İyi Değilim. Çıkış Yolu Yok

Diker

80+
Katılım
8 Mayıs 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Hiçbir işi beceremiyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Hiç arkadaşım yok. Erkek veya kız. Sağlık sorunlarım var. Param yok. Ailemle aram kötü. Konuşacak kimsem yok, bana dokunacak, sarılacak, gözlerime bakacak kız yada erkek. Benim suçum neydi?
 
Hayata karşı mücadele etmeni ve hayattan peş etmemeni tavsiye ederim. Bu arada benimde hiç kız arkadaşım olmadı artık bunları ben kafaya bile takmıyorum. Yani hobi edinmeni ve bir işte çalışmanı ve ailenle aranı bir şekilde düzeltmeni tavsiye ediyorum. Ve kişisel gelişim kitapları oku, kendine hobi edin ve sosyalleşmek için bir şeylerle ilgilenmeni yani bu sporda olabilir. Veya sanat kursuna gidersin ve orada arkadaş edinirsin. Benim tavsiyelerim bunlar. mesela benim de arkadaşım pek yok. Ama ben video oyunları ile ilgili hobi ediniyorum ve bir işte çalışıyorum. Ve ailem ile birlikte yaşıyorum. Yani ben hayatla mücadele ediyorum ve peş etmiyorum. Neyse benim tavsiyelerim bunlardır.
 
Hiçbir işi beceremiyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Hiç arkadaşım yok. Erkek veya kız. Sağlık sorunlarım var. Param yok. Ailemle aram kötü. Konuşacak kimsem yok, bana dokunacak, sarılacak, gözlerime bakacak kız yada erkek. Benim suçum neydi?
Hepsi sizin imtihanınız hocam.en önemlisi sağlık o düzeldimi gerisi düzelir ALLAH'ın izniyle.
 
Hiçbir işi beceremiyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Hiç arkadaşım yok. Erkek veya kız. Sağlık sorunlarım var. Param yok. Ailemle aram kötü. Konuşacak kimsem yok, bana dokunacak, sarılacak, gözlerime bakacak kız yada erkek. Benim suçum neydi?
10 kişiden 8 i birebir böyle kendini çok yalnız ve aşşağıda hissetme. Sahip olduklarına odaklanıp moralini toparla
 
Hiçbir işi beceremiyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Hiç arkadaşım yok. Erkek veya kız. Sağlık sorunlarım var. Param yok. Ailemle aram kötü. Konuşacak kimsem yok, bana dokunacak, sarılacak, gözlerime bakacak kız yada erkek. Benim suçum neydi?
Hiçbir yeteneğim yok ne demek? Herkes senfoni yazıyor da bir sen mi taşı taşa sürtüyorsun?
 
Hayata karşı mücadele etmeni ve hayattan peş etmemeni tavsiye ederim. Bu arada benimde hiç kız arkadaşım olmadı artık bunları ben kafaya bile takmıyorum. Yani hobi edinmeni ve bir işte çalışmanı ve ailenle aranı bir şekilde düzeltmeni tavsiye ediyorum. Ve kişisel gelişim kitapları oku, kendine hobi edin ve sosyalleşmek için bir şeylerle ilgilenmeni yani bu sporda olabilir. Veya sanat kursuna gidersin ve orada arkadaş edinirsin. Benim tavsiyelerim bunlar. mesela benim de arkadaşım pek yok. Ama ben video oyunları ile ilgili hobi ediniyorum ve bir işte çalışıyorum. Ve ailem ile birlikte yaşıyorum. Yani ben hayatla mücadele ediyorum ve peş etmiyorum. Neyse benim tavsiyelerim bunlardır.
Sevgiye muhtaç duygusal aciz bir varlığa dönüştüm, yıllardır bunun üstünü kapatıyordum ama artık beynim dayanmıyor susmuyor, uyutmuyor. Kendimi bırakmak istiyorum birilerine. Ama kimse yok.
 
Sevgiye muhtaç duygusal aciz bir varlığa dönüştüm, yıllardır bunun üstünü kapatıyordum ama artık beynim dayanmıyor susmuyor, uyutmuyor. Kendimi bırakmak istiyorum birilerine. Ama kimse yok.
Mesela ailen ile ilgili aranı düzelt. Ve sevgiyi ailenden bulabilirsin. Ve hayata karşı pozitif olmanı da tavsiye ediyorum. Neyse benim tavsiyelerim bunlardır.
 
hocam sana bir çözüm bulmaya çalışalım,Allahın izniyle düzelir merak etme,şimdi tam olarak hangi okul mezunusun,sağlık sorunun ne böyle yatalak bırakan bir şey mi bir de şuan üç beş köşede paran var mı
 
hocam sana bir çözüm bulmaya çalışalım,Allahın izniyle düzelir merak etme,şimdi tam olarak hangi okul mezunusun,sağlık sorunun ne böyle yatalak bırakan bir şey mi bir de şuan üç beş köşede paran var mı
Yurtdışındayım hocam 1 sene sonra meslek eğitimi okuluna gideceğim burada, yaklaşık 4 yıl var işe girmeme yani, dizlerimde doğuşta az miktarda sıvı var, neredeyse hiçbir sporu yapamıyorum. Baldır kemiklerim dizime yanlış açı ile bağlanmış.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top