efeyesilsu
80+
- Katılım
- 4 Kasım 2023
- Mesajlar
- 23
- Reaksiyon skoru
- 10
Reis bende öyle düşündümde yatakta falan oynuyorsak en uzun yakınlaştırma yapınca tam verimli olmaz demiTek çare orta eklemi kenara itip ekranı sonradan kendinize göre düzeltmek
hocam ilk bacağı yani masaya tutunan bacağı tam sağ yapıp monitörü tutan kolu ona göre ayarlarsanız istediğiniz şekle gelecektir birde monitörü tutan aparat var kolun ucunda o vidaladığınız onu da tam sağ yada sol artık nereye denk geliyorsa çevirin düzleyin yani o yöne doğru olacaktır bende aynı şekilde kullanıyorum.NB F80 aldım ve monitör montajını da yaptım fakat masada problem yaşıyorum. Bilgisayar masam enlem olarak dar olduğu için ekrana çok yakın olmak zorunda kalıyorum ama baya yakın yani.
evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocamEnine 60cm masa rezilliği işte aynı sorun bende de var ama duvara sıfıra sıfır kullanıyorum ve en arkadan bağlayıp 27 inç oluncada ister istemez çok yakın oluyor
Yani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belkiHocam bide masanın kalınlığı mı yetmedi neden deldiniz çünkü bahsettiğim şekilde delmeden montajlasanız bi kaç cm daha rahat olurdu ve duvara zaten temas etmiyor ani hareketle o masaya tutunan kolu çevirmediğiniz sürece yani onu da önlemek için çok az bişey masayı öne alırdınız yani göze batmayacak şekilde alırdınız yetiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocam
Aynen hocam arkadaş bakıp karar verecek artık nasıl olduğuna.Yani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belki
Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.Hocam bide masanın kalınlığı mı yetmedi neden deldiniz çünkü bahsettiğim şekilde delmeden montajlasanız bi kaç cm daha rahat olurdu ve duvara zaten temas etmiyor ani hareketle o masaya tutunan kolu çevirmediğiniz sürece yani onu da önlemek için çok az bişey masayı öne alırdınız yani göze batmayacak şekilde alırdınız yetiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
evet tam bu arkadaşın attığı pozisyona getirirseniz maksimum oluru olur ama sen masayı deldiğin için biraz daha ileri montalamışsın o yüzden bi tık yakın olur gene, bide arkadaşın dediği gibi masanın ufak olma problemi bi yerde yapacak bir şey yok hocam
Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettimYani en oluru benim yaptığım gibi ama delmiş bir kere arkadaş artık ya böyle kullanacak yada benim yaptığı gibi yapacak o zamanda delik kalır ordanda ufak açtıysa mouse standı dongle felan çıkarta bilir belki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam şuan yeni gördüm şu standı masaya tutan kısmı üstüne sertçe bastırıp oturtmanız lazım şuan Allah'a emanet duruyor![]()
Hocam olduysa istediğiniz gibi problem yok, bir şey soracağım attığınız fotoğraftan fark ettim acaba nerden satın aldınız kolu çünkü ilk ayağındaki kablo kanalı yukarda bendekinde aşağıda sanırım yeni modellerde yukarda ve daha kullanışlı oluyordur ona göre ordan alayım bende.Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.
Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim![]()
Bunu aldım ama bana da görseldeki gibi gelmedi. Nedense farklı benimkiHocam olduysa istediğiniz gibi problem yok, bir şey soracağım attığınız fotoğraftan fark ettim acaba nerden satın aldınız kolu çünkü ilk ayağındaki kablo kanalı yukarda bendekinde aşağıda sanırım yeni modellerde yukarda ve daha kullanışlı oluyordur ona göre ordan alayım bende.
hocam foto değişmemişler 2026 modelleri böyle demek ki teşekkürler.Bunu aldım ama bana da görseldeki gibi gelmedi. Nedense farklı benimki