YouTube Algoritma Düzeltme ve İzlenim Kazanma

Eror404

80+
Katılım
10 Eylül 2024
Mesajlar
377
Reaksiyon skoru
42
birkaç gün önce açtığım youtube kanalımda forza 6 sinematik videolar çekmeye başladım ve bu gibi fikirleri daha onceden cok denemiştim ama bu sefer başaracağıma inanıyordum sizce bu populasyonu arttırmak için ne yapmalıyım ne gibi yöntemler deniyebilirim sonuçta herkesin hoşuna da gidecek diye bir şey yok global olarak zaten paylaşıyorum ve şuan için en başarılı kanallarımdan birisi gibi bir şey gerçekten de duygulandım açıkcası ama videom ne kadar çekici bilemiyorum
 
Hiç bir fikrim yok YouTube ve algoritması biraz tuhaf insalara ulasmak zor
 
Youtube zamanında tutturanlar için çok makul kazanç oldu yeni başlayanlar için öne çıkmak bir hayli zor diye biliyorum ama kendi düşüncelerinle bir şeyler yaparsan daha çok tutulur videoların
 
birkaç gün önce açtığım youtube kanalımda forza 6 sinematik videolar çekmeye başladım ve bu gibi fikirleri daha onceden cok denemiştim ama bu sefer başaracağıma inanıyordum sizce bu populasyonu arttırmak için ne yapmalıyım ne gibi yöntemler deniyebilirim sonuçta herkesin hoşuna da gidecek diye bir şey yok global olarak zaten paylaşıyorum ve şuan için en başarılı kanallarımdan birisi gibi bir şey gerçekten de duygulandım açıkcası ama videom ne kadar çekici bilemiyorum
Liste dışı video paylaşırsan ya da kanalını, eksiklerini ve nasıl yol alacağını söyleyebilirim.
 
Liste dışı video paylaşırsan ya da kanalını, eksiklerini ve nasıl yol alacağını söyleyebilirim.
reis valla video ne kadar iyi bilemedim ink bıraktım sızın fıkrınızı almak ısterım shortslara da göz atabilirsiniz
 
reis valla video ne kadar iyi bilemedim ink bıraktım sızın fıkrınızı almak ısterım shortslara da göz atabilirsiniz
Video mantığı güzel, alışıldık ama bu içerik için iki önemli nokta var. Birincisi yayınladığın grafik kalitesi ve çözünürlük. İkincisi sürdüğün arabanın salyalı kitlesi. Eğer bu ikisi yoksa videolarının izleneceğini pek sanmıyorum.
 
Video mantığı güzel, alışıldık ama bu içerik için iki önemli nokta var. Birincisi yayınladığın grafik kalitesi ve çözünürlük. İkincisi sürdüğün arabanın salyalı kitlesi. Eğer bu ikisi yoksa videolarının izleneceğini pek sanmıyorum.
hocam bundan sonrakı vıdeolara araba ısımlerınıde yazarsam daha mantıklı olur dıye dusundum sızce grafıkler nasıl shorts falan olsun ?
 
Kıyaslamayı kendin yap.

reis obsden kayıt alıyorum yapabılecegım en ıyı ayarlar var bende ama capcut kullanıyorum kısmen edıt kesme ıcın ondan dusuyorsa duser goruntu kalıtesı sızın onerebılecegınız en ıyı kalıtelı kayıt programı ve goruntu kesme biçme programı varmı ? zaten attıgınız yt kanalı ıle yarışma veya rekabet şansımız yok adamın pcde baya iyi herhalde bırak onu render programı falan da kayıt programı falan da baya ıyı gıbı
 
reis obsden kayıt alıyorum yapabılecegım en ıyı ayarlar var bende ama capcut kullanıyorum kısmen edıt kesme ıcın ondan dusuyorsa duser goruntu kalıtesı sızın onerebılecegınız en ıyı kalıtelı kayıt programı ve goruntu kesme biçme programı varmı ? zaten attıgınız yt kanalı ıle yarışma veya rekabet şansımız yok adamın pcde baya iyi herhalde bırak onu render programı falan da kayıt programı falan da baya ıyı gıbı
Söylemek istediğim o zaten. Bu içeriğin tutuması için 2 gimmick var. Bu ikisi yoksa eğer bu içerikler varken senin videoların öne çıkmaz.
 
Söylemek istediğim o zaten. Bu içeriğin tutuması için 2 gimmick var. Bu ikisi yoksa eğer bu içerikler varken senin videoların öne çıkmaz.
hocam sızce amacdan fazla tasmadan nasıl daha ıyı sekılde yapabılırım acıkcası sız boyle soyleyınce daha da üzücü oldu sankı hıc tutmayacakmıs gibi
 
hocam sızce amacdan fazla tasmadan nasıl daha ıyı sekılde yapabılırım acıkcası sız boyle soyleyınce daha da üzücü oldu sankı hıc tutmayacakmıs gibi
İyide benim senin egonu tatmin etmek gibi bir amacım yok ki. Aslında vicdanlı davrandığım için dürüst olup neden bu içeriğe vakit harcamaman gerektiğini kibarca söylüyorum. Nedereden biliyorsun diyeceksen eğer en az 6-7 yıldır YT içerik üretiyorum şu an bir kaç kanalım var ve bir çok kanalımda tutmadı. Yani bu içerik yerine BeamNG'de araba parçalasan daha çok şansın olur. Mesele o ya da bu kanalla yarışmak değil. O içeriğe ne kadar yaklaştığın ve alternatif oluşturduğunla alakalı youtubeda kimse özgün değil zaten.
 
İyide benim senin egonu tatmin etmek gibi bir amacım yok ki. Aslında vicdanlı davrandığım için dürüst olup neden bu içeriğe vakit harcamaman gerektiğini kibarca söylüyorum. Nedereden biliyorsun diyeceksen eğer en az 6-7 yıldır YT içerik üretiyorum şu an bir kaç kanalım var ve bir çok kanalımda tutmadı. Yani bu içerik yerine BeamNG'de araba parçalasan daha çok şansın olur. Mesele o ya da bu kanalla yarışmak değil. O içeriğe ne kadar yaklaştığın ve alternatif oluşturduğunla alakalı youtubeda kimse özgün değil zaten.
Eyw hocam valla demiyeceğim sizce shorts için izlenme 3 shorts videosu için 4k görüntülenme normal bence sizce nasıl ? Shortsa ağırlık verip sonra normal videolara ağırlık vermeyi planlıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top