Agalar Neden Şu Kızlar Her Önüne Gelenle İlişki Yaşıyor?

Kesinlikle iste her seyin basina dondugumuzde oaly yine cinsellik ve para gibi cikarlar oluyor erkek cinsellik elde ediyor kadinda para iste bu yuzden bunalr oluyor bakin epstein olayina karisan milyarderlere,unlulere ve siyasetcilere hepsini cinsel iliski fantezileriyle kandirip santaj yapacak bilgi ve goruntuelri elde ettiler yani onca sey varekn gunun sonunda yine bu hale cinsellik yuzunduen libido yuzunden dustuler yani ozellikle son bir kac yuz yildir degisen bu dunyanin en buyuk sorunlusu daha dogrusu asil tepedeki adamalrin insanlari en unlu ve en zenginleri bile kontrol etmesini saglayan sey ozgur cinsellik dedikleri seyler ve bu yuzdne topluam bunu asiladilar bu yuzden ortada sizinde dediginiz gibi ne duzgun aile kaldi nede gercek ask kaldi nerdeyse bitti ve bagzi beyini yikanmislarda bunalari savunuyor iste hic kendilerine bakip acaba benim mi beynim yikanmis demiyorlar hep direk biz yobaziz onalra gore

''''''Milletin aklı var iradesi var bunu yapicak kesim vardir yapmicak kesim vardır iradesizmiyizde doğru olani bilmicez sen millet yapiyor diye doğruyu yanlişi ayiramiyormusun a yapiyorlar bende yapmaliyim mi diyorsun. bunu yapan kişiye sorsan kendince hakli 10 sebep sayar ayrıca evlenme namuslu köy gelini düğün taki töreni vs. Bunlarinda miladi dolmak üzere ekonomide bunun tuzu biberi nafakasidir bilmemnesidir saymiyorum bile kimse yarim saatlik hatta 10 dakikalik heves için ömrünü heba etmemeli bence zaten sonucu ya ayrılık kavga aile içi şiddet veya eşlerin birbirinden sıkılamları üzere aldatmaları kadını veya erkeği görüyoruz bunları heryerde kenidimizi kandırmıyalım doğal olarakta normal bir şey zaten herkesin içinde vardir bu his ne kadar iyi bastirdiğina göre değişir'''''' aynen yazdıgım bu ve sen bana o zaman swinging normal demi haha haksızsın delirme ama sinirlenme bana ha diye muamele yapıyorsun iyice oku dedim ama sen dinlemek yerine kendince karsındakininin fikrini curutmek icin kendinle celisiyorsun gibi seyler soyluyorsun okumak yerine ilk yazdıgım sey bu o arkadasa yazdıgım seylerin aynısıda senin icinde gecerli farkettiysen kendimi haklı cıkarmak icin yeni seyler turetmiyorum aynı seyleri tekrar yazıyorum sadece malesef senle de tartışamayacağız :D

'Ben zaten hızlı yazıyorum, onunla alakası yok. Sence okumadan yazsam bu kadar uzun ve detaylı mı yazarım' bilmiyorum vallaha hocam siz daha iyi bilirsiniz kendinizi :D
 
