Kızlara İlk Mesaj Olarak Ne Atıyorsunuz

0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
mrb yatmak ister misin yaz aga
 
1781897665435.webp
 
0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
Artık tanışma, çıkma teklifleri vs. yalan oldu benim bildiğim. Gerçi o kadar uzun süredir uğraşmıyorum ki bu konularla bu işler nasıl yürüyor benim de hiçbir bilgim kalmadı
 
bir tane yakın kız arkadaşıma bu soruyu sormuştum ve bana şunu demişti, çok güzelsin mesajına dönmeyecek kız tanımıyorum demişti. bir dene bence
 
Artık tanışma, çıkma teklifleri vs. yalan oldu benim bildiğim. Gerçi o kadar uzun süredir uğraşmıyorum ki bu konularla bu işler nasıl yürüyor benim de hiçbir bilgim kalmadı
Katiliyorum. Modern insan(homo sapiens) yaklasik 300 bin yildir var. Diger turleri de katarsak 2-3 milyon oluyor. Primatlari da katarsak onlarca milyon yil suredir dunyada var oldu diyebiliriz. Peki ne alaka diyecekler. Aslinda sorun su biz daha karsidaki insanla herhangi bir iletisim kuramiyoruz. Hala dertlerini kahin gibi okumani istiyorlar. Hala kendilerine bakmadan karsidan tonla istek istiyorlar. Midemi bulandiriyor bu "modern insan" sacmaligi. Insanlik iliskileri igrenc boyuta geldi. Hala iliskilerde kavga edip barismadan ayrilan insanlari gorunce(ben de boyle bir sey yasadim) biz insanlik tarihi boyunca cok ilerledik ama iletisim kuramiyoruz.
 
Hala iliskilerde kavga edip barismadan ayrilan insanlari gorunce(ben de boyle bir sey yasadim)
+1 sana katılıyorum aynısını ben de yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum. İlginç olan şey insanlar her zaman açık sözlü olmayı ve iletişim kurmayı överler ama asla kendi ilişkilerinde buna dikkat etmezler
Hala kendilerine bakmadan karsidan tonla istek istiyorlar
O kadar doğru ki, hiç kimse aynanın karşısına geçip ben kimim diye sorgulamıyor herkesin egosu kendinden önde gidiyor sonra da insanlar bu tarz insanlarla iletişim kurmak istemediklerinde adı "beni kıskanıyorlar" oluyor
Midemi bulandiriyor bu "modern insan" sacmaligi. Insanlik iliskileri igrenc boyuta geldi.
Kesinlikle ilişkiler sadece sosyal statü göstergesi veya kişisel zevkleri tatmin etmenin yuvası olmuş, aşk meşk yalan oldu gerçekten hem kafana uyan hem düzgünce seven insanı da bulmak zor. Şahsen çoktan pes ettim zira bence düzgün insanların beklentisi olan ne iyi ilişki ihtimali kaldı, ne de mevcut ilişkide mutlu olma ihtimali. Hele kadınların aşırı yüksek beklentileri beni deli ediyor, o kadar yeteneğim var benim peki eee? sen ne sunuyorsun? cevap yok. Komedi gösterisi gibi yemin ediyorum
 
0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
selam müsaitsen yalaşak mı
taytını yırtabilirmiyim
gibi mesajlar iyi olabilir dahasını istersen atabilirim bu mesajlarla almayacağın taciz davası yok başarılar.
 
Katiliyorum. Modern insan(homo sapiens) yaklasik 300 bin yildir var. Diger turleri de katarsak 2-3 milyon oluyor. Primatlari da katarsak onlarca milyon yil suredir dunyada var oldu diyebiliriz. Peki ne alaka diyecekler. Aslinda sorun su biz daha karsidaki insanla herhangi bir iletisim kuramiyoruz. Hala dertlerini kahin gibi okumani istiyorlar. Hala kendilerine bakmadan karsidan tonla istek istiyorlar. Midemi bulandiriyor bu "modern insan" sacmaligi. Insanlik iliskileri igrenc boyuta geldi. Hala iliskilerde kavga edip barismadan ayrilan insanlari gorunce(ben de boyle bir sey yasadim) biz insanlik tarihi boyunca cok ilerledik ama iletisim kuramiyoruz.
He ya, eskiden adam uga buga bir şeyler saçmalıyordu ve kız düşüyordu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
Çok fotojenik çıkmışsın, kıskanılacak bir özellik😃
 
He ya, eskiden adam uga buga bir şeyler saçmalıyordu ve kız düşüyordu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok fotojenik çıkmışsın, kıskanılacak bir özellik😃
Mevzu kiz tavlamak degil. Mevzu kizlarin ne istedigini bilmemesi en basit iliskide bile turlu oyunlar sacma sapan istekler dertlerini anlatmama vs
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top