w00w
80+
- Katılım
- 23 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 390
- Reaksiyon skoru
- 67
Arkadaşlar selamlar. Daha önce ne wax ne pudra ne sprey hiçbirşey kullanmadım bakım ürünü bile sayılı kullanmışımdır nemlendirici sprey falan fistan. Oda rastgele elime geçtiyse yani hiç alakam yok, Çevrem saçımı kendimi bildim bileli olduğu gibi kullanıyorum ne fön çekiyorum ne tarıyorum yıkayıp kurulayıp hayatıma devam ediyorum. Çevrem saçım içim wax önerdi daha hacimli şekilli ve dağınık duracağını söylediler ama ben wax diye bir şey olduğunu bile yeni öğrendim. Sizce kullanmalımıyım? yada pudra falan önerir misiniz?? Ayrıca sizce hangi model kafa tipime göre uygun olur? Teşekkürler.
Kuru hali:
Yıkama sonrası nemli hali:
Kuru hali:
Yıkama sonrası nemli hali: