Merhaba, Dubai’den bir S25 Ultra aldırmayı düşünüyorum. İnternette bazı yurt dışı cihazlarda Türkçe dil çevirileri veya dil desteğiyle ilgili sorunlar yaşandığını gördüm.
Dubai sürümünü kullanan var mı? Türkçe dil, menüler ve uygulamalarda herhangi bir sorun yaşanıyor mu?
Teşekkürler.
Dubai sürümünü kullanan var mı? Türkçe dil, menüler ve uygulamalarda herhangi bir sorun yaşanıyor mu?
Teşekkürler.