Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

Windows güç ayarlarından dengeli modunda maksimum işlemci yüzdesini 100 yerine 99 yapıp kullan öyle kalsın sonra teşekkür edersin fps kaybı olmuyor. Boş yere turboya girmiyor ve 70 dereceyi geçmiyor işlemci.

Fan hızı eğrisi bios ayarı vb. felan uğraşmana gerek yok en kolay çözüm bu.

9700x ve phantom spirit kullanıyorum
 
Windows güç ayarlarından dengeli modunda maksimum işlemci yüzdesini 100 yerine 99 yapıp kullan öyle kalsın sonra teşekkür edersin fps kaybı olmuyor. Boş yere turboya girmiyor ve 70 dereceyi geçmiyor işlemci.

9700x ve phantom spirit kullanıyorum
Denegeli modda şuan ama %1 fark fark eder mi
 
Evet turbo moda girmiyor işlemci 99 da limitlersen. 1 yıldır böyle kullanıyorum 75 dereceyi geçmiyor. Fpsde %1 veya binde 1 fps de değişiklik olmuyor. Render vb almayacaksan performans kaybı olmuyor.

Diğer bios ayarlarıyla felan boşa uğraşma fan eğrisi gibi
 
Hocam sıcaklıkların iyi biz neden anlatamıyoruz? Bi daha mı 360mm soğutucu sipariş edeceksin anlamadım. R23 cinebenchte en fazla 81 derece görmüş daha ne olsun?

105w tdp modunda kullanıyormuşsunuz 105w tdpde olup yaz aylarında 70 derece altında oyun deneyimi için bütün fanları tavana çekip 4k da oynamanız lazım falan yani

Cinebenchte 90 lar falan görülseydi tamam

Oyunlarda 70-75 bandında gezmesi çoook çook normal. Yazın 65 belki düşme ihtimali olabilir ama 60 dereceleri falan unutun bunlar 105w tdpli işlemciler
 
Geri
Top