Hangi Klavye Daha İyi

fps oyunu oynuyorsan manyetik ama yazım hissiyatı ve ergonomi istiyorsan mekanik bide ok tuşlarını çok kullanıyorsan 60 tuş önermem
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: luse
Manyetik olan yazım tarafında da rahat. Basım süresini ayarladığınızdan, klavyeye uyguladığınız kuvvet de azalıyor. Uzun vadede bilek ağrıları vb. de azaltıyor. Gerçi ben bilek desteği ile kullanıyorum. Ama manyetiğin de net etkisi var. El ağrılarımı bayağı azalttı. Sadece ayarını yapmak biraz uğraştırıyor bence, o kadar rahat değil ve doğru ayarı bulamayınca rahatsız ediyor.

Pahalı bir ürün ama Glorious bilek desteği bayağı rahat.

KlasseGear'ın da düz olanını kullandım bence çok iyi değil. Bulutlu versiyonu denenebilir.

Ek olarak manyetik klavyeler çift basma sorunları daha az yaşanıyor ve switch ömürleri daha fazla. Ayarları yapmadan da kullanabilirsiniz yani basım hissi denilen şeyi istiyorsanız.
 
laptop klavyesinden geçilir mi oyun oynamak için çok fark eder mi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,340
Mesajlar
11,064,538
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top