Ryzen 5 3600 İşlemci Soğutucu Önerisi

Güzel soğutucu hocam, yük altında ortalama değerleri neler oluyor peki? Bende Thermalright Phantom Spirit kullanıyorum aktif olarak.
hocam arkadaşın sistemi toplamıştım onda kullandım, akşam oyunda bakalım ne veriyor diye ama arctic gerçekten tam f/p muhtemelen tükürsem onla bile soğutur :D

gerçi bende de 5800x3d var muhtemelen 7800x3d den daha fazla ısınıyordur. bunu gamepower skadi v2 360 ile soğutuyoruz. 60-65 arasındayım çoğu zaman (kasa içi sirkülasyon ve soğutma da iyi durumda)
 
hocam arkadaşın sistemi toplamıştım onda kullandım, akşam oyunda bakalım ne veriyor diye ama arctic gerçekten tam f/p muhtemelen tükürsem onla bile soğutur :D

gerçi bende de 5800x3d var muhtemelen 7800x3d den daha fazla ısınıyordur. bunu gamepower skadi v2 360 ile soğutuyoruz. 60-65 arasındayım çoğu zaman (kasa içi sirkülasyon ve soğutma da iyi durumda)
Sepetime ekledim bakalım bir denemek lazım :D, teşekkür ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top