Xiaomi Earbuds nasıl?

ISuwatrk

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
38
Reaksiyon skoru
9
Arkadaşlar Xiaomi Earbuds bildiğiniz gibi düşük fiyatlı bir kulaklık. Almak istiyordum fakat arkadaşım kulaklığın bass performansının yok denecek kadar düşük olduğunu söyledi sizce nasıl?
 
Arkadaşlar Xiaomi Earbuds bildiğiniz gibi düşük fiyatlı bir kulaklık. Almak istiyordum fakat arkadaşım kulaklığın bass performansının yok denecek kadar düşük olduğunu söyledi sizce nasıl?
bende ucuz diye onu alıcaktım ama sonradan QCY T5 aldım videolar izleyip çok memnunum hele bass olarak çok iyi tavsiye ederim
 
Ben xiaomi haylou gt1 aldım gayet memnunum şarjı çok iyi dayanıyor 1-2 hafta yetiyor bana dokunmatiği biraz geç algılıyor onun dışında hiçbir sorunu yok kulağımı falan acıtmıyor.
 
Arkadaşlar Xiaomi Earbuds bildiğiniz gibi düşük fiyatlı bir kulaklık. Almak istiyordum fakat arkadaşım kulaklığın bass performansının yok denecek kadar düşük olduğunu söyledi sizce nasıl?
Ben Kullanıyorum Gayet Güzel Fakat Benim Kulağım Biraz Büyük Olduğu İçin Bir Zaman Sonra Hafiften Aşağı Düşüyor.
 
Arkadaşlar Xiaomi Earbuds bildiğiniz gibi düşük fiyatlı bir kulaklık. Almak istiyordum fakat arkadaşım kulaklığın bass performansının yok denecek kadar düşük olduğunu söyledi sizce nasıl?
Bana kalırsa airpods dan çok daha iyi hem bass performansı hem ergonomik oluşu ile tavsiye ederim iyi günler :)
 
Kulağı sağlam bir kardeşimiz isen almanı hiç önermem inceleme videolarına bakıp tatmin olabilirsin.
 
Arkadaşlar Xiaomi Earbuds bildiğiniz gibi düşük fiyatlı bir kulaklık. Almak istiyordum fakat arkadaşım kulaklığın bass performansının yok denecek kadar düşük olduğunu söyledi sizce nasıl?
Gayet güzel bir kulaklık kullanabilirsin ama dediği gibi bass çok yüksek bekleme.
 
Kendimde kullanıyorum fakat hem ses olsun hem kullanabilirliği olsun GT 1 bence daha iyi
 
HEVES GİDERMELİK FİYATINI HAKEDEN KEYİFLİ BİR ÜRÜN
120 lira gibi bi fiyatı olması lazım sanırsam şu an . İlk çıktığında almıştım pek bi beklenti aramadantelefonu almadan çıktığımda saatten müzik dimlemek için almıştım bayağı şaşırttı beni şimdiye kadar bir sürü kulaklık denedim ( Sennheiser, Philips, Walkmann, JBL, AKG vs ... ) ve bu kulaklık şu an piyasaya göre parasını fazlasıyla hakediyor. Yani şu an da fikrimi soracak olursan ömürlük bi kulaklık değil ama tamamen kablosuz olması aşırı kolaylık sağlıyor Beni uyuz eden tek sorunu bazen iki kulaklık arasındaki bağın bazen kopması . Eğer alacak olursan kulaklığı çözümü şöyle ; https://hwp.com.tr/redmi-airdots-eslesme-sorunu-nasil-cozulur-119284
Artılar
-> Kablosuz olması çok rahatlık sağlıyor
-> Şarjı gayet güzel gidiyor
-> Kot pantolonların o ufacık cebine sığıyor
Eksileri
->Plastik kalitesi çok kaliteli değil düşürmemeye çalış
-> Şarj diyotları zamanla aşınıyor o da benim suçum sanırsam
-> Bağlantı bazen kopuyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,449
Mesajlar
11,077,342
Üyeler
198,136
Son üye
claude_prompt
Geri
Top