RinDoChi
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Ekim 2023
- Mesajlar
- 1,645
- Reaksiyon skoru
- 668
1,5 yıl önce aldığım PHILIPS 27M2N5500/00 mönitör 30 nisanda kronik olarak panelin altından yatay çizgiler çıkarak arızalandı. bende garanti ile iletişime geçip ürünü kargoladım.
philips yetkili servisi tecpro imiş. kendilerinden herhangi bir şikayetim yok beni mağdur eden direk Philips.
**(günccelleme 52.gün)**Tecpro 1 aydır ürün bekliyormuş güya arena bilgisayar ithalatçısı imiş. hem satışla hem teknik destekle konuştum ne biz ürün yollayacaz tecpro'ya diyorlar nede mal bizim arkasındayız diyorlar. ayak üstü s1kmeye kalkıyor kimle muhattap olursam olayım
servis ürünü 2 mayıs'da teslim aldı ve 5 mayısta servis kaydını oluşturarak işleme başladılar. birkaç gün içerisinde ürünün onarım/tamir yapılamayacağını, bu yüzden değişim yapılması gerektiğini bunuda markanın onayına sunduklarını, markadan cevap gelmesi gerektiğini söylediler, tam 2 haftada bu süreç sürdü.
ardından bayramdan önceki hafta cuma bana değişim onayı sunuldu ve Philips Evnia 27" 27M2N3501PA00 mönitörü sundular. açıkcası giden gitmişti ve eski monitörümü renk kalitessi ve gecikme hızı açısından aratacak olsada daha fazla beklememek adına kabul ettim.
fakat ediş o ediş yaklaşık 20 gündür philips'in onlara ürünü gönderir göndermez tarafıma kargolanacağını söylüyorlar .
Philips mönitör alacaklara duyurayım 40 gündür monitörsüzüm ve beklemeye mahkum kaldım.
ürün önereceklere, almayı düşünenlere söyleyeyim özellikle yeni seride (bana gönderecekleri) bolca ışık sızması ölü/sıkışmış piksel sorunuda varmış, bakın garanti beni böyle rezil etti. sanki bilmem ne ettimin monitörünü alman ceo imzalayıp yollayacak.
**(günccelleme 52.gün)**Tecpro 1 aydır ürün bekliyormuş güya arena bilgisayar ithalatçısı imiş. hem satışla hem teknik destekle konuştum ne biz ürün yollayacaz tecpro'ya diyorlar nede mal bizim arkasındayız diyorlar. ayak üstü s1kmeye kalkıyor kimle muhattap olursam olayım
servis ürünü 2 mayıs'da teslim aldı ve 5 mayısta servis kaydını oluşturarak işleme başladılar. birkaç gün içerisinde ürünün onarım/tamir yapılamayacağını, bu yüzden değişim yapılması gerektiğini bunuda markanın onayına sunduklarını, markadan cevap gelmesi gerektiğini söylediler, tam 2 haftada bu süreç sürdü.
ardından bayramdan önceki hafta cuma bana değişim onayı sunuldu ve Philips Evnia 27" 27M2N3501PA00 mönitörü sundular. açıkcası giden gitmişti ve eski monitörümü renk kalitessi ve gecikme hızı açısından aratacak olsada daha fazla beklememek adına kabul ettim.
fakat ediş o ediş yaklaşık 20 gündür philips'in onlara ürünü gönderir göndermez tarafıma kargolanacağını söylüyorlar .
Philips mönitör alacaklara duyurayım 40 gündür monitörsüzüm ve beklemeye mahkum kaldım.
ürün önereceklere, almayı düşünenlere söyleyeyim özellikle yeni seride (bana gönderecekleri) bolca ışık sızması ölü/sıkışmış piksel sorunuda varmış, bakın garanti beni böyle rezil etti. sanki bilmem ne ettimin monitörünü alman ceo imzalayıp yollayacak.
Son düzenleme: