ssh4
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Haziran 2024
- Mesajlar
- 820
- Reaksiyon skoru
- 329
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
@qutalbin @Styx arkadaşlar şimdi 3 fan birbirine bağlı tekli fanda ise resimdeki gibi bi giriş kablosu var anakarta baktığım zaman tek uyumlu olan pin SPDIF_0 kısım ama chat gpt oraya takma diyor nereye takacam peki bunu sys_fan'a tak diyorda oraya uymuyor ki?
Son olarak RESET SW kablosu son resimdeki egzoz fanından gelen kabloya bağlıydı o şekilde geldi doğru bağlanmışmı bana garip geldi ama bilmiyorum bu resetleme tuşunun kablosu değil mi neden fan kablosuna bağlı?





Son olarak RESET SW kablosu son resimdeki egzoz fanından gelen kabloya bağlıydı o şekilde geldi doğru bağlanmışmı bana garip geldi ama bilmiyorum bu resetleme tuşunun kablosu değil mi neden fan kablosuna bağlı?







