Agalar Neden Şu Kızlar Her Önüne Gelenle İlişki Yaşıyor?

Bunlar ayni dedigin eski nesil kral ortalama 2000 veya öncesi ise kafada belirli şeyler var büyüklerden aynen öyle devam senin benim sölediğim şeyle duşunce değişme evresini geçmişler artik gecmeyide kendilerine yediremez ne kadar doğru olsada kabullenmek istemezler
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti :D 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım :D

Bu eski nesildeki köylü nenelerin gelin bakire değilse namussuz, iffetsiz, ********, değersiz, çöp yığını gibi yaklaşıp damadı her halde temiz görmesinden farksız.

Bu mesajımı okuduğunda herhangi bir problem görüyor musun, yani yalan bir ifade mi? Zamanında birçok kadın sırf evlenmeden bir erkekle vakit geçirmek istedi diye, gerdek gecesinde kanaması olmadı diye, evlenmeden ilişkiye girdi diye hep kötü davranışlara maruz bırakıldı. Çok komiktir ki kadına böyle davranılıyorken erkeklere neredeyse hiçbir zaman laf söylenmedi, onlar da genelevler arasında ciritler atıyordu. Yalan mı :D Gerçekleri söylüyoruz diye yobaz olduk.

Ben çok kez bahsettiğim şekilden ötürü sürekli sözlü laflara maruz kalan, öldüresiye dayak yiyen, hatta gerçekten öldürülen kadın tanıyorum. Siz erkek tanıyor musunuz?

Kısacası konunun başında demek istediğim tüm şeylerin toplamı: Kimse kimsenin geçmişini didik didik araştırma hakkı bulamaz. Bir taraf, konudaki kişilerin tabiriyle daha temizse karşısındaki kişiyi de temiz isteyebilir fakat kendisi değilse istemesi aşırı saçma.

Kadın olsaydınız şu konuda yazdıklarınızın hiçbirini yazmazdınız gelip lütfen burada ahkam kesmeyin. Herkes için demiyorum, birkaçı için söylüyorum. Verdiğim örnekteki o nene genelde ailenin reisi sayılan erkek olur, ben özneye takılmazsınız diye düşünmüştüm. Yani kimin olduğu önemsiz, isterseniz dünyanın en seküler insanı da yazılabilir oraya :)
 
Son düzenleme:
Helal olsun valla. Dümdüz hayata devam. Zaten temiz kız kalmadı diye herşeye razı olmakta var.
O da bir seçenek yani 😂 😂 😂
İnan laf anlatmaya çalişmiyorum kafanin içine sokulan kuramlardan doğrulardanda çıkmani isteyemem başarılar sana biz bozuk nesiliz hocam işimize ne gelirse o :D
 
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti :D 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım :D



Bu mesajımı okuduğunda herhangi bir problem görüyor musun, yani yalan bir ifade mi? Zamanında birçok kadın sırf evlenmeden bir erkekle vakit geçirmek istedi diye, gerdek gecesinde kanaması olmadı diye, evlenmeden ilişkiye girdi diye hep kötü davranışlara maruz bırakıldı. Çok komiktir ki kadına böyle davranılıyorken erkeklere neredeyse hiçbir zaman laf söylenmedi, onlar da genelevler arasında ciritler atıyordu. Yalan mı :D Gerçekleri söylüyoruz diye yobaz olduk.

Ben çok kez bahsettiğim şekilden ötürü sürekli sözlü laflara maruz kalan, öldüresiye dayak yiyen, hatta gerçekten öldürülen kadın tanıyorum. Siz erkek tanıyor musunuz?
Bende bu sözü işyerimde demiştim. Evlenmeden önce ilişki yaşayan erkek evlenirse eğer *ahpelik yapıp evlenen kadından farkı yoktur.
Az daha sinirden ağlayacaktılar iştekiler. Sonradan beni düşman olarak gördüler. 😂
 
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti :D 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım :D



Bu mesajımı okuduğunda herhangi bir problem görüyor musun, yani yalan bir ifade mi? Zamanında birçok kadın sırf evlenmeden bir erkekle vakit geçirmek istedi diye, gerdek gecesinde kanaması olmadı diye, evlenmeden ilişkiye girdi diye hep kötü davranışlara maruz bırakıldı. Çok komiktir ki kadına böyle davranılıyorken erkeklere neredeyse hiçbir zaman laf söylenmedi, onlar da genelevler arasında ciritler atıyordu. Yalan mı :D Gerçekleri söylüyoruz diye yobaz olduk.

Ben çok kez bahsettiğim şekilden ötürü sürekli sözlü laflara maruz kalan, öldüresiye dayak yiyen, hatta gerçekten öldürülen kadın tanıyorum. Siz erkek tanıyor musunuz?

