Hayata karşı mücadele etmeni ve hayattan peş etmemeni tavsiye ederim. Bu arada benimde hiç kız arkadaşım olmadı artık bunları ben kafaya bile takmıyorum. Yani hobi edinmeni ve bir işte çalışmanı ve ailenle aranı bir şekilde düzeltmeni tavsiye ediyorum. Ve kişisel gelişim kitapları oku, kendine hobi edin ve sosyalleşmek için bir şeylerle ilgilenmeni yani bu sporda olabilir. Veya sanat kursuna gidersin ve orada arkadaş edinirsin. Benim tavsiyelerim bunlar. mesela benim de arkadaşım pek yok. Ama ben video oyunları ile ilgili hobi ediniyorum ve bir işte çalışıyorum. Ve ailem ile birlikte yaşıyorum. Yani ben hayatla mücadele ediyorum ve peş etmiyorum. Neyse benim tavsiyelerim bunlardır.