Steelseries Qck L Mouse Pad mi Yoksa Heavy Versiyonu Mu ?

LawinJR

80+
Katılım
22 Haziran 2023
Mesajlar
417
Reaksiyon skoru
102

Bunu Almayı düşünüyorum ama heavy versiyonuda güzel duruyor kalın ve yumuşak duruyor kullanan var ise arada ki fark hissediliyor mu birde kalın olanda içe çökme oluyor mu ?
 
7 senedir heavy kullanıyorum alışmak biraz zaman alıyor ama çok memnunum.İçe çökme vs olmadı.
 
7 senedir heavy kullanıyorum alışmak biraz zaman alıyor ama çok memnunum.İçe çökme vs olmadı.
hocam ben düşük sens takılan birisiyim bunun kalınlığı sence yorar mı yoksa aksine daha mı rahat hissettirir ?
 
hocam ben düşük sens takılan birisiyim bunun kalınlığı sence yorar mı yoksa aksine daha mı rahat hissettirir ?
Ben valorantta 800 dpi 0.5 sens kullanıyorum kalınlık 1 tık yoruyordu beni başlarda sonrasında alıştım.Bilek için yastık gibi geliyor artık o yüzden rahat hissediyorum bir de masayla direkt temas olmadığı için yüzeyi daha stabil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,465
Mesajlar
11,077,538
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top