Samsung 27" Odyssey G5 G53f, Qhd 2560x1440 (2k), Ips, 200 Hz, 1 Ms Alınır mı ?

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
121
Reaksiyon skoru
22
Kötü monitör almayın.

Bu da https://www.akakce.com/monitor/en-u...ot-ips-200-hz-oyuncu-u-fiyati,1201830395.html
taksit imkanı var 1.5k fark var fakat.
ölü pıksel cıkması durumunda rahatca ıade edebılecegım satıcılardan almayı dusunuyorum. attıgım monıtoru amazon kendısı satıyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

malesef . bonus kart kullanıyorum.
 
ölü pıksel cıkması durumunda rahatca ıade edebılecegım satıcılardan almayı dusunuyorum. attıgım monıtoru amazon kendısı satıyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


malesef . bonus kart kullanıyorum.
Amazon satıcı olmasa bile amazonda problem yaşayacağınızı düşünmüyorum.
 
Aynı durumu yaşadım ve n11 üzerinden almıştım aynı satıcıdan iade ettiğimde satıcıya teslim edildiği gün içerisinde iade onaylandı.
ölü pıksel cıkması durumunda rahatca ıade edebılecegım satıcılardan almayı dusunuyorum. attıgım monıtoru amazon kendısı satıyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1781982340444.webp

Aynı durumu yaşadım ve n11 üzerinden almıştım aynı satıcıdan iade ettiğimde satıcıya teslim edildiği gün içerisinde iade onaylandı.
 
Arkadaşlar 5060 8 gb alma fikrim vardı FPS oynuyorum o yüzden 1080 o aldım fakat indirimle 5060 ti 16 GB aldım 2 k için daha iyi bir fırsat oldu sizce 1 aylık odessey g4 u satıp 2k monitör almalı mıyım çok fark olur mu ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,476
Mesajlar
11,077,627
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top