Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

RinDoChi

80+ Bronze
Katılım
29 Ekim 2023
Mesajlar
1,645
Reaksiyon skoru
668
1,5 yıl önce aldığım PHILIPS 27M2N5500/00 mönitör 30 nisanda kronik olarak panelin altından yatay çizgiler çıkarak arızalandı. bende garanti ile iletişime geçip ürünü kargoladım.

philips yetkili servisi tecpro imiş. kendilerinden herhangi bir şikayetim yok beni mağdur eden direk Philips.
**(günccelleme 52.gün)**Tecpro 1 aydır ürün bekliyormuş güya arena bilgisayar ithalatçısı imiş. hem satışla hem teknik destekle konuştum ne biz ürün yollayacaz tecpro'ya diyorlar nede mal bizim arkasındayız diyorlar. ayak üstü s1kmeye kalkıyor kimle muhattap olursam olayım

servis ürünü 2 mayıs'da teslim aldı ve 5 mayısta servis kaydını oluşturarak işleme başladılar. birkaç gün içerisinde ürünün onarım/tamir yapılamayacağını, bu yüzden değişim yapılması gerektiğini bunuda markanın onayına sunduklarını, markadan cevap gelmesi gerektiğini söylediler, tam 2 haftada bu süreç sürdü.

ardından bayramdan önceki hafta cuma bana değişim onayı sunuldu ve Philips Evnia 27" 27M2N3501PA00 mönitörü sundular. açıkcası giden gitmişti ve eski monitörümü renk kalitessi ve gecikme hızı açısından aratacak olsada daha fazla beklememek adına kabul ettim.

fakat ediş o ediş yaklaşık 20 gündür philips'in onlara ürünü gönderir göndermez tarafıma kargolanacağını söylüyorlar .
Philips mönitör alacaklara duyurayım 40 gündür monitörsüzüm ve beklemeye mahkum kaldım.

ürün önereceklere, almayı düşünenlere söyleyeyim özellikle yeni seride (bana gönderecekleri) bolca ışık sızması ölü/sıkışmış piksel sorunuda varmış, bakın garanti beni böyle rezil etti. sanki bilmem ne ettimin monitörünü alman ceo imzalayıp yollayacak.
 
Son düzenleme:
1,5 yıl önce aldığım PHILIPS 27M2N5500/00 mönitör 30 nisanda kronik olarak panelin altından yatay çizgiler çıkarak arızalandı. bende garanti ile iletişime geçip ürünü kargoladım. philips yetkili servisi tecpro imiş. kendilerinden herhangi bie şikayetim yok beni mağdur eden direk philips. servis ürünü 2 mayıs'da teslim aldı ve 5 mayısta servis kaydını oluşturarak işleme başladılar. birkaç gün içerisinde ürünün onarım/tamir yapılamayacağını bu yüzden değişim yapılması gerektiğini bunuda markanın onayına sunduklarını markadan cevap gelmesi gerektiğini söylediler, tam 2 haftada bu süreç sürdü. ardından bayramdan önceki hafta cuma bana değişim onayı sunuldu ve Philips Evnia 27" 27M2N3501PA00 mönitörü sundular. açıkcası giden gitmişti ve eski monitörümü renk kalitessi ve gecikme hızı açısından aratacak olsada daha fazla beklememek adına kabul ettim. fakat ediş o ediş yaklaşık 20 gündür philips'in onlara ürünü gönderir göndermez tarafıma kargolanacağını söylüyorlar .
Philips mönitör alacaklara duyurayım 40 gündür monitörsüzüm ve beklemeye mahkum kaldım. ürün önereceklere, almayı düşünenlere söyleyeyim özellikle yeni seride (bana gönderecekleri) bolca ışık sızması ölü/sıkışmış piksel sorunuda varmış, bakın garanti beni böyle rezil etti. sanki bilmem ne ettimin monitörünü alman ceo imzalayıp yollayacak.
ustammmm, bende aynı monitörü yatay çizgiden yolladım 8 mayısta ellerine ulaştı, 1 ay oldu bayram + 19 mayısı bile atsan 21 iş gününü geçiyor nerdeyse, hala yazmadılar mail attım bugun bakalım ne diyecekler, senin gene kısa sürmüş bende hala sonuç yok değişim onayı bekliyorda yatıyor, tahmin ettigim gibi 260 hz olanı önermişler sana, bana önerirlerse ben ne yapıcam bilmiyorum o monitörü alanlarda ilk seferde hep nokta piksel yada garip garip şeyler çıkabiliyordu, forumdada yazıyolardı, hayır bide anlamıyorum 21 iş günü var tamamda son güne kadar beklemezsiniz ya, şu yurtdışı olayına ayrıca %100 katılıyorum, seninki biraz daha erken başlamış hala sonuçlanmaması ayrı vaka, benimki biraz 19 mayıs + kurban bayramına denk geldi, sanki yabancılarda bu bayramlar var onlara sayılmaması bile lazım, 8 inde yolladıgım monitör 1 hafta olmadan değişim onayı bekliyora geçti hala aynı duruyor, internette hangi forumu okusam 2024 te 2 haftada model önerip postalamışlar, bizde sanki vatanı kurtarıyolar 1 aydır
 
