anneme a36 telefon almışdık vatandan çalışan dedi ekran koruyucu koyalımmı olur dedim 600 tl idi sonra telefona baktıgımde ekran koruyucusu böyle plastik cam değildi tırnagınla az zorlayınca yırtılıyo
koruyucu yerinden kayıyo köşeleri hemen hava baloncugu kaçıyo kazık mı yedik
koruyucu yerinden kayıyo köşeleri hemen hava baloncugu kaçıyo kazık mı yedik