Son düzenleme:
''''''Milletin aklı var iradesi var bunu yapicak kesim vardir yapmicak kesim vardır iradesizmiyizde doğru olani bilmicez sen millet yapiyor diye doğruyu yanlişi ayiramiyormusun a yapiyorlar bende yapmaliyim mi diyorsun. bunu yapan kişiye sorsan kendince hakli 10 sebep sayar ayrıca evlenme namuslu köy gelini düğün taki töreni vs. Bunlarinda miladi dolmak üzere ekonomide bunun tuzu biberi nafakasidir bilmemnesidir saymiyorum bile kimse yarim saatlik hatta 10 dakikalik heves için ömrünü heba etmemeli bence zaten sonucu ya ayrılık kavga aile içi şiddet veya eşlerin birbirinden sıkılamları üzere aldatmaları kadını veya erkeği görüyoruz bunları heryerde kenidimizi kandırmıyalım doğal olarakta normal bir şey zaten herkesin içinde vardir bu his ne kadar iyi bastirdiğina göre değişir'''''' aynen yazdıgım bu ve sen bana o zaman swinging normal demi haha haksızsın delirme ama sinirlenme bana ha diye muamele yapıyorsun iyice oku dedim ama sen dinlemek yerine kendince karsındakininin fikrini curutmek icin kendinle celisiyorsun gibi seyler soyluyorsun okumak yerine ilk yazdıgım sey bu o arkadasa yazdıgım seylerin aynısıda senin icinde gecerli farkettiysen kendimi haklı cıkarmak icin yeni seyler turetmiyorum aynı seyleri tekrar yazıyorum sadece malesef senle de tartışamayacağız :D

sana haha diye guldumu hatirlamiyorum veya delirme sinirlenme haksizsin vs gibi bir sey dedigimide ahtiorlamiyorum ?

Ayrica sen bir cok sey soyledin bir cok seye yanit verdim ve sen gidip aralarindan 1 tanesini mi secip onume surup savunma yapiyorsun ? etiketlediklerimde zaten neyin ne oldug belli her neyse en iyisi biz senle daha fazla tartismayak tamam kardesim sen o kafa yapsii ile bende bu kafa yapisi ile devam edelim bos ver en iyisi bu bosa konusmayalim
 
Dostum biz sana konunun başlığının sebebini söyledik, sen hala yok ben o tarz kızlarla evlenmem cart curt. Anlıyorum ortamınızda böyle tipleri istemeyebilirsiniz bu gayet normal ama senin parkta milletin arasındaki cinsel ilişkiyi gelip de burda konu olarak açman saçma hala burda kendine ait düşünceyi savunuyorsun. Bi kiz bi erkekle bi cinsel ilişkide bulunmuşsa ya bir kerelik iki tarafta birbirinden yararlanarak, birbirini kullanarak bu istek ve arzularını karşılarlar ya da iki tarafta karşılıklı olarak birbirini seviyordur, ciddi düşünüyorlardır bunun sonunda cinsel ilişki de bulunurlar. Bunların dışında bir ihtimal yok ve iki ihtimalde de tüm taraflar memnun ayrılıyor farkındaysan. Bırak kim ne yapıyor, kimin nasıl bir cinsel hayatı var. Sen kendi kafa yapına ait birini bulursun umarım.
"Bunların dışında bir ihtimal yok" kısmı kadar yanlış bir yargı yoktur bu konu hakkında bu arada, Erkeklerin ne kadar kötü davranabileceğini ve nasıl kandırabileceklerini bu tarz bir olayı yakın bir arkadaşınız yaşamadıkça bilmiyorsunuz. Okumak isteyene kısa bir hikaye anlatayım:

Bölümümüzde bulunan yakın bir kız arkadaşımın yaklaşık 2 yıllık ilişkisi vardı. İlişkisi olan çocuk da aşırı yakın olmasa da önceden tanıdığım ve bu 2 yıllık süreçte arkadaşlığımızın olduğu bir çocuktu. Çocuğun önceden ilişkileri vs. çokça olmuş kızın ise hiç olmamış deneyimsiz. Bu arkadaşlar ilişki içerisindeyken ikisiyle de konuşurdum herhangi bir sıkıntı ciddi kavga vs. olmazdı olduğunda da çabuk sürede anlaşır ve barışırlardı kötü bir ilişkileri yoktu yani. Arkadaşım olduğu için çocuk, ben de çocuğu iyi biliyordum böyle kandırma vs tarzında olaylar yapacağını aklıma bile getirmezdim çünkü çocuk direkt dışardan baktınız mı; işte ne bileyim sözüne ve kendisine güvenebileceğiniz, sert yapılı, mert, namuslu düzgün bir çocuk. Arkadaşı olarak kötü davranma kandırma vs. vs. aklıma bu süreçte hiç gelmedi her şey dışarıdan iyi gözüküyordu çünkü. Zamanla çocuk kızla olan ilişki süresince cinsellik isteği ile baskı yapmaya başlamış ve kız buna onay vermemiş lakin çocuğu da sevdiği için ve kaybetmek istemediği için ilişki içerisinde buna izin vermiş. Sonra çocuğun boktan yanlarının göremeye başlamış ama iş işten geçti artık. Çocuk arkadaşlarıyla uyuşturucu kullanmaya başlamış, kızı ilişki içerisinde aşağılamaya başlamış ve kendinden uzaklaştırmış, kız kendinden ayrılsın diye elinden geleni yapmış artık uzun uzun anlatsa kız inanamazsınız ne rezillikler var. Hikaye buradan daha devam ediyor ama anlatmaya gerek kısım bu kadardı.

