❌İndirim Bitti! Honor Magic 8 Pro 12/512 62.999

Huawei de ambargo olmasa şuan apple ı pazar payı olarak geçermiydi çok merak ediyorum varya.
O ambargo olmasaydı nato üyrleri çin işgali ve zulmüne açık olma ihtimali yüksekti , nasıl rusya çin ajanlarının bölücük faliyetlerini görüp , kendi topraklarında yakalayıp ses çıkaramıyorsa , bize ne yaparlardı , xiaomi , honor , iqoo bu yüzden alt yapı ve istihbarat ürünlerine kalkışmıyor
 
Yapay zeka için telefon isteyen Google Pixel alsın. Daha iyisi yok ve olmayacak . Samsung'un yapay zeka diye sunduğu her şey neredeyse google pixelden alınan özellikler zaten. Samsung AI = Google gemini

Samsung da olan her özellik Google pixel de var ama google pixel de olan şeyler samsung da yok
Ülkemizde yok ki... Ayrıca olmayacak çok iddialı olmadı mı? Dünyada hiçbir marka tekel kalamaz. NVIDIA bile kalamaz.
 
Ülkemizde yok ki... Ayrıca olmayacak çok iddialı olmadı mı? Dünyada hiçbir marka tekel kalamaz. NVIDIA bile kalamaz.
Şuan için diyorum. Zaten ülkede olsa inan bir an beklemez alırdım. Sadece arama , tele sekreter , mesaj için olan ai asistan bile tek başına yeterli sebep almak için. Oyun oynamayan birinin işlemci gücü ile işi yok sonuçta
 
Geri
Top