arkadaşlar edebiyat sınavı vardı kitabı aldım sıranın gözünden kitap açıktı hoca geldi aldı baktı kitaba edebiyat kitabıydı kitabı aldı masaya koydu başka bir şey yapmadı sonra kitabı masada bırakıp gitti sizce ne olur
bunu yarın hocana sorman daha iyi olur ama kitabı gördüğün anda hocana haber vermen daha iyi olurdu en azından kendin söylemiş olurdun kopya çekiyormuş gibi zannedilmezdi