Tyt Çok Zordu Batırdır Herhalde

Katılım
14 Ağustos 2022
Mesajlar
369
Reaksiyon skoru
171
Selam arkadaşlar bugün tyt ye girdim kendime çok güveniyordum ama nedense baya zor geldi ve 82 tane soru işaretledim ama doğruluğundan emin değilim sizin nasıl geçti bu arada mezun senemdi geçen yıl 1 milyondan mezuna bırakmıştım
 
Selam arkadaşlar bugün tyt ye girdim kendime çok güveniyordum ama nedense baya zor geldi ve 82 tane soru işaretledim ama doğruluğundan emin değilim sizin nasıl geçti bu arada mezun senemdi geçen yıl 1 milyondan mezuna bırakmıştım
ben her denemede en az 25+ tyt mat neti yapan birisiyim 13 net matematiğim var elim ayağım titredi sınavda . ilk 20dk heyecan yaptım kalbim yerinden cıkıyodu . kötü geçti çevremdeki kisilerde öyle sosyal medyadan gördüklerimde ama 13 yıllık bir arkadasım bana ben 35dk süre arttırdım cok kolaydı dedi hala şok içerisinddeyim nasıl bu sınavda 35dk süre arttırdı cocuk demekki hakkını verdi cok calıstı ben calısmadım
 
la nasıl zordu hiç çaışmadım yinede yaptımn
 
ben her denemede en az 25+ tyt mat neti yapan birisiyim 13 net matematiğim var elim ayağım titredi sınavda . ilk 20dk heyecan yaptım kalbim yerinden cıkıyodu . kötü geçti çevremdeki kisilerde öyle sosyal medyadan gördüklerimde ama 13 yıllık bir arkadasım bana ben 35dk süre arttırdım cok kolaydı dedi hala şok içerisinddeyim nasıl bu sınavda 35dk süre arttırdı cocuk demekki hakkını verdi cok calıstı ben calısmadım
kanka bende baya çalıştım bu sene ama ilk 30 dk heycandan bayılıyordum herhalde olmadı 2. mezun ailemde izin veriyor bu işe ne yapalım artık
 
Son yıllara göre kıyas yapanlar genel olarak çok kolay sorulmuş diyor ama sıralamalar gelmeden de hiçbir şey belli olmaz bu kolaydı zordu işleri çok sübjektif olaylar. TYT işini herkes bir kenara bırakıp asıl belirleyici olan AYT ye odaklansın derim 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben her denemede en az 25+ tyt mat neti yapan birisiyim 13 net matematiğim var elim ayağım titredi sınavda . ilk 20dk heyecan yaptım kalbim yerinden cıkıyodu . kötü geçti çevremdeki kisilerde öyle sosyal medyadan gördüklerimde ama 13 yıllık bir arkadasım bana ben 35dk süre arttırdım cok kolaydı dedi hala şok içerisinddeyim nasıl bu sınavda 35dk süre arttırdı cocuk demekki hakkını verdi cok calıstı ben calısmadım
Deneme çözdükçe sınav normalleşiyor biraz, heyecan yapma gibi işlere hiç zaman ayırmamak lazım sınavda veya illa heyecanlanmak gerekiyorsa da bunu hemen kontrol altına alıp devam etmek şart.
 
Son düzenleme:
Geri
Top