Windows 11 Çok Ram Kullanıyor Hk

win11den win10 ltsc geçtim rahatladım. oyunlarda çok drop yiyordum 11 de. 11 çok boş bence
Yapay Zeka Güncellemeleri İle Tamamen Ram Tüketimi Arttı Normal Çökene Kadar Windows 10 Kullanmaya Devam :)

Zamanında Windows 7 İçin Yapmıştık :kizginpeepo:
 
8.1 den devammısın Azerbaycanlı😁
Konu sahibi iyi debload ederse;
W10 da ortalama 1/1.5gb
W11 de ortalams 25/3gb “boşra” defender aktif kullanır.
Bunlar kendi gozlemim.
W12 de 4.5/5 olur heralde😬
Debload ne knk napcm yani
1 senedir Windows 11 kullanıyorum her gelen güncellemede bir saçmalık sözkonusu 1 hafta önce Windows 11 home ile kafam rahatladı PC de rahatladı :)
Knk ayni sey demisin 11
win11den win10 ltsc geçtim rahatladım. oyunlarda çok drop yiyordum 11 de. 11 çok boş bence
Knk link varmi onun
 
Windows 11 İçin En Düşük 32 GB Şart Oldu Gibi bir şey Yapay Zeka Güncellemeleri Filan Yoruyor Bilgisayarı Zaten .

Windows 10 LTSC Kullanıyorum Rahatım :kizginpeepo:
O oyun kullanımında, basit işlerde 16 GB yeterli.

Steam'ın Linux atağı iyileştirmeye itiyor. Win10 veya daha eski sistem yerine, Steam OS yükleyin.
 
MSDN Windows 11 yerine Modlanmış custom Windows 11 indirip kurmanız daha iyi olacaktır. Tnctr.com'da windows 11 çalışmalarını bulabilirsiniz. Orijinal windows 11 üzerinde yüklü gelen bir çok hizmetten dolayı ram ve işlemciyi çok kullanıyorum. Chrome zaten bilindiği üzere ram'i 8 silindir araba gibi içiyor resmen :)
 
işletim sistemi oyun testlerine bakarsanız 900mb ram kullanan sistemde aynı performansı veriyor 7 gb ram kullanan win11 de. 1-2 fps oynar max ki değmez bence. Güvenlik updatelerini alan işletim sistemi ile devam et. Kasma sorunu büyük ihtimalle optimize olmadığı için göze öyle geliyordur.
 
Debload ne knk napcm yani

Knk ayni sey demisin 11

Knk link varmi onun
Gereksiz uygulamaları kaldırma, gereksiz bileşrnleri kapatma veya kaldırma.
Forjest ustanın dedigi tnctr de, trby ve benuslu11 vs iyi işler yapıyor.
Modlama bilmeyenler için veya yeni baslayanlar için ayrıntılı rehber yapmıştım forumda.
 
Son düzenleme:
🤣 Microsoftu dağdan aşağı bıraktım.
Uzun zaman oldu Linuxla devam ediyom.

Herkes kullanmayı bırakırsa o zaman XP gibi minik ve hafif işletim sistemi yapmaya çalışırlar.
Birkaç ay bile olsa alışkanlıkları bir kenara bırakıp windows toplu şekilde terkedilirse ayaklarımıza düşüp yalvarırlar Tamam XP new edition yapıyoruz diye.
“Dagdan asagı”İyiymiş bu.😁
o kadar çok çektirmiş ki sanki sana o derece yazmışşın.
Walla bende zorin takılıyorum dersiem yalan olmaz.
Çocuklar roblox vs oynuyor.
sober de pek iyi degil, onun için windows ve zorin karma kullanıyorum.
Sistemlerde sıkıntı yok;
16gb ddr4 r5 2600, gtx 980.
24gb ddr3 4670k gtx 980
32gb ddr5 7500f rtx 5070
Herkes mutlu suan🤣
 
“Dagdan asagı”İyiymiş bu.😁
o kadar çok çektirmiş ki sanki sana o derece yazmışşın.
Walla bende zorin takılıyorum dersiem yalan olmaz.
Çocuklar roblox vs oynuyor.
sober de pek iyi degil, onun için windows ve zorin karma kullanıyorum.
Sistemlerde sıkıntı yok;
16gb ddr4 r5 2600, gtx 980.
24gb ddr3 4670k gtx 980
32gb ddr5 7500f rtx 5070
Herkes mutlu suan🤣
Zorinle gelde mutlu olma 😂 Yoksa beni mi takip ediyorsunuz gizliden gizliye?

Screenshot from 2026-06-16 23-29-17.webp
 
Geri
Top