Şimdi düşünecek olursak kızcağız maalesef deneyimsiz olduğu için ve karşındaki insanın kötü bir insan olacağını bilemediği için böyle bir duruma düşüyor. Zira böyle bir hikaye duyacağımı ben de beklemezdim dışarıdan çok iyi bir insan gibi duruyor çocuk sonuçta arkadaş olarak da iyi bir insan. Ama bakarsan senin dediğin ihtimallerin dışında bir olay ve bu sadece 1 tanesi, bu olayların sayısı tahmin ettiğinizden daha yüksek, iyi zannettiğiniz çocuklardan neler neler çıkıyordur inanamazsınız. Özetle böyle bir realite ve dünya da var gerçek ve ihtimaller dahilinde konu içerisinde linçlenen bir çok arkadaş da okuduğum kadarıyla ve haklı olarak bu ve bunun gibi insanlara nefret kusmuş ve bunun gibi insanların nasıl bu durumları daha da kötüleştirdiği açıklamış.

Konu içerisinde gördüğüm saçma şeylere karşı da birşeyler demek isterim:

Bakire olan veya kendi gibi olan insanların neden geri kafalı kabul edildiğini ve bu vasat tablonun neden kabul edilebilir olduğunu varsaydığını da insanların anlamış değilim. Herkes kendi partneriyle olsun, bunu belirli bir saygı çerçevesinde çevreyi rahatsız etmeyecek şekilde yapsınlar, buraya kadar her şey okey zaten insanın kendi hayatı biz karışamayız, lakin sorun şu partner seçimi kısmında artık bu sadece seçeceğim partnerin hayatı değil benim hayatımı da etkileyen bir meseleye dönüşüyor ve nitekim ben kendi isteğime göre seçim yapma hakkına sahip oluyorum. Buradan sonra öznedeki şahıs kim olursa olsun hangi cinsiyet olursa olsun yapacağı seçim kendi özgür iradesidir ister 100 kişiyle olur bakire ister, ister bakire olur kendi gibi birini ister, ister bakire olur partnerinin ilişki sayısını önemsemez, vs. vs. iki kişinin kendi arasında kararlaştıracağı önemli bir konudur bu bence. Günün sonunda bu konuda da yalan söylenebilir ve bakire olmasına rağmen bakire olmayan biriyle evlenenleri de görebilirsiniz, bu insanların aslında kötü bir insanlar olmadığını ve bakire olup olmamanın çok bir şey ifade etmediğini de düşünebilirsiniz veya fikirlerinizi hiç değiştirmeyedebilirsiniz. Lakin hangi tarafta olursanız olun bu kişisel bir tercihtir ve beğenseniz de beğenmeseniz de karşınızdakinin fikirlerine saygı duymak zorundasınız.

Konu sürecinde aşırı saldırgan yorum yapan insaların da sıkıntılı insanlar olduklarını ve batı modernliği adı altında insanları kötü yöne teşvik ettiğini düşünüyorum. Saygı çerçevesinde konuyu tartışmak isteyen insanları da beklerim.
 
