yusuf7878
80+ Silver
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 3,041
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 1,819
Elektrik öyle bir şey değil hocam. Gıdıklanmak gibi düşün. Sadece ufak bir gıdıklandık. Elimi direkt çektim refleksle zaten.geçmiş olsun hocam kalbine bir şey olmamış sanırım da yanık falan oldu mu elinde?
Beklemek değilde boşaltılması lazım kapasitörlerin. Filamanlı lamba veya yüksek ohm'lu direnç ile.ha anladım psu yu kapattıktan sonra biraz beklmek lazım tamir için yani demi;? geçmiş olsun bu arada