rx6900xt gelir o fiyatlara bakabilirsin sarı sitedenÜç fanlı ekran kartı arıyorum ikinci el 14-16k arası
neden 3 fanlı arıyorsunki 2 fanlı ekran kartlarıda gayet iyi soğutma konusunda güvenilir bi model olması yeterliValla normalde aklımda rx 9060 xt varfı ama üç fanlıları çok pahalı satıyolar
Üç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelimneden 3 fanlı arıyorsunki 2 fanlı ekran kartlarıda gayet iyi soğutma konusunda güvenilir bi model olması yeterli
anladım estetiğe pek önem vermek mantıklı mıdır bilemiyorum ama birşeyi biliyorum o fiyatlara 9060xtnin 3 fanlı modelini zor bulursunuz 6900xt bakın 3 fanlı yapıya sahip odaÜç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelim
2k kullanacaksanız en mantıklısı 3080 3080ti gibi. 6900xt olabilir ama temizini bulmak zor. Bütçeyi 18 civarına zorlayıp 7800xt alırsanız çok daha iyi olur2k kullanabilirim
Yaptığın hiç mantıklı değil hacı bence çok gereksiz elinde sorunsuz kartın var ne diye milletin ikinci el eski kartına para dökeceksin sıfırdan kart alıyor olsan neyse dicem elde var sırf işe yaramayacak sırf görüntü için olan 3. Fana ve birazcık daha uzun blok a para vereceksin eski kart bozulsa elinde de patlayacakÜç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelim