Max 70k Bütçeyle Laptop Önerisi

Servisi (ortalamanin ustunde oldugu icin -yoksa iyi degil-, acer hp gibilerinin servisleri cok kotu) harici bir artisi yok. kalitesiz cihazlari pahaliya satiliyor, kendimde g900 sahibiyim. 2020de 19 bin liraya sifir aldim, 64gb ram 10750h ve 2070s olani. uretilen en iyi excalibur kasalarindan biri olmasina ragmen iyi bir cihaz degildi, quanta kasa olmasina ragmen bile. ve en acisi, casper 2020den beri bir gram farki olan dhaa iyi bir cihaz cikarmadi.

Ayrica attiklarinizin ikiside alinmaz, 13 nesil ikiside. 75 cikilabildigine gore r9 9850hxli cihaz en mantiklisi.
 
teknik servis mevzusunu düşünerekten en ideali bu sanırım. biraz üstüne ekleyip 5070 başka marka da alabilirsiniz ama bu modelin 16gb versiyonu 63k. 5k fark ile 16gb ram almış oluyorsunuz. sadece 5060 olması bir sorun olabilir belki
Servis yuzunden belki tercih edilebilir ancak bayagi pahali 5060 oldugu icin.
 
Çok mühim detay, özellikleri iyi elbette fakat ileride servis problemi yaşarsak tadımız kaçar paramızla rezil oluruz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sence ne almalı Nedox
Laptoplar kolay bozulabilen cihazlar. Masaüstü gibi anakartı bozuldu değiştireyim geçeyim deme şansın da yok. O yüzden markadan şaşmamak lazım. Hatta imkan varsa garanti paketi falan satın alıp garantiyi de uzatmak şart bence.
 
1 tb ssd 32 ram olması iyi olur.
Parça eklemeden uzun yıllar kullanılacak, bilgili arkadaşlardan önerileri bekliyorum.



https://www.trendyol.com/hp/omen-16...-p-1039315682?boutiqueId=61&merchantId=169540 (ekranı %62.5 sRGB)

Bu 4'ünden birini tercih edebilirsiniz. Ekran haricinde 5070li hp diğerlerine göre daha mantıklı bana kalırsa. Pilde uzun saatler götürsün istiyorsanız asusu almayın fakat işlemci gücü önemliyse asusa yönelin.

Bütçe artarsa bu cihaz olabilir.

 
Son düzenleme:
casper 2020den beri bir gram farki olan dhaa iyi bir cihaz cikarmadi.
2020'den 2026'ya kadar tüm excalibur cihazları denediniz herhalde.

Ayrica attiklarinizin ikiside alinmaz, 13 nesil ikiside.
13 değilde kaçıncı nesil olacaktı senin onayından geçebilmek için?

75 cikilabildigine gore r9 9850hxli cihaz en mantiklisi.
Hem 75'e çıkıcak hem de R9 için rtx 5060 tercih edicek. 😀
 
Bende bunun 240hz olan modeli var yalnız arkadaşın attığının ekranı %62sRGB o yüzden bilemedim. 70.000₺ bütçelerde 5070 kovala bilinmeyen markalarıda alma derim.
hocam doğru hatırlattın hp lerde öyle bir sorun var ekranlar 62.5 srgb olabiliyor normalde bakardım ama bu sefer aklıma gelmedi sağol
 
Gecen bir tane thubderobot ya da gameraider laptop incelemesine denk geldim oyunda islemci 95+ civarlara cikiyordu onu merak ediyorum
RS16 turbo modda otomatik işlemci kendini 90 dereceye sabitliyor daha üste çıkmıyor o derecede de 55W verebiliyor.
hocam doğru hatırlattın hp lerde öyle bir sorun var ekranlar 62.5 srgb olabiliyor normalde bakardım ama bu sefer aklıma gelmedi sağol
5060/5070 Omen 16 144 Hz olanların çoğu %62.5 sRGB aklınızda bulunsun.
 
2020'den 2026'ya kadar tüm excalibur cihazları denediniz herhalde.


13 değilde kaçıncı nesil olacaktı senin onayından geçebilmek için?


Hem 75'e çıkıcak hem de R9 için rtx 5060 tercih edicek. 😀
1781123359032.webp


Okumaniz yok galiba.

Ayni paraya son nesil Ryzen veya 14-U7 2XX serisi bir laptop alinabiliyorken fason caspera o parayi vermek enayiliktir. Excalibur cihazlardan son 5 sene icerisinde gercekten iyi sogutma ve limitlere veya iyi f/p oranina sahip bir cihaz ornek goster bari. 5060 olan cihaz asus tuf, zaten onermedigimi soylemistim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

RS16 turbo modda otomatik işlemci kendini 90 dereceye sabitliyor daha üste çıkmıyor o derecede de 55W verebiliyor.

5060/5070 Omen 16 144 Hz olanların çoğu %62.5 sRGB aklınızda bulunsun.
55W TDP'si var yanlisim yoksa o islemcinin. Intel i serisi bir islemci olsaydi kotuydu ancak AMD'lrein verimliliginden dolayi normal-ortalama sayilabilir.
 
Merhabalar. Benimde bütçem başta 70 binlerdeydi ama aşağıda verdiğim linkteki ürünü aldım. Tam F/P ürün. Fiyatının hakkını çok iyi şekilde veriyor. 2 aydır da kullanıyorum. Bende normalde bütçe artırmayacaktım ama bu cihazı görünce bütçeyi artırmamın değeceğini düşündüm. Bakarsın belki.

 
Merhabalar. Benimde bütçem başta 70 binlerdeydi ama aşağıda verdiğim linkteki ürünü aldım. Tam F/P ürün. Fiyatının hakkını çok iyi şekilde veriyor. 2 aydır da kullanıyorum. Bende normalde bütçe artırmayacaktım ama bu cihazı görünce bütçeyi artırmamın değeceğini düşündüm. Bakarsın belki.

işlemcisi biraz zayıf kalmış 5070ti a göre
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,593
Mesajlar
11,078,725
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top