❌İndirim Bitti! S25 Edge 12/256 47200tl / 47500tl (Mediamarkt)

moonshine07

80+ Bronze
Katılım
5 Kasım 2022
Mesajlar
951
Reaksiyon skoru
583
Herkese merhaba.

Yüksek fiyattan çıkış yapıp satışları düşük olduğu için ciddi şekilde indirim yiyen bir model.

512GB olanı Amazon'da 48500TL civarına satılmıştı, bunun dışında 256GB olan versiyonu da yerine göre 45000TL'ye kadar indirim görmüştü.

Şimdi Mediamarkt'ın kendi mağazası ve N11 üzerinde Mediamarkt satıcılı şekilde indirime girmiş. Batarya kapasitesi düşük olsa da bu fiyata S25 Ultra seviyesinde kamera, ince ve hafif bir cihaz. Batarya ile işi olmayanlar tercih edebilir.

N11 üzerinde tık hızında kuponlar geçmiyor fakat hesaptaki diğer kuponlar geçerli gözüküyor.



Geçtiğimiz gün Honor Magic 8 Pro 63 bin TL'ye satıldı, güncel amiral gemisi için iyi bir fırsattı. Bu model de bir eski nesil donanıımla bence tercih edilebilir bir fiyatta.

1781467476080.webp
 
Herkese merhaba.

Yüksek fiyattan çıkış yapıp satışları düşük olduğu için ciddi şekilde indirim yiyen bir model.

512GB olanı Amazon'da 48500TL civarına satılmıştı, bunun dışında 256GB olan versiyonu da yerine göre 45000TL'ye kadar indirim görmüştü.

Şimdi Mediamarkt'ın kendi mağazası ve N11 üzerinde Mediamarkt satıcılı şekilde indirime girmiş. Batarya kapasitesi düşük olsa da bu fiyata S25 Ultra seviyesinde kamera, ince ve hafif bir cihaz. Batarya ile işi olmayanlar tercih edebilir.

N11 üzerinde tık hızında kuponlar geçmiyor fakat hesaptaki diğer kuponlar geçerli gözüküyor.



Geçtiğimiz gün Honor Magic 8 Pro 63 bin TL'ye satıldı, güncel amiral gemisi için iyi bir fırsattı. Bu model de bir eski nesil donanıımla bence tercih edilebilir bir fiyatta.

Alıntıyı görüntüle
tl bu kadar değer kaybetmedi be
 
Kullanıyorum bende memnunum pili çeşitli incelemelerden daha iyi gidiyor çok çok yoğun kullanımınız varsa almayın ben yoğun kullanmamakla beraber yoğun kullandığım günlerde kapasite sebebiyle hızlı eridiğini fark ettim özellikle %80 e kadar şarj edip yoğun kullanıyorsam
 
Herkese merhaba.

Yüksek fiyattan çıkış yapıp satışları düşük olduğu için ciddi şekilde indirim yiyen bir model.

512GB olanı Amazon'da 48500TL civarına satılmıştı, bunun dışında 256GB olan versiyonu da yerine göre 45000TL'ye kadar indirim görmüştü.

Şimdi Mediamarkt'ın kendi mağazası ve N11 üzerinde Mediamarkt satıcılı şekilde indirime girmiş. Batarya kapasitesi düşük olsa da bu fiyata S25 Ultra seviyesinde kamera, ince ve hafif bir cihaz. Batarya ile işi olmayanlar tercih edebilir.

N11 üzerinde tık hızında kuponlar geçmiyor fakat hesaptaki diğer kuponlar geçerli gözüküyor.



Geçtiğimiz gün Honor Magic 8 Pro 63 bin TL'ye satıldı, güncel amiral gemisi için iyi bir fırsattı. Bu model de bir eski nesil donanıımla bence tercih edilebilir bir fiyatta.

Alıntıyı görüntüle
Edgeyi beğenmedim ya. İnce ama güzel gelmedi.
İp Air aldım bu sebeple.
 
tl bu kadar değer kaybetmedi be
Şöyle bir düşününce çinli rakipler silikon karbon ile 7000+ mah pile geçmişken demek ki kullanıcılar zaten onlara nazaran düşük olan 5000 mah seviyesindeki pillerden daha düşük kapasitede olan bir cihazı incelik ve hafifliğe rağmen tercih etmedi...
 
ossuruk bu ya, elde patlar. bu fiyattaydı zaten pazaramada teknosa satıyordu
 
Şöyle bir düşününce çinli rakipler silikon karbon ile 7000+ mah pile geçmişken demek ki kullanıcılar zaten onlara nazaran düşük olan 5000 mah seviyesindeki pillerden daha düşük kapasitede olan bir cihazı incelik ve hafifliğe rağmen tercih etmedi...
lityum karbon piller , pil ömrü ve optimizasyonu en iyidir , silikon genleşme ve hacim kazanması yüzünden risklidir ama ucuzdur üreticiye yarar , bence samsung ve apple lityum karbonda kalmalı , 3 , 5 kuruş ucuz olacak diye patlayan telefon görmeyelim yene
 
lityum karbon piller , pil ömrü ve optimizasyonu en iyidir , silikon genleşme ve hacim kazanması yüzünden risklidir ama ucuzdur üreticiye yarar , bence samsung ve apple lityum karbonda kalmalı , 3 , 5 kuruş ucuz olacak diye patlayan telefon görmeyelim
Note 7 zamanındaki fiyaskodan sonra Samsung pil kapasitesi ve hızlı şarj konusunda ciddi temkinli davranıyor. O olay olmasaydı bence sektöre öncülük edecek kapasite ve şarj hızlarını görebilirdik Samsung'da.
 
lityum karbon piller , pil ömrü ve optimizasyonu en iyidir , silikon genleşme ve hacim kazanması yüzünden risklidir ama ucuzdur üreticiye yarar , bence samsung ve apple lityum karbonda kalmalı , 3 , 5 kuruş ucuz olacak diye patlayan telefon görmeyelim
karsi taraf 7bin 12 bin mah bataryaları deli gibi gelistirirken hala lityum iyon batarya tercih eden kendi ayagina sıkar. suan bile 6000 maha yaklasamadilar samsung tarafi. ne kadar optimizasyon yaparsan yapsan bir sure sonra bu fark illaki acilacak. arge yi silikon carbona acilen gecirmeliler. bataryada geride kaldi samsung
 
Son düzenleme:
Note 7 zamanındaki fiyaskodan sonra Samsung pil kapasitesi ve hızlı şarj konusunda ciddi temkinli davranıyor. O olay olmasaydı bence sektöre öncülük edecek kapasite ve şarj hızlarını görebilirdik Samsung'da.
doğru karar yoksa optimizasyon bu kadar mükkemmel bir arayüz göremezdik
 
karsi taraf 7bin 12 bin mah bataryaları deli gibi gelistirirken hala lityum iyon batarya tercih eden kendi ayagina sıkar. suan bile 6000 maha yaklasamadilar samsung tarafi. ne kadar optimizasyon yaparsan yapsan bir sure sonra bu fark illaki acilacak. arge yi silikon carbona acilen gecirmeliler. bataryada geride kaldi samsung
Bende m51 vardi ondaki 7000 mah sarjini bitiremiyordum valla
 
Geri
Top