Kingston Ram mi Alınır Yoksa Başka Kaliteli Varmi

sloxyisbabobro

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2026
Mesajlar
503
Reaksiyon skoru
118
Başka ramlar de alınır biliyorum fakat Kingston bir sorun cikarsa ilgileniyor diye biliyorum indirimli felan bulmuşken Kingston muadili güzel ram markasi ne var
 
ram alırken sıkıntı çıkarır mı diye çok bakmamak lazım, piyasadaki ramlerin çoğu sıkıntı çıkarmıyor zaten. zaten fahiş fiyattan alıyorsun marka seçmek mantıklı değil çip seçmek mantıklı.
 
patriot viper venom kullanıyorum 6000 mts cl30 2x16. Sıkıştırıp cl28 kullanıyorum. Hem stabilitesi hem sıcaklık değerleri hemde performansı beni fazlasıyla tatmin ediyor. İndirim yada iyi bi taksit seçeneğiyle tercih edilebilir
 
ram alırken sıkıntı çıkarır mı diye çok bakmamak lazım, piyasadaki ramlerin çoğu sıkıntı çıkarmıyor zaten. zaten fahiş fiyattan alıyorsun marka seçmek mantıklı değil çip seçmek mantıklı.
Hocam peki tek tam alıp sonra artırmak mi çift ram almakmi
 
patriot viper venom kullanıyorum 6000 mts cl30 2x16. Sıkıştırıp cl28 kullanıyorum. Hem stabilitesi hem sıcaklık değerleri hemde performansı beni fazlasıyla tatmin ediyor. İndirim yada iyi bi taksit seçeneğiyle tercih edilebilir
Sıcaklıkları ve voltajını sorabilir miyim? Yaz geldi çünkü, merak ettim. Ben 5600 alıp 6000mhz yaptım ve cl30'dan 28'e çektim, en fazla 53 derece oldu OCCT testinde. Karşılaştırmak istedim.
 
Sıcaklıkları ve voltajını sorabilir miyim? Yaz geldi çünkü, merak ettim. Ben 5600 alıp 6000mhz yaptım ve cl30'dan 28'e çektim, en fazla 53 derece oldu OCCT testinde. Karşılaştırmak istedim.
Bilgisayar başına geçemedim yeni test için ama 24-25 derece oda sıcaklığından b2 slotunda ki 48-49, a2 slotunda ki 51-52 derece civarı yük altında.
 
Bilgisayar başına geçemedim yeni test için ama 24-25 derece oda sıcaklığından b2 slotunda ki 48-49, a2 slotunda ki 51-52 derece civarı yük altında.
Çok teşekkür ettim! Aynıymış.
Bu arada G.SKILL kullanıyorum. Satış sonrası ilişkilerini bilmiyorum ama ben de memnumum.
 
Geri
Top