ustammmm, bende aynı monitörü yatay çizgiden yolladım 8 mayısta ellerine ulaştı, 1 ay oldu bayram + 19 mayısı bile atsan 21 iş gününü geçiyor nerdeyse, hala yazmadılar mail attım bugun bakalım ne diyecekler, senin gene kısa sürmüş bende hala sonuç yok değişim onayı bekliyorda yatıyor, tahmin ettigim gibi 260 hz olanı önermişler sana, bana önerirlerse ben ne yapıcam bilmiyorum o monitörü alanlarda ilk seferde hep nokta piksel yada garip garip şeyler çıkabiliyordu, forumdada yazıyolardı, hayır bide anlamıyorum 21 iş günü var tamamda son güne kadar beklemezsiniz ya, şu yurtdışı olayına ayrıca %100 katılıyorum, seninki biraz daha erken başlamış hala sonuçlanmaması ayrı vaka, benimki biraz 19 mayıs + kurban bayramına denk geldi, sanki yabancılarda bu bayramlar var onlara sayılmaması bile lazım, 8 inde yolladıgım monitör 1 hafta olmadan değişim onayı bekliyora geçti hala aynı duruyor, internette hangi forumu okusam 2024 te 2 haftada model önerip postalamışlar, bizde sanki vatanı kurtarıyolar 1 aydır
geçmiş olsun bundan sonrada Philips almayız aldırmayız
 
geçmiş olsun bundan sonrada Philips almayız aldırmayız
işin kötüsü alternatifi yokki, bi gigabyte alıyım dedim monitörün en sagı en solu soluk, merkez canlı iade ettim, asus alıyım desen ondada ölü piksel ihtimali ve sızması leş ve sarımtırak, lg den sonra kullandığım en iyi panel bu philipste olabilir, evet 1200 kontrasttan 1000 kontrasta düşmek zorundayız o beyaz philipste ama, o önerdikleri philips 10 bit 200 hz - 8 bit 260 hz şeklinde, siz servise sordunuz mu nokta piksel yada hata çıkarsa değişim oluyormu diye
 
işin kötüsü alternatifi yokki, bi gigabyte alıyım dedim monitörün en sagı en solu soluk, merkez canlı iade ettim, asus alıyım desen ondada ölü piksel ihtimali ve sızması leş ve sarımtırak, lg den sonra kullandığım en iyi panel bu philipste olabilir, evet 1200 kontrasttan 1000 kontrasta düşmek zorundayız o beyaz philipste ama, o önerdikleri philips 10 bit 200 hz - 8 bit 260 hz şeklinde, siz servise sordunuz mu nokta piksel yada hata çıkarsa değişim oluyormu diye
sormadım açıkcası, panelleride onların olsun bi tık altını kullanırız napalım. hata çıkarsa inat değilmi peşini bırakmayacağım zaten 1 tane 1080p monitörüm + laptop'um var onlar düşünsün
 
sormadım açıkcası, panelleride onların olsun bi tık altını kullanırız napalım. hata çıkarsa inat değilmi peşini bırakmayacağım zaten 1 tane 1080p monitörüm + laptop'um var onlar düşünsün
dün mail atmıştım aynı gün dönüş yapmışlar spama düşmüş, değişim için onay geldi fakat muadil ürün bilgisi bekliyoruz dediler, istersem doa raporu alabilirmişim fakat incehesabın bir üst model ile değişim yapacağını sanmıyorum, 8 bit aoclardan yada james eşşeklerden kaktırılma ihtimali var.
servisin değişim yapması daha iyi olur gibime geliyor, muhtemelen size önerdikleri modeli önerirler diye düşünüyorum o onay işlemi kısa sürer umarım, hele bide ürün bekleme süresi bu süreye ek 20 gün sürerse 2 ayı bile geçirmiş olurum
 
