Yeni Monitör 24g11ze

TheRock01

80+
Katılım
2 Temmuz 2023
Mesajlar
468
Reaksiyon skoru
70
Arkadaşlar eski monitörü garantiye gönderdim yerine bu monitör geldi. Fakat eski monitör daha canlı geliyor gözüme, şuan bu ( 24g11ze ) monitörden kullanan varsa, kullandığı ayarları bana atabilir mi? Acaba diyorum ayarlarında mi sıkıntı var?
 
Hocam kullanmıyorum fakat saturation yükseltin digital vibrance yükseltin bir de modları varsa oyun modu gibi onları deneyin
 
Hocam kullanmıyorum fakat saturation yükseltin digital vibrance yükseltin bir de modları varsa oyun modu gibi onları deneyin
Ya mesela monitör masa üstünde hareketli wallpaperda çok güzel canlı ama webden bir sayfa açtığım zaman böyle siyah bir ton oluyor ekranda basık bir siyah ton oluyor
 
Aoc monitör var bende de RTS modunda oyun rengini full , Resim ayarlarından da renk sıcaklığını sıcak moda aldım güzel geliyor bana OSD aynıdır büyük ihtimal bi denesene.
 
Aoc monitör var bende de RTS modunda oyun rengini full , Resim ayarlarından da renk sıcaklığını sıcak moda aldım güzel geliyor bana OSD aynıdır büyük ihtimal bi denesene.
Şuan evde değilim ama eve geçtiğim an deneyeceğim. Şimdiden teşekkür ederim
 
Geri
Top