Cihan karasu
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Kasım 2025
- Mesajlar
- 1,237
- Reaksiyon skoru
- 642
O ambargo olmasaydı nato üyrleri çin işgali ve zulmüne açık olma ihtimali yüksekti , nasıl rusya çin ajanlarının bölücük faliyetlerini görüp , kendi topraklarında yakalayıp ses çıkaramıyorsa , bize ne yaparlardı , xiaomi , honor , iqoo bu yüzden alt yapı ve istihbarat ürünlerine kalkışmıyorHuawei de ambargo olmasa şuan apple ı pazar payı olarak geçermiydi çok merak ediyorum varya.