dün mail atmıştım aynı gün dönüş yapmışlar spama düşmüş, değişim için onay geldi fakat muadil ürün bilgisi bekliyoruz dediler, istersem doa raporu alabilirmişim fakat incehesabın bir üst model ile değişim yapacağını sanmıyorum, 8 bit aoclardan yada james eşşeklerden kaktırılma ihtimali var.
servisin değişim yapması daha iyi olur gibime geliyor, muhtemelen size önerdikleri modeli önerirler diye düşünüyorum o onay işlemi kısa sürer umarım, hele bide ürün bekleme süresi bu süreye ek 20 gün sürerse 2 ayı bile geçirmiş olurum
2 haftaya modelde sunarlar onaylarsında, bide üstüne ürün göndersinler size kargolayacağız diye bekletecekler. ben 3 haftadır bekliyorum
 
gigabayte kronik sorun mağduru olarak he markada var heralde sıkıntılar ya, benim panel de komple gitti kronik sorunlu modelmiş 2 sene sonra patlıyor herkesin
 
Şu ana kadar televizyon ve monitör garanti süreçlerinden memnun olan kullanıcı görmedim. Ben de ASUS'da kronik olan yatay çizgi sorununu yaşamıştım. Servis tam tamına 2 ay bekletti beni yedek parça için. En sonunda yasal hakkımı kullanıp para iadesi almıştım.
 
Şu ana kadar televizyon ve monitör garanti süreçlerinden memnun olan kullanıcı görmedim. Ben de ASUS'da kronik olan yatay çizgi sorununu yaşamıştım. Servis tam tamına 2 ay bekletti beni yedek parça için. En sonunda yasal hakkımı kullanıp para iadesi almıştım.
Asıl problem sorunların garantinin 2. yılına bitmesine yakın denk gelmesi, hard enflasyonun sonucu olarak bizim 7-8k lık monitör faturalarının olduğu muadil monitörler şuan 9-10k civarı, yani ilk 1 yıl içerisinde fiyatta çok oynama olmuyorsa 1.5 yıla yaklaştığında acayip fark oluşmaya başlıyor, ama aoc ve philipste tecpro kendi insiyatifini kullanarak daha üst modelin onayını alıp sana veriyor, normal servisler gibi raporu doğrudan çaksa muadil ürünü bırak daha kötüsünü önerir satıcı olan yer.
Ayrıca para iadesi almak kolay iş, zor olan değişimin sağlanması, zaten 1.5 yıl sonra senin ürünün stokları olmuyor ve muadillerinin fiyatlarıda artmış oluyor, her türlü muadil yada üst model önerisi olabilmesi lazım, aoclarda muadil çok, philipste benzer klasmanda ürün sayısı az, o yüzden önerecekleri model kısıtlı ama üst model olmuş oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gigabayte kronik sorun mağduru olarak he markada var heralde sıkıntılar ya, benim panel de komple gitti kronik sorunlu modelmiş 2 sene sonra patlıyor herkesin
gigaların ve aocların panellerinde mutlaka sıkıntı çıkıyor, gigada zaten görüş açısı sorunlu, kenarlar soluk, aoc desen sene 2026 hala analog tuş koyuyor joystick koymaya zahmet etmiyor, 2k bandında 180 hz ips olan aocların hepsinin paneli 8 bit, 10 bit yaptıkları monitörde yok, philipsin bazı specsleri aocla aynı yerden panel aldığını hissettiriyor ama biraz daha iyi klasmanda, monitör konusunda her türlü lg yi başa koyarım fakat şu servis sorunlarına rağmen lg nin arkasında renklerini en beğendiğim ve çok detaylı ayarları yüzünden tercihim tekrar philips olurdu
 
aşağı yukarı işgünü olarak değilde toplam süreç olarak bakarsak monitör servise ulaştıktan 40 gün sonra değişim modeli önerisi sunuldu, sms olarak yolladılar onayladım bakalım kaç gün sonra değişim modeli yollanacak
 
TR de malesef neredeyse tüm firmalar aynı. Ürünü satasaya kadar varlar. Müşteri hizmetleri konusunda hepsi sınıfta kalık.
TR de ürün alınca yatıp kalkıp şansına dua edeceksin.

Ben de samsung ile sorun yaşadım. Sözde "SAMSUNG" dersin.
 
arena bilgisayar - tecpro arasında top oldum dönüyorum 50 gündür bekliyorum çözülürse sabitlerim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top