Kısacası konunun başında demek istediğim tüm şeylerin toplamı: Kimse kimsenin geçmişini didik didik araştırma hakkı bulamaz. Bir taraf, konudaki kişilerin tabiriyle daha temizse karşısındaki kişiyi de temiz isteyebilir fakat kendisi değilse istemesi aşırı saçma.

Kadın olsaydınız şu konuda yazdıklarınızın hiçbirini yazmazdınız gelip lütfen burada ahkam kesmeyin. Herkes için demiyorum, birkaçı için söylüyorum. Verdiğim örnekteki o nene genelde ailenin reisi sayılan erkek olur, ben özneye takılmazsınız diye düşünmüştüm. Yani kimin olduğu önemsiz, isterseniz dünyanın en seküler insanı da yazılabilir oraya :)
Biz birşeyi değiştiremeyiz kanka kendisine kim bilir kaç defa buyukleri boyle soyledi tembihledi 2 3 coluk cocuğun internette yazdiklariylada değişmez fikri kimsenin
 
Bende bu sözü işyerimde demiştim. Evlenmeden önce ilişki yaşayan erkek evlenirse eğer *ahpelik yapıp evlenen kadından farkı yoktur.
Az daha sinirden ağlayacaktılar iştekiler. Sonradan beni düşman olarak gördüler. 😂
Abi bu işin cinsiyeti yok ya valla. Orada değerlendirme şekli ilişkiye giren kadın/erkek diye değil direkt ilişkiye giren insan olarak düşünülmeli. Ben insanların evlendiği insanlara takılmam, insanların geçmişinin ne kadar kirli olduğuna da takılmam, takılanları ve didik didik edenlerden de haz etmem. İnsan kendi kalitesini başka konulardan da her türlü belli ediyor. Bir erkeğin seçtiği kadın hayat kadını değilse, bir kadının seçtiği erkek pezevenk falan değilse ve karakterleri düzgünse cinsel hayat geçmişinin ne önemi var abi? Zamanında sevdiği kişiyle yapmışsa ben ne diyebilirim? Benim yapabileceğim tek şey kaliteli ve güvenilir bir insan mı diye bakıp kendimce karar vermek ve ona göre bir plan program çizmektir. Sağlıklı bir ilişki anca böyle olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Biz birşeyi değiştiremeyiz kanka kendisine kim bilir kaç defa buyukleri boyle soyledi tembihledi 2 3 coluk cocuğun internette yazdiklariylada değişmez fikri kimsenin
Ya yapacak bir şey yok maalesef bizim dediğimizin zıttını savunan ve çocuklarına, çevresine, sosyal medyaya empoze etmeye çalışan çok kişi var. Ben de bu duruma karşı konuşarak bir önlem alamadığımı fark edince direkt çevremi ona göre şekillendirmeye başladım. Gerçekten insanın bir süre sonra bazı şeylere tahammülü kalmıyor ve tanıdığı bir insanda o tahammül edemediği şeylerden biri olunca anında soğuyor.
 
Bende bu sözü işyerimde demiştim. Evlenmeden önce ilişki yaşayan erkek evlenirse eğer *ahpelik yapıp evlenen kadından farkı yoktur.
Az daha sinirden ağlayacaktılar iştekiler. Sonradan beni düşman olarak gördüler. 😂
Söylenmez zaten hocam bu tarz düşünceler birde siz inandiğiniz şeye mutlak doğru olarak inandiğiniz için söylemişsiniz şuan ne ben seni nede başkasi değiştiremez gerekte yok her şey gönlünüzce istediğiniz gibi olsun bu düşüncelerimi kimse kimseyi tanimadiği için paylaşiyorum yoksa tanisam aynen valla öyle abi derdim ama bence şu erkekmidir adammidiri azaltsaniz daha iyi olabilir bize dusmez yani
 
Söylenmez zaten hocam bu tarz düşünceler birde siz inandiğiniz şeye mutlak doğru olarak inandiğiniz için söylemişsiniz şuan ne ben seni nede başkasi değiştiremez gerekte yok her şey gönlünüzce istediğiniz gibi olsun bu düşüncelerimi kimse kimseyi tanimadiği için paylaşiyorum yoksa tanisam aynen valla öyle abi derdim ama bence şu erkekmidir adammidiri azaltsaniz daha iyi olabilir bize dusmez yani
Ne bize düşmez?
Afedersiniz kızları kevgire çevirsinler, gelip işte öve öve ağızlarından salyaları akarak konuşsunlar.

İş evliliğe gelince yok ben kızı tanıdıklardan seçtim çok temiz kız felan festan. Bir dönüp kendisine bakmıyor *ezevenk.

