Çözüldü✓ Bu Ekran Kartı Alınır mı?

Katılım
31 Mayıs 2026
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
5
Bütçe
16000
ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
 

Ekler

  • IMG_7453.webp
    IMG_7453.webp
    167.5 KB · Hit: 33
ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
çok pahalı o parayı hak etmiyor
 
3080ti hakkı min 75derece ve üzeri. Değerleri iyi ama 4-5 yıllık bu sıcaklıklarda çalışan karta o parayı vermek şuan pek mantıklı değil. 3080 kullanmış biri olarak sana kesin diyeceğim sey o kartı alırken olası arıza risklerini de göze alman lazım.
 
izmirde yasadigim icin alamiyorum her yerden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3080ti hakkı min 75derece ve üzeri. Değerleri iyi ama 4-5 yıllık bu sıcaklıklarda çalışan karta o parayı vermek şuan pek mantıklı değil. 3080 kullanmış biri olarak sana kesin diyeceğim sey o kartı alırken olası arıza risklerini de göze alman lazım.
anladim tesekkurler peki psu dan da masraf duserek rtx 5060 nasil olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çok para ya ben şahsen almazdım 20ye çıkarsa bütçen 4070 al
maalesef cikmaz o kadar
 
ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
bana kötü geldi 3080ti 1080p de furmark gl ayarında 163 fps veriyo 340w çekiyor ppw si 0.47 bana absürt geldi bende de güç olarak benzer olan 6800 xt var aynı ayarlarda 240w çwkip 240 fps ler veriyor
 
ikinci el ekran karti bakiyorum
islemci r7 7800x3d
ram g skill 16gb 6000mhz
bu kasaya uygun ekran karti bakiyorum
bir ilan buldum 3080ti 16000tl
furmark testleri bu sekilde
Sadece sıcaklık değerlerini yorumlayacağım. Değerler normal. 3000 serisinde sarı sitede termalleri bozuk, bakımsız çok kart satılıyor. Bu kartta kusur değil elbette. Yorgunluk var. %73 rpmler kısmen gürültülü çalışıyor diyebiliriz. Eğer ki bu bakımlı haliyse ileride pump out olduğunda mocaun bu rpmlerde yükselecektir. Ama dediğim gibi çok zordur 3000 serisinde temiz kart bulmak.
 
bana kötü geldi 3080ti 1080p de furmark gl ayarında 163 fps veriyo 340w çekiyor ppw si 0.47 bana absürt geldi bende de güç olarak benzer olan 6800 xt var aynı ayarlarda 240w çwkip 240 fps ler veriyor
amd ekran karti Alınır mı? peki daha guclu oluyorlar ama yazilimsal olarak nvidia daha iyi belki amd de dusunebilirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çok para ya ben şahsen almazdım 20ye çıkarsa bütçen 4070 al
4070 lerin temizi de 23 25 arasi ki
 
3080i değiştirirken bende 5060-5070 bakmıştım 5060 sıfır olduğu icin ve yarı yarıya güç tükettiği icin daha mantıklı. Guc tuketiminden dolayı daha da serin calisiyor. Ama 3080ti bi %20-30 kadar saf güçte daha iyi. Kullanım amacın, kullanacağın cozunurluk vs ona göre karar verebilirsin. Sonuna kadar fps gerekli değilse 5060 alır kafan rahat olur
 
amd ekran karti Alınır mı? peki daha guclu oluyorlar ama yazilimsal olarak nvidia daha iyi belki amd de dusunebilim
ben ocakta 10350 ye aldım 6800 xt yi macunu falan değiştirdim kullanıyorum daha hiçbi sorun yaşamadım bu sen yaşamayacaksın demek değil ama amd artık o eski rx470 480 ler gibi hata vermiyor yeni kartları daha iyi o konuda fiyatlar da uygun bence alınır

hala kartın tdp sine takıldım ben 340w çok bence benim kart ta 300w bi kart r5 3600 var işlemci undervolt ile şu an 240w çekiyor furmarkta 240 fps ler görüyor
 
anladim tesekkurler peki psu dan da masraf duserek rtx 5060 nasil olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


maalesef cikmaz o kadar
O zaman git 14-15e temiz birkaç aylık 5060 al her hafta güncelleme geliyor yapsrsın tertemiz kafan kulağın rahat bir şekilde kullanırsın
 
Geri
Top