darkness22
80+
- Katılım
- 12 Aralık 2023
- Mesajlar
- 43
- Reaksiyon skoru
- 8
Merhaba sorum yukarıdaki gibi ram kullanımı çok mu yüksek ? yoksa bana mı öyle geliyor.
Yüklü ram 8GB
Yüklü ram 8GB
evet . arka planında tonla gereksiz şey var gibi . özel iso kursan güzel olur . neden arama cubuğu 200mb ram yiyor ya o neymişMerhaba sorum yukarıdaki gibi ram kullanımı çok mu yüksek ? yoksa bana mı öyle geliyor.
Yüklü ram 8GB
Alıntıyı görüntüle
Özel iso kurmayı bilmiyorum , herhangi bir video var mı bununla alakalı?evet . arka planında tonla gereksiz şey var gibi . özel iso kursan güzel olur
neden arama cubuğu 200mb ram yiyor ya o neymiş
Özel iso kurmayı bilmiyorum , herhangi bir video var mı bununla alakalı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
Bunlar var arama çubuğunda ne oldukları konusunda en ufak fikrim bile yok.
Tamamdır çok sağ olun bi videoyu izleyip yapmaya çalışayım şunuben bu adamdan yaptım işlemci kullanımım bosta yüzde 1 e düstü ram kullanımıda düstü oyunlarda fps im arttı . bu arada 25h2 den 23h2 ye geçtim ondanda fps artmıstır