Öyle adama bir ters şaplağı yapıştırıp yerine oturtmak lazım.
 
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti :D 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım :D



Bu mesajımı okuduğunda herhangi bir problem görüyor musun, yani yalan bir ifade mi? Zamanında birçok kadın sırf evlenmeden bir erkekle vakit geçirmek istedi diye, gerdek gecesinde kanaması olmadı diye, evlenmeden ilişkiye girdi diye hep kötü davranışlara maruz bırakıldı. Çok komiktir ki kadına böyle davranılıyorken erkeklere neredeyse hiçbir zaman laf söylenmedi, onlar da genelevler arasında ciritler atıyordu. Yalan mı :D Gerçekleri söylüyoruz diye yobaz olduk.

Ben çok kez bahsettiğim şekilden ötürü sürekli sözlü laflara maruz kalan, öldüresiye dayak yiyen, hatta gerçekten öldürülen kadın tanıyorum. Siz erkek tanıyor musunuz?

Kısacası konunun başında demek istediğim tüm şeylerin toplamı: Kimse kimsenin geçmişini didik didik araştırma hakkı bulamaz. Bir taraf, konudaki kişilerin tabiriyle daha temizse karşısındaki kişiyi de temiz isteyebilir fakat kendisi değilse istemesi aşırı saçma.

Kadın olsaydınız şu konuda yazdıklarınızın hiçbirini yazmazdınız gelip lütfen burada ahkam kesmeyin. Herkes için demiyorum, birkaçı için söylüyorum. Verdiğim örnekteki o nene genelde ailenin reisi sayılan erkek olur, ben özneye takılmazsınız diye düşünmüştüm. Yani kimin olduğu önemsiz, isterseniz dünyanın en seküler insanı da yazılabilir oraya :)
Şu arkadaşı ciddiye alıp cevap vermeyin, emoji atıp geçin, tiyatro sessiz izlenir.
 
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti :D 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım :D



Bu mesajımı okuduğunda herhangi bir problem görüyor musun, yani yalan bir ifade mi? Zamanında birçok kadın sırf evlenmeden bir erkekle vakit geçirmek istedi diye, gerdek gecesinde kanaması olmadı diye, evlenmeden ilişkiye girdi diye hep kötü davranışlara maruz bırakıldı. Çok komiktir ki kadına böyle davranılıyorken erkeklere neredeyse hiçbir zaman laf söylenmedi, onlar da genelevler arasında ciritler atıyordu. Yalan mı :D Gerçekleri söylüyoruz diye yobaz olduk.

Ben çok kez bahsettiğim şekilden ötürü sürekli sözlü laflara maruz kalan, öldüresiye dayak yiyen, hatta gerçekten öldürülen kadın tanıyorum. Siz erkek tanıyor musunuz?

Kısacası konunun başında demek istediğim tüm şeylerin toplamı: Kimse kimsenin geçmişini didik didik araştırma hakkı bulamaz. Bir taraf, konudaki kişilerin tabiriyle daha temizse karşısındaki kişiyi de temiz isteyebilir fakat kendisi değilse istemesi aşırı saçma.

Kadın olsaydınız şu konuda yazdıklarınızın hiçbirini yazmazdınız gelip lütfen burada ahkam kesmeyin. Herkes için demiyorum, birkaçı için söylüyorum. Verdiğim örnekteki o nene genelde ailenin reisi sayılan erkek olur, ben özneye takılmazsınız diye düşünmüştüm. Yani kimin olduğu önemsiz, isterseniz dünyanın en seküler insanı da yazılabilir oraya
.
 
Valla abi parktan yeni döndüm. Bildiğin millet Zorno yapıyor. Köşede kıyıda. Hatta demin parkta gördüğüm kızı hamile bıraktığına parmağımı basarım. Kimbilir sonunda öyle kızlar kiminle evlenicek. Dünya dağıl artık DAĞILLLL yeter bee. reset at canımız dinlensin :confused:
Kaçıncı kez şahit oluyorum böyle olaya bilmiyorum artık. Hadi çok seviyorsanız evlenin bitsin gitsin olay. Başkasının hayatını mahvetmeyin kendi çirkefliğinizi gizlemekle. Eninde sonunda gün yüzüne çıkıyor da böyle olaylar. Ölümle kanla bitiyor sonu
Eğitim düzeyi arttıkca bunlar bertaraf oluyor genelde. Benim okuduğum üniversitede evlillikler genelde Yüksek Lisans düzeyinde. Cima tayfayı görmemek açısından Üniversite ortamı (ki bunda da Seçim doğru olmalı, bu konuda bazen "Akademik Skandallar" yaşanabiliyor) iyi bir ortam.
 
