xbox game pass alınır mı?

nasıl yani orada ilk üç aydan sonra aylık 10 dolar oldugu yazıyor ben mi yanlış anladım yoksa
Bölgesel fiyatlandırma yapılıyor 10 dolar yurt dışı, 30 tl türkiye fiyatı
 
Series S önerir misiniz? Kardeşime doğum günü hediyesi almayı düşünüyorum da internetteki yorumlar genellikle iyi olmadığı yönündeydi Series X alın diyorlar ama onunda fiyatı belli.
İyi olmadığı yönünde yorumları ben neredeyse hiç görmedim.
Genelde o tip yorumlar konuda bilgisi olmayan "series s alacağına one x al" diyen kişiler oluyor. Ve Series S yerine Series X al diyen kişilerin fiyat farkından haberi yok sanırsam.
Sorularını sorabilirsin. İster özel mesaj ister buradan. :)
 
evet bende ilk anlamadım fakat sanırım olayı şu ilk 14 gün ücretsiz premiumu kullanabiliyorsun bu süre içinde 3 aylık xbox game pass üyeligini alıp premium üyeligi iptal edip 3 aylık game pass üyeligi kullanıyorsun fakat ben kart bilgilerimi girdigimde bir sorun oldu daha sonra tekrar deneyin uyarısı verdi
Mobil uygulamadan yaparsan sorun olmaz
 
Geri
Top