Dual Channel İçin Bu İkisi Ramler mi?

Katılım
27 Şubat 2025
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
10
Bende kırmızı olan var. Vatan'dan almıştım geçen ay. Yanına aynı model alayım dedim uyumlu olsun diye fakat siyah olan bi 400tl falan daha ucuz. Kırmızının yanına siyahı ekleyip dual channel yapacağım. Bana sadece renkleri farklı gibi geldi ama Gemini'ye bir sorayim dedim yine de, bana yok milyonda bir görülen çip farklılığı cart curt olabilir kararsızlık olabilir falan dedi. Yine de sorayım dedim sizlere
 

Ekler

  • 1000046936.webp
    1000046936.webp
    33.4 KB · Hit: 21
  • 1000046935.webp
    1000046935.webp
    43.3 KB · Hit: 17
Değerler aynıysa al gitsin. Aynı marka ve model alsan bile uyumsuzluk olma ihtimali var. Bu yüzden direkt kit almak en sağlıklısı.
 
Bende kırmızı olan var. Vatan'dan almıştım geçen ay. Yanına aynı model alayım dedim uyumlu olsun diye fakat siyah olan bi 400tl falan daha ucuz. Kırmızının yanına siyahı ekleyip dual channel yapacağım. Bana sadece renkleri farklı gibi geldi ama Gemini'ye bir sorayim dedim yine de, bana yok milyonda bir görülen çip farklılığı cart curt olabilir kararsızlık olabilir falan dedi. Yine de sorayım dedim sizlere
Aynısını alsan da o milyonda bir ihtimal var kafana göre takıl yani.
 
evet çalışır
 
Son düzenleme:
DDR5 olsa elindeki rami satıp ikili kit al derdim ama ddr4 çok sorun yaratmadı bana şimdiye kadar. Sadece belli başlı şeylere dikkat etmek gerekiyor
 
Sitesinden baktım değerleri aynı, sadece rengi farklı
DDR5 olsa elindeki rami satıp ikili kit al derdim ama ddr4 çok sorun yaratmadı bana şimdiye kadar. Sadece belli başlı şeylere dikkat etmek gerekiyor
evet çalışır
Aynısını alsan da o milyonda bir ihtimal var kafana göre takıl yani.
3200MHz hızda büyük ihtimalle düzgün çalışır.
Değerler aynıysa al gitsin. Aynı marka ve model alsan bile uyumsuzluk olma ihtimali var. Bu yüzden direkt kit almak en sağlıklısı.
Çalıştı hocalar eyvallah. Başta bi çalışmadı arıza ledi yandı, kortum kasayı yere aldım meğerse rami ters takmışım ıuasdhasda :) Oturmamış, kasa dikken tam anlaşılmıyormuş onu tecrube ettim veya uykulu olduğum için oldu bilmiyorum.
 
Çalıştı hocalar eyvallah. Başta bi çalışmadı arıza ledi yandı, kortum kasayı yere aldım meğerse rami ters takmışım ıuasdhasda :) Oturmamış, kasa dikken tam anlaşılmıyormuş onu tecrube ettim veya uykulu olduğum için oldu bilmiyorum.
Hayırlı olsun.
 
Geri
Top