Son düzenleme:
sana haha diye guldumu hatirlamiyorum veya delirme sinirlenme haksizsin vs gibi bir sey dedigimide ahtiorlamiyorum ?

Ayrica sen bir cok sey soyledin bir cok seye yanit verdim ve sen gidip aralarindan 1 tanesini mi secip onume surup savunma yapiyorsun ? etiketlediklerimde zaten neyin ne oldug belli her neyse en iyisi biz senle daha fazla tartismayak tamam kardesim sen o kafa yapsii ile bende bu kafa yapisi ile devam edelim bos ver en iyisi bu bosa konusmayalim
tabikide bosa konusmiyacağız değilmi nede olsa ben duzgunce soylememe ragmen okumadıgını kabul etmiyeceksin o kadar seyi uzun uzun yazarken bosa konusmuyorduk ama degilmi kapatalım bitsin haklısınız sonucta baskasına kendisiyle celisiyor diyip kendimiz celisince pek mantıklı gelmedi konuyu kapatmak en mantıklısı '''Bak kuyunca ne kadar zoruna gitti degilmi kesin icinden bana beyinsiz diyor ve sovuyorsundur''' zoruna gitti veya sinirlenme demediniz zaten ben uyduruyorum yahu :D en can alıcı noktası ise 'haksizsin vs gibi bir sey dedigimide ahtiorlamiyorum' bana haklı dediniz zaten dogru gece gece guldum Allahta sizi guldursun insallah :D 1 e 1 tartısmaya dondu gibi oldu kusura bakmayın evet daha fazla uzatmıyalım
 
"Bunların dışında bir ihtimal yok" kısmı kadar yanlış bir yargı yoktur bu konu hakkında bu arada, Erkeklerin ne kadar kötü davranabileceğini ve nasıl kandırabileceklerini bu tarz bir olayı yakın bir arkadaşınız yaşamadıkça bilmiyorsunuz. Okumak isteyene kısa bir hikaye anlatayım:

Bölümümüzde bulunan yakın bir kız arkadaşımın yaklaşık 2 yıllık ilişkisi vardı. İlişkisi olan çocuk da aşırı yakın olmasa da önceden tanıdığım ve bu 2 yıllık süreçte arkadaşlığımızın olduğu bir çocuktu. Çocuğun önceden ilişkileri vs. çokça olmuş kızın ise hiç olmamış deneyimsiz. Bu arkadaşlar ilişki içerisindeyken ikisiyle de konuşurdum herhangi bir sıkıntı ciddi kavga vs. olmazdı olduğunda da çabuk sürede anlaşır ve barışırlardı kötü bir ilişkileri yoktu yani. Arkadaşım olduğu için çocuk, ben de çocuğu iyi biliyordum böyle kandırma vs tarzında olaylar yapacağını aklıma bile getirmezdim çünkü çocuk direkt dışardan baktınız mı; işte ne bileyim sözüne ve kendisine güvenebileceğiniz, sert yapılı, mert, namuslu düzgün bir çocuk. Arkadaşı olarak kötü davranma kandırma vs. vs. aklıma bu süreçte hiç gelmedi her şey dışarıdan iyi gözüküyordu çünkü. Zamanla çocuk kızla olan ilişki süresince cinsellik isteği ile baskı yapmaya başlamış ve kız buna onay vermemiş lakin çocuğu da sevdiği için ve kaybetmek istemediği için ilişki içerisinde buna izin vermiş. Sonra çocuğun boktan yanlarının göremeye başlamış ama iş işten geçti artık. Çocuk arkadaşlarıyla uyuşturucu kullanmaya başlamış, kızı ilişki içerisinde aşağılamaya başlamış ve kendinden uzaklaştırmış, kız kendinden ayrılsın diye elinden geleni yapmış artık uzun uzun anlatsa kız inanamazsınız ne rezillikler var. Hikaye buradan daha devam ediyor ama anlatmaya gerek kısım bu kadardı.

