Silent Hill 3 Hala Oynanır mı

z.talha

80+
Katılım
17 Şubat 2026
Mesajlar
237
Reaksiyon skoru
46
merhaba silent hill 3 oynamayı düşünüyorum hala oynanır mı yoksa remake gelmesini felan mı bekliyim
 
oynanır tabi SH3 HD sürümleri vardı gayet iyi oyunlardır.
HD olarak SH1-2-3 oyunları çıktı zaten en iyileri bunlardır diğerlerine hiç bakmana bile gerek yok
sırasıyla en iyileri SH2-SH1-SH3
SH2 bağımsız SH1 ve SH3 aynı hikaye devamıdır.
Bakalım SH1 den sonra muhtemelen SH3 ramake gelir

Ama çok kasvetli oyunlardır bilgin olsun
 
oynanır tabi SH3 HD sürümleri vardı gayet iyi oyunlardır.
HD olarak SH1-2-3 oyunları çıktı zaten en iyileri bunlardır diğerlerine hiç bakmana bile gerek yok
sırasıyla en iyileri SH2-SH1-SH3
SH2 bağımsız SH1 ve SH3 aynı hikaye devamıdır.
Bakalım SH1 den sonra muhtemelen SH3 ramake gelir

Ama çok kasvetli oyunlardır bilgin olsun
teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,525
Üyeler
198,272
Son üye
Bukettrkmngl
   
Geri
Top