Çözüldü✓ Thermaltake view 380xl 850w 80+gold 8500 tl alınır mı

PSU zaten arkada kalacak, tek sorun kablolar siyah olur ona da örgü kablo çözdü mü tamamdır zaten beyaz psu ların kabloları da hoş durmuyor beyaz kasa da örgü ya da rgb kablo şart.
Kablolar da beyaz psu komple beyaz ama ilerleyen zamanlarda ışıklı kablo çekerim
 

ikisini de yarıya bölersen 4250tl yapıyor
hocam aldıysanız bilgi verebilir misiniz ? yorumlara baktım ama kaçırmış olabilir im şuan yoldayım eve 380 XL olmayan versiyon geldi psu siyah ve fanlar reverse değil. Vatandan alınan XL modelinde psu beyaz mı ? fanlar reverse mi ? teşekkür ediyorum şimdiden.
 
hocam aldıysanız bilgi verebilir misiniz ? yorumlara baktım ama kaçırmış olabilir im şuan yoldayım eve 380 XL olmayan versiyon geldi psu siyah ve fanlar reverse değil. Vatandan alınan XL modelinde psu beyaz mı ? fanlar reverse mi ? teşekkür ediyorum şimdiden.
Psu beyaz geliyor yeni nesil bir güç kaynağı yeni ekran kartlarını destekliyor 3 revers fan ile geliyor 1 de egzoz ana rgb kontrölcü yok 1 tane alırısn uygun fiyatlı eğer dilersen vana umutttcelik instagram hesabından yaz fotoğraf atayım boş halini
 
Psu beyaz geliyor yeni nesil bir güç kaynağı yeni ekran kartlarını destekliyor 3 revers fan ile geliyor 1 de egzoz ana rgb kontrölcü yok 1 tane alırısn uygun fiyatlı eğer dilersen vana umutttcelik instagram hesabından yaz fotoğraf atayım boş halini
bende anakart var asus tuf aldım back connectorlü asus uygulamasından kontrol edeceğim tüm rgbleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Psu beyaz geliyor yeni nesil bir güç kaynağı yeni ekran kartlarını destekliyor 3 revers fan ile geliyor 1 de egzoz ana rgb kontrölcü yok 1 tane alırısn uygun fiyatlı eğer dilersen vana umutttcelik instagram hesabından yaz fotoğraf atayım boş halini
teşekkür ediyorum tekrardan vatana geçiyorum şimdi diğerini iade edeyim kargoya.
 
bende anakart var asus tuf aldım back connectorlü asus uygulamasından kontrol edeceğim tüm rgbleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


teşekkür ediyorum tekrardan vatana geçiyorum şimdi diğerini iade edeyim kargoya.
Anakartın destekliyor ise çok güzel arkadan bağlantılı demi anakartın güzel o da kablo hiç olmayacak 380xl güzel kasa
 
Sen kendi fanlarını kullanmıyorsun o zaman
Onlarıda kullanıyorum 3 fan ekledim sadece. Diğer kalan 3 fanı ya iade edeceğim yada yedekte tutarım.

Kasanın görüntüsü ;

Ekran kartı ve Ssd takıp kullanmaya başlayacağım. Şehir dışındayım şuan çok güzel oldu bence.
 

Ekler

  • 6BA82A41-2231-43D6-83A9-DB787E85494A.webp
    6BA82A41-2231-43D6-83A9-DB787E85494A.webp
    832.1 KB · Hit: 49
  • DFB0B1C9-9CAE-41F5-8D21-A435E1B9C181.webp
    DFB0B1C9-9CAE-41F5-8D21-A435E1B9C181.webp
    651.1 KB · Hit: 43
Onlarıda kullanıyorum 3 fan ekledim sadece. Diğer kalan 3 fanı ya iade edeceğim yada yedekte tutarım.

Kasanın görüntüsü ;

Ekran kartı ve Ssd takıp kullanmaya başlayacağım. Şehir dışındayım şuan çok güzel oldu bence.
Güzel olmuş maşallah
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Onlarıda kullanıyorum 3 fan ekledim sadece. Diğer kalan 3 fanı ya iade edeceğim yada yedekte tutarım.

Kasanın görüntüsü ;

Ekran kartı ve Ssd takıp kullanmaya başlayacağım. Şehir dışındayım şuan çok güzel oldu bence.
Ekran kartında beyaz ise çok güzel olur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top