Samsung A26 Alınır mı?

ben de bakıyorum kağıt üstünde işimi görecek gibi duruyor ama termal açıdan olumsuz yorumlar var. şarj olurken ve sosyal medyada gezerken ısınıyormuş. bozulan telefonlarım ömürlerinin sonlarına doğru hep ısınır ve ısınınca da pili hızlı biterdi. bu yüzden ısınma konusuna karşı hassasiyetim var. lakin yine de alabilirim. bu telefonda e-sim desteği var mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,783
Mesajlar
11,070,617
Üyeler
197,982
Son üye
erdemonline
Geri
Top