Linkteki Klavye Alınır mı?

şu paraya manyetiklerin hayırlı olacağını sanmıyorum %60 ve kablolu bence cık. F75 ve F87 bak.
 
bu klavye ilgili ilgili yazılımsal ve yapısal sorunlar mevcut. Güncelleme sonrası brick olan cihazlar var. Kablosu arızalı cihazlar var. Bu fiyat bandında manyetik kovalamayın. Düz mekanik bakın. 3k ya çıkarsanız k1 he giriş seviyesi için iyi bir manyetik olacaktır.
 
Geri
Top