Saçım İçin Ürün Önerisi ve Model Önerisi

w00w

80+
Katılım
23 Mayıs 2024
Mesajlar
390
Reaksiyon skoru
67
Arkadaşlar selamlar. Daha önce ne wax ne pudra ne sprey hiçbirşey kullanmadım bakım ürünü bile sayılı kullanmışımdır nemlendirici sprey falan fistan. Oda rastgele elime geçtiyse yani hiç alakam yok, Çevrem saçımı kendimi bildim bileli olduğu gibi kullanıyorum ne fön çekiyorum ne tarıyorum yıkayıp kurulayıp hayatıma devam ediyorum. Çevrem saçım içim wax önerdi daha hacimli şekilli ve dağınık duracağını söylediler ama ben wax diye bir şey olduğunu bile yeni öğrendim. Sizce kullanmalımıyım? yada pudra falan önerir misiniz?? Ayrıca sizce hangi model kafa tipime göre uygun olur? Teşekkürler.

Kuru hali:
WhatsApp Image 2026-06-14 at 15.18.12 (1).webp
WhatsApp Image 2026-06-14 at 15.18.12.webp

Yıkama sonrası nemli hali:

WhatsApp Image 2026-06-14 at 14.44.08.webp
WhatsApp Image 2026-06-14 at 14.44.08 (1).webp
 
Arkadaşlar selamlar. Daha önce ne wax ne pudra ne sprey hiçbirşey kullanmadım bakım ürünü bile sayılı kullanmışımdır nemlendirici sprey falan fistan. Oda rastgele elime geçtiyse yani hiç alakam yok, Çevrem saçımı kendimi bildim bileli olduğu gibi kullanıyorum ne fön çekiyorum ne tarıyorum yıkayıp kurulayıp hayatıma devam ediyorum. Çevrem saçım içim wax önerdi daha hacimli şekilli ve dağınık duracağını söylediler ama ben wax diye bir şey olduğunu bile yeni öğrendim. Sizce kullanmalımıyım? yada pudra falan önerir misiniz?? Ayrıca sizce hangi model kafa tipime göre uygun olur? Teşekkürler.

Kuru hali:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Yıkama sonrası nemli hali:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
saçın dalgalı olduğu için daha fazla dalga vermek istersen deniz tuzu spreyi veya bali curls volume ürünü var onları kullanbilirsin ben memnunum
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
Aslında saçtan ziyade kafa yapın iyi katlı bir kesim yapılırsa iyi durur benim saç seninkiyle tipa tip aynı benim kafa yapısı bu kadar düzgün değil bana yakışmaz bende model arayisindayim.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
Bence gayet iyi hocam bu haliyle.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
Şu foruma bir saç kesimi ve bakım ürünü rehberi gelmesi lazım.
Bende arayıştayım :D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
Önler sanki çok uzun biraz kısalza daha iyi olabilir bence sizce?
Yani neticede sizin saçınız sizim zevkiniz karar sizin hocam ama illede wax mış pudraymış tarzı şeyler sürmenize gerek yok bence.Yani saç benim olsa gerek duymazdım 😅
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
saçın zaten iyi bence önü dağanık güzel duruyo ama sadece ön yine böyle uzun kalsın ama bi tıkçık daha kısa kestir çünkü üst taraf özgürlüğünü ilan etmiş saçın mükemel bence
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
saçın zaten iyi bence önü dağanık güzel duruyo ama sadece ön yine böyle uzun kalsın ama bi tıkçık daha kısa kestir çünkü üst taraf özgürlüğünü ilan etmiş saçın mükemel bence
Teşekkür ederim
 
Kanka eskiden omzumun altıan kadar gelen kıvırcık saçlarım vardı eskiden ancak yazmaya üşeniyorum şuanda ben bakımımı redditteli r/curlyhair de sorular sorara kisnanalrla konuşarak optimize etmiştim
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
kral saç yapın on numara yanları ve enseyi low fade yap deniz tuzu spreyi kullan dağınık bırak
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: w00w
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top