Yardım Asus Rog Strıx Gtx1050ti Alınır mı

emre351

80+
Katılım
15 Kasım 2023
Mesajlar
73
Reaksiyon skoru
14
merhaba bu model ekran kartını alıcam yarın 20 dakikalık bir furmark testi yapıp satın alıcam kartı 2300tl ama kartın 10 yıllık olması şüphe içerisinde bırakıyor kendisi 10 yıldır kulandığını söyledi güvenlik etiketi halen üzerinde kutusu faturası yokmuş kart temize gözüküyor sizce 10 yıllık olmasına rağmen alınır mı 5 6 yıl daha görüntü bir de basit oyunları oynamak için örneğin paper please tarzlarında oyunlar için
 
hocam paper please tarzı basit oyunlar + görüntü için 5-6 yıl daha herhangi aniden gelişen donanımsal bi arıza yapmazsa rahat götürmesi lazım 1050ti'ın ama 2300'e kutulusunu da bulabilirsin bence bi tık daha indirebilir fiyat
 
hocam paper please tarzı basit oyunlar + görüntü için 5-6 yıl daha herhangi aniden gelişen donanımsal bi arıza yapmazsa rahat götürmesi lazım 1050ti'ın ama 2300'e kutulusunu da bulabilirsin bence bi tık daha indirebilir fiyat
işte 10 yıldır kulanıyormus satıcak kişi ama donanımsal olarak bir sorun çıkarır mı asus gibi kaliteli marka sonuçta ömür olarak sorun çıkarır mı bilemedim elden alınabılcek kart olarak ta bu var 3000tl lik bütçe için
 
işte 10 yıldır kulanıyormus satıcak kişi ama donanımsal olarak bir sorun çıkarır mı asus gibi kaliteli marka sonuçta ömür olarak sorun çıkarır mı bilemedim elden alınabılcek kart olarak ta bu var 3000tl lik bütçe için
hocam donanım işi biraz da süre uzayınca artık şans işi aslında böyle örneğin belli bi marka model araçların 100.000 km'den sonra sorunları başlıyodur genel olarak diyelim ki ama aynı marka modelin bazı araçları 60.000 km'de bile sorun çıkarır gibi düşün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

testlerinde sorun gözükmüyorsa aşırı ısınmıyorsa alınır gibi yani artık ne kadar götürürse diye düşünmek lazım bence (ben de bu konularda biraz yeniyim ama yine de fikrimi belirtiyorum)
 
anladım yardımınız için teşekkür ederim umarım uzun süreli kulanabilirim
 
merhaba bu model ekran kartını alıcam yarın 20 dakikalık bir furmark testi yapıp satın alıcam kartı 2300tl ama kartın 10 yıllık olması şüphe içerisinde bırakıyor kendisi 10 yıldır kulandığını söyledi güvenlik etiketi halen üzerinde kutusu faturası yokmuş kart temize gözüküyor sizce 10 yıllık olmasına rağmen alınır mı 5 6 yıl daha görüntü bir de basit oyunları oynamak için örneğin paper please tarzlarında oyunlar için
Herkes anlamadan etmeden yazıyor yok şans yok audi mercedes ne alaka hocam öncelikle 10 yıldır eğer aktif kullanıldıysa içinin açılmamış olma ihtimali yok fabrikasyon termal macun en fazla 2-3 sene hadi asus rog 5 sene gitsin ya 5 senedir yatıyor yada içi açılıp üzerine yeniden etiket yapıştırılmış.
Ama bu alınmaz demek olmuyor almaya gittiğinde 10-15dk furmark yap yük altında fanlarına bak yalpalama var mı varsa alma veya fiyattan kır ısı değerleri 80 dereceyi geçiyorsa fiyattan kır macun almam şart de düşmezse alma yük altındayken 7-10dk civarında monitöre bak ekranda dalgalanma gidip gelme v.b oluyorsa direk alma bunlara bak hepsinden geçerse gönül rahatlığıyla alabilirsin.
 
Herkes anlamadan etmeden yazıyor yok şans yok audi mercedes ne alaka hocam öncelikle 10 yıldır eğer aktif kullanıldıysa içinin açılmamış olma ihtimali yok fabrikasyon termal macun en fazla 2-3 sene hadi asus rog 5 sene gitsin ya 5 senedir yatıyor yada içi açılıp üzerine yeniden etiket yapıştırılmış.
Ama bu alınmaz demek olmuyor almaya gittiğinde 10-15dk furmark yap yük altında fanlarına bak yalpalama var mı varsa alma veya fiyattan kır ısı değerleri 80 dereceyi geçiyorsa fiyattan kır macun almam şart de düşmezse alma yük altındayken 7-10dk civarında monitöre bak ekranda dalgalanma gidip gelme v.b oluyorsa direk alma bunlara bak hepsinden geçerse gönül rahatlığıyla alabilirsin.
Herkes anlamadan etmeden yazıyor yok şans yok audi mercedes ne alaka hocam öncelikle 10 yıldır eğer aktif kullanıldıysa içinin açılmamış olma ihtimali yok fabrikasyon termal macun en fazla 2-3 sene hadi asus rog 5 sene gitsin ya 5 senedir yatıyor yada içi açılıp üzerine yeniden etiket yapıştırılmış.
Ama bu alınmaz demek olmuyor almaya gittiğinde 10-15dk furmark yap yük altında fanlarına bak yalpalama var mı varsa alma veya fiyattan kır ısı değerleri 80 dereceyi geçiyorsa fiyattan kır macun almam şart de düşmezse alma yük altındayken 7-10dk civarında monitöre bak ekranda dalgalanma gidip gelme v.b oluyorsa direk alma bunlara bak hepsinden geçerse gönül rahatlığıyla alabilirsin.
dostum arkadaş bu işlere yeni girdiğini belirtti o yüzden yine de yardımcı olmak istedi bu yüzden o arkadaşa saygı duyarım yani test yapıp sorun çıkmazsa gönül rahatlığıyla alabilirim
 
dostum arkadaş bu işlere yeni girdiğini belirtti o yüzden yine de yardımcı olmak istedi bu yüzden o arkadaşa saygı duyarım yani test yapıp sorun çıkmazsa gönül rahatlığıyla alabilirim
Bu dediğim testlerin hepsinden geçerse gönül rahatlığıyla alabilirsin hiçbir sorun olmaz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,897
Mesajlar
11,082,280
Üyeler
198,211
Son üye
Sonosmanlı1453
Geri
Top