümrüğe takılırsikayetvara baktim adamlar umursamazmis gibi cevap veriorlar sanki buyuk kumar gibi burdan alisveris yapmak bu kumara girsemmi bilemedim
başka yer?Bende mouse almayı düşünüyordum bu yaklaşım iyi değil galiba başka yere bakacağım
firmayi neden bu kadar savunuyorsunuz anlamadim sikayetvar daki herkes kendi mi bozdu yani urunualma başka kaliteli ekipman satan site yok yd dan almaya kalkarsan 30€ gümrüğe takılır
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
başka yer?