❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

2k için bu nasıldır ?

valla 4k al daha iyi 2k benim kullandıklarımın hepsinde netlik problemi vardı oledlerde
 
https://amzn.eu/d/0g9KVWJt

Bu monitörü gözüme kestirmiştim de tasarımı ve markasının MSI olması beni çekmişti, GIGABYTE ile aralarında DP 2.1 dışında bir fark var mı ? ( Panelleri hep aynı kullanıyorlar zaten sanırım çoğu QD OLED'in panelleri aynı diye biliyorum)
MSI biraz daha iyi olması lazım tayfun öyle demişti onun dışı 272URX kullanıyorum çok iyi monitor bu ikiside üzmez ucuzunu al

272URX'in bence tek kusuru çerçevesi kalın bir tık onun dışı çok iyi kesinlikkle
IMG_20260617_151022 (1).webp
 
Son düzenleme:
Bende var 😂

Gigabyte Mo32u kullanıyorum çok keyifli bir model. Şimdi MO32U2 geldi, yanlış bilmiyorsam eski modele nazaran qd oled gen4 panel, yeni nesil koruma özellikleri ve 240hz gibi geliştirmelerle geliyor. Amazonda 39k'ya düşüyor ara ara, takip edin.

MSI MPG 321URX


Bu daha iyi değil mi hocam bütçem 50-60 bandında görüntü kalitesi olarak çok farketmeyecekse bu bütçede kalmak daha mı mantıklı?
 

MSI MPG 321URX

Bu daha iyi değil mi hocam bütçem 50-60 bandında görüntü kalitesi olarak çok farketmeyecekse bu bütçede kalmak daha mı mantıklı?
hayır bu gen 3 panel
272urx daha iyi
32 inç istersen 321up x24 hepsinden iyi (kaplama farkı var ve gen 4)
50-60 bandında fark etmesini istiyorsan gen 5 olanları çıkacak onları bekleyebilirsin ama çıkmasına daha var
 
Son düzenleme:
MSI biraz daha iyi olması lazım tayfun öyle demişti onun dışı 272URX kullanıyorum çok iyi monitor bu ikiside üzmez ucuzunu al

272URX'in bence tek kusuru çerçevesi kalın bir tık onun dışı çok iyi kesinlikkle
Alıntıyı görüntüle
Aralarında beni etkileyecek bir fiyat farkı yok hocam MSI bekliyeyim bari acelem yok zaten sürekli yeni modeller çıkıyor, siz bu monitörde ne tarz oyunlar oynuyorsunuz 27 inç ile görüntüde pikseller sıkışmış gibi vs. hissetiriyor mu.
Genel deneyiminiz nasıldır
 
Paneller aynıysa ucuzunu alıp geçin. Gigabyte'ın eksiği yok diğer markalardan.
 
Aralarında beni etkileyecek bir fiyat farkı yok hocam MSI bekliyeyim bari acelem yok zaten sürekli yeni modeller çıkıyor, siz bu monitörde ne tarz oyunlar oynuyorsunuz 27 inç ile görüntüde pikseller sıkışmış gibi vs. hissetiriyor mu.
Genel deneyiminiz nasıldır
Online FPS ve Hikayeli oyunlar oynuyorum. EOTF Boost özelliği var HDR için çok daha iyi yapıyor ayrıca RenoDX modu kurun her şey değişiyor en iyi HDR modu ciddiyim dehşet bir şey kesinlikle. Pikseller sıkışmış değil aksine çok net her şey 32'' den de daha net ama arada ölçekleme sorunu oluyor ama benlik dert değil mesela denetim masası gereğinden daha küçük.

Telefonun kamerası kötü çekiyor. O soldaki ışık oyun içinde bi buton bu arada yandan monitore ışık falan vurmuyo yani.
1000064881.webp


1781801281127.webp
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,410
Mesajlar
11,076,907
Üyeler
198,127
Son üye
rubicon
Geri
Top