Şimdi düşünecek olursak kızcağız maalesef deneyimsiz olduğu için ve karşındaki insanın kötü bir insan olacağını bilemediği için böyle bir duruma düşüyor. Zira böyle bir hikaye duyacağımı ben de beklemezdim dışarıdan çok iyi bir insan gibi duruyor çocuk sonuçta arkadaş olarak da iyi bir insan. Ama bakarsan senin dediğin ihtimallerin dışında bir olay ve bu sadece 1 tanesi, bu olayların sayısı tahmin ettiğinizden daha yüksek, iyi zannettiğiniz çocuklardan neler neler çıkıyordur inanamazsınız. Özetle böyle bir realite ve dünya da var gerçek ve ihtimaller dahilinde konu içerisinde linçlenen bir çok arkadaş da okuduğum kadarıyla ve haklı olarak bu ve bunun gibi insanlara nefret kusmuş ve bunun gibi insanların nasıl bu durumları daha da kötüleştirdiği açıklamış.

Konu içerisinde gördüğüm saçma şeylere karşı da birşeyler demek isterim:

Bakire olan veya kendi gibi olan insanların neden geri kafalı kabul edildiğini ve bu vasat tablonun neden kabul edilebilir olduğunu varsaydığını da insanların anlamış değilim. Herkes kendi partneriyle olsun, bunu belirli bir saygı çerçevesinde çevreyi rahatsız etmeyecek şekilde yapsınlar, buraya kadar her şey okey zaten insanın kendi hayatı biz karışamayız, lakin sorun şu partner seçimi kısmında artık bu sadece seçeceğim partnerin hayatı değil benim hayatımı da etkileyen bir meseleye dönüşüyor ve nitekim ben kendi isteğime göre seçim yapma hakkına sahip oluyorum. Buradan sonra öznedeki şahıs kim olursa olsun hangi cinsiyet olursa olsun yapacağı seçim kendi özgür iradesidir ister 100 kişiyle olur bakire ister, ister bakire olur kendi gibi birini ister, ister bakire olur partnerinin ilişki sayısını önemsemez, vs. vs. iki kişinin kendi arasında kararlaştıracağı önemli bir konudur bu bence. Günün sonunda bu konuda da yalan söylenebilir ve bakire olmasına rağmen bakire olmayan biriyle evlenleri de görebilirsiniz, bu insanların aslında kötü bir insanlar olmadığını ve bakire olup olmamanın çok bir şey ifade etmediğini de düşünebilirsiniz veya fikirlerinizi hiç değiştirmeyedebilirsiniz. Lakin hangi tarafta olursanız olun bu kişisel bir tercihtir ve beğenseniz de beğenmeseniz de karşınızdakinin fikirlerine saygı duymak zorundasınız.

Konu sürecinde aşırı saldırgan yorum yapan insaların da sıkıntılı insanlar olduklarını ve batı modernliği adı altında insanları kötü yöne teşvik ettiğini düşünüyorum. Saygı çerçevesinde konuyu tartışmak isteyen insanları da beklerim.
Kız sevdiğini kaybedicek diye cinsel ilişkiye neden girsin ki? Bu nasıl bir düşünce tarzıdır yaw?
Bu kızları anlamak mümkün değil. Kim kafalarına oturtmuş bu düşünceyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Neyse bak yine sinirlendim.
 
Kız sevdiğini kaybedicek diye cinsel ilişkiye neden girsin ki? Bu nasıl bir düşünce tarzıdır yaw?
Bu kızları anlamak mümkün değil. Kim kafalarına oturtmuş bu düşünceyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Neyse bak yine sinirlendim.
Bilemiyorum ama bunu deneyimsizliğe bağlıyorum. Dediğin gibi saçma bir yargı ama insandan insana işe yarayabilitesi değişebilecek bir manipülatif düşünce.
 
