14-16k Ekran Kartı 2.El

neden 3 fanlı arıyorsunki 2 fanlı ekran kartlarıda gayet iyi soğutma konusunda güvenilir bi model olması yeterli
Üç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelim
 
Üç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelim
anladım estetiğe pek önem vermek mantıklı mıdır bilemiyorum ama birşeyi biliyorum o fiyatlara 9060xtnin 3 fanlı modelini zor bulursunuz 6900xt bakın 3 fanlı yapıya sahip oda
 
1080p mi 2k mı kullanacaksınız?
 
2k kullanabilirim
2k kullanacaksanız en mantıklısı 3080 3080ti gibi. 6900xt olabilir ama temizini bulmak zor. Bütçeyi 18 civarına zorlayıp 7800xt alırsanız çok daha iyi olur
 
9060xt almak daha mantıklı olur diye düşünüyorum zorlayınca 16 ya bulunur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam sırf 3 fanlı olacak diye 9060xtden vazgeçmek:unsure:
 
Üç fanlılar daha güzel göründüğünü düşünüyorum tabii ki soğutma açısından pek fark olmaz biraz kendi zevkin diyelim
Yaptığın hiç mantıklı değil hacı bence çok gereksiz elinde sorunsuz kartın var ne diye milletin ikinci el eski kartına para dökeceksin sıfırdan kart alıyor olsan neyse dicem elde var sırf işe yaramayacak sırf görüntü için olan 3. Fana ve birazcık daha uzun blok a para vereceksin eski kart bozulsa elinde de patlayacak
 
Geri
Top