360mm Beyaz Sıvı Soğutma Önerisi

Hyouka_!

80+
Katılım
26 Mayıs 2026
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
1
Lian Li O11 vision compact kasam var. İşlemcim amd ryzen7 9800x3d için yaklaşık 10k bütçeye bir sıvı soğutma arıyorum. Aslında kasa içindeki tüm fanları 6 tane lian li tl reverse ve 2 tane normal lian li tl olacak şekilde aldım ama videolarda sıvı soğutucunun arkasına ve önüne 6 fan olucak şekilde koyuyorlar. Bunu yapmam kaç derece fark ettirir ve gerek var mı ? Bunu yaparsam sıvı soğutucunun kendi fanlarını arkaya takmam gerekecek fakat öndeki(lian li tl reverse) ve arkasındaki(sıvı soğutucunun kendi fanları) fanlar farklı olursa sıkıntı çıkarır mı ? Bunun yanında iyi bir termal macun önerirseniz de mutlu olurum.
 
Lian Li O11 vision compact kasam var. İşlemcim amd ryzen7 9800x3d için yaklaşık 10k bütçeye bir sıvı soğutma arıyorum. Aslında kasa içindeki tüm fanları 6 tane lian li tl reverse ve 2 tane normal lian li tl olacak şekilde aldım ama videolarda sıvı soğutucunun arkasına ve önüne 6 fan olucak şekilde koyuyorlar. Bunu yapmam kaç derece fark ettirir ve gerek var mı ? Bunu yaparsam sıvı soğutucunun kendi fanlarını arkaya takmam gerekecek fakat öndeki(lian li tl reverse) ve arkasındaki(sıvı soğutucunun kendi fanları) fanlar farklı olursa sıkıntı çıkarır mı ? Bunun yanında iyi bir termal macun önerirseniz de mutlu olurum.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1084674267.html Arctic Liquid Freezer III Pro 360 soğutucu olarak buna bakabilirsin.
termal macun Arctic MX-7
sıvı soğutucusuna önlü arkalı fan dizmek gereksiz kalabalığa neden olur. bence gerek yok. istediğin fanı radyatöre takabilirsin.
 
Radyatöre 6 fan takmam için hiçbir sebep yok, elindeki işlemci R9 olsa olabilirdi ama 9800 zaten serin çalışıyor.
 
Radyatöre 6 fan takmam için hiçbir sebep yok, elindeki işlemci R9 olsa olabilirdi ama 9800 zaten serin çalışıyor.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1084674267.html Arctic Liquid Freezer III Pro 360 soğutucu olarak buna bakabilirsin.
termal macun Arctic MX-7
sıvı soğutucusuna önlü arkalı fan dizmek gereksiz kalabalığa neden olur. bence gerek yok. istediğin fanı radyatöre takabilirsin.
Anladım o zaman sıvı soğutucu için fansız bir model tercih etmeye çalışmam lazım yoksa onla gelen fanları kasada kullanmayacağım. Lcd ekranlı modellerden bir öneriniz var mı ? Bir de benim aldığım kasa modelinde galiba sıvı soğutucunun fanlarını arkadan öne gizliycek şekilde getiriyorlar. Kablosu ne kadar uzun olması lazım bilginiz var mı ?
 
Push-Pull içeride sıcak hava varsa tahliyesini kolaylaştırır da o kadar ısınacak parçalar yok sende.

1780140043666.webp
 
Anladım o zaman sıvı soğutucu için fansız bir model tercih etmeye çalışmam lazım yoksa onla gelen fanları kasada kullanmayacağım. Lcd ekranlı modellerden bir öneriniz var mı ? Bir de benim aldığım kasa modelinde galiba sıvı soğutucunun fanlarını arkadan öne gizliycek şekilde getiriyorlar. Kablosu ne kadar uzun olması lazım bilginiz var mı ?
sıvı soğutucularda fansız model yok. sıvı soğutucuyla gelen fanı kendi fanınızla değiştirip çıkanları kenarda tutarsınız sorun olmaz.
Lian Li HydroShift II LCD-S 360CL
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top