Herkese merhaba,
Yaklaşık 8 ay önce Amazon Depo üzerinden 2.184 TL'ye satın aldığım Kioxia Exceria G3 Plus 1 TB SSD geçen hafta sabah kalktığımda aniden arızalandı ve BIOS'da gözükmemeye başladı Ürünü garantiye gönderdim, buraya kadar bir sorun yok.
Ancak teknik servisle görüştüğümde, ellerinde muadil veya üst seviye bir ürün bulunmadığını ve bu nedenle yalnızca para iadesi yapılabileceğini söylediler. Değişim talebimi kabul etmediler. Amazon müşteri hizmetleri de ürünün artık stoklarında bulunmadığını ve artık satışını yapmadıklarını, bu yüzden sadece iade işlemi yapabileceklerini belirtti.
Ben para iadesi istemiyorum. Ürünü 2.184 TL'ye almış olmama rağmen bugün aynı segmentte bir 1 TB SSD almak 6-7k para çıkması gerekiyor, Bu nedenle para iadesi mağduriyetimi gidermiyor ve değişim ya da muadil bir ürün verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Bu durumda yasal olarak sadece para iadesi sunmaları mümkün mü? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvursam muadil bir ürünle değişim talep etme şansım olur mu? Benzer süreç yaşayan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum, iyi forumlar.
Yaklaşık 8 ay önce Amazon Depo üzerinden 2.184 TL'ye satın aldığım Kioxia Exceria G3 Plus 1 TB SSD geçen hafta sabah kalktığımda aniden arızalandı ve BIOS'da gözükmemeye başladı Ürünü garantiye gönderdim, buraya kadar bir sorun yok.
Ancak teknik servisle görüştüğümde, ellerinde muadil veya üst seviye bir ürün bulunmadığını ve bu nedenle yalnızca para iadesi yapılabileceğini söylediler. Değişim talebimi kabul etmediler. Amazon müşteri hizmetleri de ürünün artık stoklarında bulunmadığını ve artık satışını yapmadıklarını, bu yüzden sadece iade işlemi yapabileceklerini belirtti.
Ben para iadesi istemiyorum. Ürünü 2.184 TL'ye almış olmama rağmen bugün aynı segmentte bir 1 TB SSD almak 6-7k para çıkması gerekiyor, Bu nedenle para iadesi mağduriyetimi gidermiyor ve değişim ya da muadil bir ürün verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Bu durumda yasal olarak sadece para iadesi sunmaları mümkün mü? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvursam muadil bir ürünle değişim talep etme şansım olur mu? Benzer süreç yaşayan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum, iyi forumlar.