WacheroN
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Haziran 2024
- Mesajlar
- 905
- Reaksiyon skoru
- 238
Kesinlikle iste her seyin basina dondugumuzde oaly yine cinsellik ve para gibi cikarlar oluyor erkek cinsellik elde ediyor kadinda para iste bu yuzden bunalr oluyor bakin epstein olayina karisan milyarderlere,unlulere ve siyasetcilere hepsini cinsel iliski fantezileriyle kandirip santaj yapacak bilgi ve goruntuelri elde ettiler yani onca sey varekn gunun sonunda yine bu hale cinsellik yuzunduen libido yuzunden dustuler yani ozellikle son bir kac yuz yildir degisen bu dunyanin en buyuk sorunlusu daha dogrusu asil tepedeki adamalrin insanlari en unlu ve en zenginleri bile kontrol etmesini saglayan sey ozgur cinsellik dedikleri seyler ve bu yuzdne topluam bunu asiladilar bu yuzden ortada sizinde dediginiz gibi ne duzgun aile kaldi nede gercek ask kaldi nerdeyse bitti ve bagzi beyini yikanmislarda bunalari savunuyor iste hic kendilerine bakip acaba benim mi beynim yikanmis demiyorlar hep direk biz yobaziz onalra gore
''''''Milletin aklı var iradesi var bunu yapicak kesim vardir yapmicak kesim vardır iradesizmiyizde doğru olani bilmicez sen millet yapiyor diye doğruyu yanlişi ayiramiyormusun a yapiyorlar bende yapmaliyim mi diyorsun. bunu yapan kişiye sorsan kendince hakli 10 sebep sayar ayrıca evlenme namuslu köy gelini düğün taki töreni vs. Bunlarinda miladi dolmak üzere ekonomide bunun tuzu biberi nafakasidir bilmemnesidir saymiyorum bile kimse yarim saatlik hatta 10 dakikalik heves için ömrünü heba etmemeli bence zaten sonucu ya ayrılık kavga aile içi şiddet veya eşlerin birbirinden sıkılamları üzere aldatmaları kadını veya erkeği görüyoruz bunları heryerde kenidimizi kandırmıyalım doğal olarakta normal bir şey zaten herkesin içinde vardir bu his ne kadar iyi bastirdiğina göre değişir'''''' aynen yazdıgım bu ve sen bana o zaman swinging normal demi haha haksızsın delirme ama sinirlenme bana ha diye muamele yapıyorsun iyice oku dedim ama sen dinlemek yerine kendince karsındakininin fikrini curutmek icin kendinle celisiyorsun gibi seyler soyluyorsun okumak yerine ilk yazdıgım sey bu o arkadasa yazdıgım seylerin aynısıda senin icinde gecerli farkettiysen kendimi haklı cıkarmak icin yeni seyler turetmiyorum aynı seyleri tekrar yazıyorum sadece malesef senle de tartışamayacağız
'Ben zaten hızlı yazıyorum, onunla alakası yok. Sence okumadan yazsam bu kadar uzun ve detaylı mı yazarım' bilmiyorum vallaha hocam siz daha iyi bilirsiniz kendinizi
Son düzenleme: