Ram Kullanımı Çok Mu Yüksek?

Katılım
12 Aralık 2023
Mesajlar
43
Reaksiyon skoru
8
Merhaba sorum yukarıdaki gibi ram kullanımı çok mu yüksek ? yoksa bana mı öyle geliyor.
Yüklü ram 8GB
1781290121947.webp


1781290462351.webp
 
Özel iso kurmayı bilmiyorum , herhangi bir video var mı bununla alakalı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Alıntıyı görüntüle
Bunlar var arama çubuğunda ne oldukları konusunda en ufak fikrim bile yok.
ben bu adamdan yaptım işlemci kullanımım bosta yüzde 1 e düstü ram kullanımıda düstü oyunlarda fps im arttı . bu arada 25h2 den 23h2 ye geçtim ondanda fps artmıstır
 
Onu bunu bilmem de 8gb ram var hocam? Bir tane 8 daha ekle bari hocam
 
Defender yerine K7 Antivirüs gibi, daha az kaynak kullanan bir antivirüs kullanabilirsin. Gerçi Windows'un bir güvenlik ayarından dolayı, harici antivirüs onu sunmuyorsa 100.000 MB civarı kaynak tüketiyor. Ama Defender'ın şu an tükettiği 248.000 MB daha iyidir herhalde. K7'de 30-50K civarı tüketiyor.

Ama 8 GB belleği yükseltemiyorsan en ideali Linux geçmek. Windows'da günlük kullanım için 16 GB ideal, oyun için artık 32 GB şart.

Bunun dışında bağlantıda önerdiklerimi uygulayın.

 
Geri
Top