Sezard10
80+
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 37
- Reaksiyon skoru
- 19
bilgisayarım kusursuz ve çok harika bir performansta çalışıyor hiç kasma donma ısınma yada herhangi bir sorun yok bütün parçalar olması gerektiği gibi çalışıyor ağır yük altına girincede hiç bi sorunla karşılaşmıyorum bilgisayarı yeniden başlatıncada bir sorun yok ama komple kapatıp bi süre sonra açmak istediğimde bilgisayar açılmıyor çalıştırmak için arkadan psu düğmesini 0 a çekip anakartın ışıklarının sönmesini bekleyip sonra çalıştırma tuşuna basılı tutarken arkadan psu tuşunu 1 e çekince açılıyor başka türlü açılmıyor binevi vurdurarak çalıştırıyorum yani
Amd Ryzen 7 7950x3d
Asus Rog Strix b650e-f anakart
Seasonic Focus GX 850 PLUS Gold, Modüler ATX 3.0 PCle 5.0 PSU
kafayı yemek üzereyim artık hiç bir sorun olmayan bilgisayar neden böyle yapıyor vurdurup çalıştırınca anında açılıyor. açılınca zımba gibi çalışıyor ama ilk açılmada sorun yaşıyor yeniden başlatınca hiç bir sorun olmuyor topraklı sigortalı prizde mevcut bu arada statik elektiriği defalarca aldım denedim saatlerce beklettiğim bile oldu yardımcı olabilirseniz çok sevinirim saygılarımla...
"Ürün bilgisayar açıkken, yük altındayken veya yeniden başlatılırken kusursuz çalışıyor, hiçbir voltaj düşüşü yaşatmıyor. Ancak bilgisayar tamamen kapatılıp bir süre bekledikten sonra tekrar açılmak istendiğinde tetik almıyor (+5VSB Standby sorunu). Sistemi çalıştırabilmek için arkadaki psu şalterini kapatıp, kasanın güç tuşuna basılı tutarak statik elektriği boşaltmam ve ardından şalteri açarak tetik vermem gerekiyor. Sorun sadece 'Cold Boot' (Tamamen kapalıyken ilk çalıştırma) esnasında yaşanmaktadır."
Amd Ryzen 7 7950x3d
Asus Rog Strix b650e-f anakart
Seasonic Focus GX 850 PLUS Gold, Modüler ATX 3.0 PCle 5.0 PSU
kafayı yemek üzereyim artık hiç bir sorun olmayan bilgisayar neden böyle yapıyor vurdurup çalıştırınca anında açılıyor. açılınca zımba gibi çalışıyor ama ilk açılmada sorun yaşıyor yeniden başlatınca hiç bir sorun olmuyor topraklı sigortalı prizde mevcut bu arada statik elektiriği defalarca aldım denedim saatlerce beklettiğim bile oldu yardımcı olabilirseniz çok sevinirim saygılarımla...
"Ürün bilgisayar açıkken, yük altındayken veya yeniden başlatılırken kusursuz çalışıyor, hiçbir voltaj düşüşü yaşatmıyor. Ancak bilgisayar tamamen kapatılıp bir süre bekledikten sonra tekrar açılmak istendiğinde tetik almıyor (+5VSB Standby sorunu). Sistemi çalıştırabilmek için arkadaki psu şalterini kapatıp, kasanın güç tuşuna basılı tutarak statik elektriği boşaltmam ve ardından şalteri açarak tetik vermem gerekiyor. Sorun sadece 'Cold Boot' (Tamamen kapalıyken ilk çalıştırma) esnasında yaşanmaktadır."