Orasi zaten ayri bir dunya ben liseye gittigimde 9 sinifta falan ilsikiye girenelr vardi gunumzde ise lise'ye gidenelr iucin artik bu normal bir sey amerikadaki gibi yani 19 yasindaki biri 17 yasindaki biriyle cinsel iliskiye girince pedo vs. diyip ortalighi velveye veriyorlar ama 15-17 yasidnaki 2 kisii yapinca ses etmyiorlar nromal karsiliyorlar bunalrdaki beyin seviyesi o siz dusunun artik
dediğin gibi pedo falan diyip yıkıyorlar..... sence aynı mı bu??
 
dediğin gibi pedo falan diyip yıkıyorlar..... sence aynı mı bu??

Reis biri 19 digeri 17 yasindaki 2 kisinin cinsel ilsikiye girmesiyle 17-15 yasindak 2 kisinin cinsel iliskiye girmesi farki ney ? hatta bana kalirsa 17-15 yasidnaki asil kotu olan ?

Siz resitligi ne saniyorsunzu gercekten ? resitlik yasi dedigmiz sey toplum tarafindan bir gencin artik tamam bu olgunlasti kendi kararlarini verebilir sorumluluk alabilir vs. dedigi yastir sence 19-17 yasindaki 2 kisi arasinda ne kadar beyin farki olabilir ne saniyornuz 17 yasindak 11-12 yasindaki cocuk ve 19 yasidnaki 30 yasidnaki adam beyni ne mi sahip ?

gerci dogru siz 18-19 yasindaki kiz 50-60+ yasindaki milyoner biriyle evlendiginde parasi icin evlenmis diyip umursamiyor ses etmiyorsunuz ama 19-17 yasindaki 2 kisi ypainca (ki tecavuzden bahsetmiyorum burda yanlsi anlama) pedofili der ortaligi vel veleye verirsiniz burda ne yanlis soylemisim ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tabikide bosa konusmiyacağız değilmi nede olsa ben duzgunce soylememe ragmen okumadıgını kabul etmiyeceksin o kadar seyi uzun uzun yazarken bosa konusmuyorduk ama degilmi kapatalım bitsin haklısınız sonucta baskasına kendisiyle celisiyor diyip kendimiz celisince pek mantıklı gelmedi konuyu kapatmak en mantıklısı '''Bak kuyunca ne kadar zoruna gitti degilmi kesin icinden bana beyinsiz diyor ve sovuyorsundur''' zoruna gitti veya sinirlenme demediniz zaten ben uyduruyorum yahu :D en can alıcı noktası ise 'haksizsin vs gibi bir sey dedigimide ahtiorlamiyorum' bana haklı dediniz zaten dogru gece gece guldum Allahta sizi guldursun insallah :D 1 e 1 tartısmaya dondu gibi oldu kusura bakmayın evet daha fazla uzatmıyalım
Oncelikle gercekten konudan ve tartismadan bagimsiz olarak sana tavsiyem yazimina daha dikkat etmen veya benim gibi uzun yaiyorsan yapay zekaya verip lutfen daha akcii ve net yaparmsiin ,yazim hatalarini duzeltirmisin vs. demen cunku zaten konu boyunca zor anliyordum yavas yavas okuyordum anlamak icin ozelliklede bu cevabinda icinden gecmissin yani 3 kere okduum ana %74 ni anladim 2 emoji arasini 5 kere okuyunca dmeek istedigini anladim (cunku ynalsi ti ama her neyse)

Her neyse konuya donecek olursak benim benim spoiler icindeki o yazimla senin dediginin alakasi bile yok :D orda ben ne yazmisim sen ne anlamissin bide ondan sonrada.... her neyse reis anlatsamda konuyu yine uzatican bence sorun demek istediklerimi yani okduugunu iyi anlayamiyorsun ve bende ayni sekilde senin yazdiklarini anlayamiyorum bu yuzden bos ver

Umarim hep istedigin ve hayal ettigin gibi bir kadina kavusursun ve mutlu bir ailen olur hadi iyi geceler
 
Son düzenleme:
Geri
Top