Bu yaşa kadar kazasız belasız geldik şükür parkta otoban olmuş kızı ayırt edebilecek tecrübeye sahip oluğumu düşünüyorum. Onlarda layığını buluyor zaten insanca bir hayatları yok sürünüyorlar genelde. İşte o parkta ki uygunsuz görüntüden oluşan elemanlar bizim hayatımıza engel oluyor. Şöyle örnek vereyim mesela birgün trafikte biri makas ata ata geçiyor sizi ve ailenizi tehlikeye atıyor işte o kişi şuanda parkta görüp önemsemediğiniz insanların ilişkisinden oluşan meyve oluyor veya eli kolu dövmeli kafası taş tıraşı jargonu 01 dizisinden uyarlama elemanda o parkta oluşan meyve oluyor. halk arasında bunlara genelde ayrıştırıcı bir dille iki kelimeli birinci kelimesi o ile ikinci kelimesi ç ile başlayan isimler takıyoruz. Hayat ne garip bugün yanından geçerken oluşumuna şahit olduğun kişi öbür gün senin hayatını karartabiliyor
Çok güzel açıklamışsınız hocam helal olsun.
 
Valla abi parktan yeni döndüm. Bildiğin millet Zorno yapıyor. Köşede kıyıda. Hatta demin parkta gördüğüm kızı hamile bıraktığına parmağımı basarım. Kimbilir sonunda öyle kızlar kiminle evlenicek. Dünya dağıl artık DAĞILLLL yeter bee. reset at canımız dinlensin :confused:
Kaçıncı kez şahit oluyorum böyle olaya bilmiyorum artık. Hadi çok seviyorsanız evlenin bitsin gitsin olay. Başkasının hayatını mahvetmeyin kendi çirkefliğinizi gizlemekle. Eninde sonunda gün yüzüne çıkıyor da böyle olaylar. Ölümle kanla bitiyor sonu
yapan ne yapıyosa kendine yapıyor kendi günahı ileride kendiside pişman olur zaten . senin kalbin temizse sen sana göre birini bulursun .
 
Valla abi parktan yeni döndüm. Bildiğin millet Zorno yapıyor. Köşede kıyıda. Hatta demin parkta gördüğüm kızı hamile bıraktığına parmağımı basarım. Kimbilir sonunda öyle kızlar kiminle evlenicek. Dünya dağıl artık DAĞILLLL yeter bee. reset at canımız dinlensin :confused:
Kaçıncı kez şahit oluyorum böyle olaya bilmiyorum artık. Hadi çok seviyorsanız evlenin bitsin gitsin olay. Başkasının hayatını mahvetmeyin kendi çirkefliğinizi gizlemekle. Eninde sonunda gün yüzüne çıkıyor da böyle olaylar. Ölümle kanla bitiyor sonu

Birkaç hafta önce Cuma namazi çıkışı sessiz, gecekondulu bir ara sokaktan geçerken, 18 yaş altı iki genç gördüm. Kız merdivende saksafon yapıyordu, çocuk da hırkayla önünü kapatiyordu. Sokağa girdiğimi gördükleri halde hiç utanıp çekinmeden devam ettiler. Uyaracaktım ama 'a' desen bıçak çekecek ucube tiplerdendi; elimden bir kaza çıkmasın diye boş verip geçtim.

Bazılarının niye bu kadar zoruna gitmiş? Pornografik içeriklerden beyni erimiş bazılarının ve en komiği de buna modern insan olmak diyen var ya:uzgunpeepo:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olm bu konu buraya yazılır mı forumun %60-70 i patlak almaya razı sanki normal bişeymiş gibi bide bunun yargılayan insanları vatan haini ilan ediyor lar ben çalışacam 15 milyonluk daire alacam kapıya 4-5 milyonluk araba çekeceğim çalışacam edecem ne için başkasının koynuna girip benimle evlenecek bi kadın için mi yok arkadaş geçeceksiniz o işleri herkesle ilişkiye girmek için herşeyi normalleştiriyorsunuz bu ülkede lise 2-3 e gidip ilişki geçmişi olan insanlar var bu ne normal bişey nede normalleştirilebilecek bişey

Orasi zaten ayri bir dunya ben liseye gittigimde 9 sinifta falan ilsikiye girenelr vardi gunumzde ise lise'ye gidenelr iucin artik bu normal bir sey amerikadaki gibi yani 19 yasindaki biri 17 yasindaki biriyle cinsel iliskiye girince pedo vs. diyip ortalighi velveye veriyorlar ama 15-17 yasidnaki 2 kisii yapinca ses etmyiorlar nromal karsiliyorlar bunalrdaki beyin seviyesi o siz dusunun artik
 
Son düzenleme:
Geri
Top